W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

IJHARS już od 20 lat chroni polskich konsumentów przed oszustwami żywnościowymi.

Na środku ciemnozieloną, pogrubioną czcionką jest napis: 20lat IJHARS w białym kółku na tle kolorowego konfetti. U dołu napis na zielonej chorągiewce napis: Wybieraj Polskie Produkty, wszystko jest na jasnozielonym tle.

Promowanie wysokiej jakości artykułów rolno-spożywczych, przeciwdziałanie zafałszowaniom żywności i różnego rodzaju oszustwom żywnościowym, a także innym nieprawidłowościom i nadużyciom, które godzą w interesy konsumentów oraz uczciwych producentów, to najważniejsze zadania IJHARS.  

Od połowy roku 2013 r, decyzją Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, w Głównym Inspektoracie JHARS działa Punkt Kontaktowy do spraw oszustw żywnościowych, który odpowiada za koordynację działań związanych z oszustwami żywnościowymi w Polsce i stanowi organ łącznikowy krajowych służb kontrolnych z Komisją Europejską w powyższym zakresie.

Chcąc chronić zdrowie konsumentów, IJHARS przeprowadza urzędowe kontrole jakości handlowej, które mają zapobiegać wprowadzaniu do obrotu artykułów rolno-spożywczych niespełniających wymagań w zakresie jakości handlowej, ale również wpływać na bezpieczeństwo ekonomiczne przedsiębiorców przestrzegających prawo, a konsumentom umożliwić wybór dobrego jakościowo i prawidłowo oznakowanego produkt.

 

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie internetowej IJHARS:

IJHARS już od 20 lat chroni polskich konsumentów przed oszustwami żywnościowymi

{"register":{"columns":[]}}