Skargi
Jak składać skargi i wnioski?
Skargi i wnioski można składać pisemnie na adres:
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych ul. Marszałkowska 115, 00-102 Warszawa bądź:
- bezpośrednio
- pocztą elektroniczną na adres wi_warszawa@ijhars.gov.pl
- poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą
- faksem pod nr +48 22 654 01 81.
Skargi i wnioski można składać także ustnie do protokołu , sporządzanego w czasie spotkania z:
• Kierownikiem Wydziału Kontroli oraz pracowników załatwiających sprawy,
• Kierownikiem Wydziału Organizacyjno–Administracyjnego oraz pracowników załatwiających sprawy.
Komórką organizacyjną koordynującą przyjmowanie oraz rozpatrywanie skarg i wniosków w WIJHARS w Warszawie jest Wydział Organizacyjno - Administracyjny.
Przyjęcia interesantów w sprawach skarg i wniosków w siedzibie WIJHARS odbywają się:
• od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania Inspektoratu, tj. 7.45-15.45,
• oraz dodatkowo w poniedziałki w ramach dyżuru do godz. 17.45. (w przypadku, gdy poniedziałek jest dniem wolnym od pracy w kolejnym dniu roboczym).
Mazowiecki Wojewódzki Inspektor przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w godzinach urzędowania WIJHARS, po wcześniejszym ustaleniu terminu spotkania z pracownikiem sekretariatu.
- Pierwsza publikacja:
- 24.05.2024 10:32 Paulina Pogórecka
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Pogórecka Paulina
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Skargi | 1.0 | 24.05.2024 10:32 Paulina Pogórecka |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP