W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Meldunek z przebiegu wypoczynku letniego dzieci i młodzieży na terenie województwa warmińsko-mazurskiego

08.09.2020

Meldunek z przebiegu wypoczynku letniego dzieci i młodzieży na terenie województwa warmińsko-mazurskiego w okresie 22.08 - 28.08.2020 r.

komunikat

I. Z zakresu higieny dzieci i młodzieży

1.

Liczba funkcjonujących turnusów

145

2.

Liczba uczestników skontrolowanych turnusów

952

3.

Liczba kontroli przeprowadzonych przez Państwową Inspekcję Sanitarną

18

4.

Wypoczynek niezgłoszony do Kuratorium Oświaty, tzw. dziki

0

5

Niewłaściwy stan sanitarny stwierdzono na turnusach:

0

6.

Liczba nałożonych mandatów karnych (suma)                                                     

0

7.

Liczba wniosków do Kuratorium Oświaty o unieruchomienie

0

8.

Wypoczynek zorganizowany w sposób  wzorowy  

1

 

 Turnus odbywający się w obiekcie okazjonalnie używanym do wypoczynku, tj. w Internacie SOS-W w Łupkach w powiecie piskim. Wypoczynek dla 30 dzieci zorganizowała Podlaska Fundacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym Rozwój, Rehabilitacja, Organizacja, Wolontariat, Opieka, Jakość z Białegostoku. 

 

9.

Inne ważne informacje

 

 

  • Działania pracowników Państwowej Inspekcji Sanitarnej w ramach współpracy z przedstawicielami instytucji zainteresowanych zapewnieniem bezpiecznego wypoczynku dzieciom i młodzieży:
    z przedstawicielami Policji przeprowadzono 2 wspólne kontrole turnusów wypoczynkowych dzieci i młodzieży;  PSSE  w Olsztynie poinformowała  Prezydenta Olsztyna o planowanym wypoczynku w mieście.
  •  Pracownicy  Higieny Dzieci i Młodzieży przeprowadzili  2 kontrole turnusów wypoczynkowych wspólnie z Promocją Zdrowia i Oświatą Zdrowotną.

 

 

II. Z zakresu bezpieczeństwa żywności i żywienia

1.

Liczba stołówek ogółem wg ewidencji

139

2.

Liczba  skontrolowanych stołówek

 10

3.

Liczba przeprowadzonych kontroli

 10

4.

Liczba stołówek, w których  odnotowano nieprawidłowości

  0

5.

Liczba wydanych decyzji

 4

6.

Liczba nałożonych mandatów

 0

 

{"register":{"columns":[]}}