Zamówienie publiczne
Nazwa zamówienia
EA-ZP.2600.12.2021 Wdrożenie system ewidencji czasu pracy
- Status zamówienia: Zakończone
- Numer zamówienia:EA-ZP.2600.12.2021
- Data zakończenia: 14.05.2021 11:00
- Jednostka publikująca:WSSE w Poznaniu
- Opis zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i wdrożenie systemu ewidencji czasu pracy w Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Poznaniu. W zakres zadania wchodzi ponadto przeszkolenie 5 osób, pracowników Zamawiającego z administrowania wdrożonego systemu. Wymagania dotyczące systemu: 1. System winien się opierać na indywidualnych kartach zbliżeniowych oraz na systemie indywidualnych kodów dostępu (PIN). 2. 8 czytników w budynkach Zamawiającego: 2.1. Noskowskiego 23 – 1 czytnik; 2.2. Noskowskiego 21 – 1 czytnik; 2.3. Libelta 36 – 2 czytniki; 2.4. Nowowiejskiego 60 – 2 czytniki; 2.5. Gronowa 22 – 1 czytnik; 2.6. os. Przyjaźni 118 – 1 czytnik. 3. Każdy z czytników musi: 3.1. umożliwiać rejestrację zdarzeń wejścia i wyjścia w systemie; 3.2. posiadać możliwość przełączania trybu pracy pozwalający na definiowanie wyjść służbowych i prywatnych; 3.3. posiadać możliwość wprowadzenia indywidualnego kodu w przypadku zapomnienia/zagubienia karty dostępu; 4. System musi zapewniać obsługę minimum 350 osób wraz z możliwością rozbudowy. 5. Z systemem należy dostarczyć 350 kart wraz z narzędziami niezbędnymi do ich zakodowania/zintegrowania z systemem przez wskazanych pracowników Zamawiającego. W chwili uruchomienia systemu karty wszystkich aktualnych pracowników muszą być aktywowane. 6. Wymagania dotyczące oprogramowania do ewidencji czasu pracy: 6.1. rejestracja czasu pracy zatrudnionych z możliwością użycia czytników kart zbliżeniowych; 6.2. zaawansowane tworzenie raportów np.: 6.2.1. zestawienie normy z czasem przepracowanym w rzeczywistości; 6.2.2. rozliczenie niedoczasów oraz godzin nadplanowych; 6.2.3. dane do obliczeń wynagrodzeń pracowników, kalkulacja nadgodzin 50% i 100%; 6.2.4. lista godzin odebranych przez pracownika; 6.2.5. rozliczenie wyjazdu służbowego oraz jakichkolwiek przerw w czasie pracy (np. wyjścia prywatne, służbowe); 6.2.6. przeliczenie pracy w godzinach nocnych; 6.2.7. raport dla całej firmy, określonych grup, stanowisk bądź indywidualnie dla pracownika; 6.2.8. informacja o przekroczeniu maksymalnej liczy godzin pracy na dobę oraz na tydzień; 6.2.9. informacja o przekroczeniu maksymalnej liczy nadgodzin; 6.2.10. generowanie listy obecności; 6.2.11. ewidencja czasu pracy z uwzględnieniem przepisów kodeksu pracy w zakresie dobowego i tygodniowego odpoczynku; 6.2.12. tworzenie rozliczeń pracy dla dowolnego okresu czasu i dla dowolnej grupy pracowników bądź poszczególnych osób; 6.2.13. opcja tworzenia własnych szablonów raportów. 6.3. różnorodność formatów tworzonych raportów: (.xml), (.pdf), (.mht), (.txt), (.rtf), (.xls), (.xlsx), (.csv) oraz pliki zdjęć; 6.4. możliwość eksportowania danych do programu kadrowo płacowego SIMPLE; 6.5. eWnioski – elektroniczna obsługa wniosków dotyczących nieobecności w pracy pracowników; 6.6. korekta dowolnych informacji przez uprawnionego Operatora. 7. System musi spełniać wszelkie wymagania określone w Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), a w szczególności zapewniać szyfrowanie danych, poufność, integralność i dostępność danych osobowych. 8. Oferent MUSI przeprowadzić wizję lokalną w celu ustalenia sposobu zastosowania odpowiednich rozwiązań technicznych, sposobu montażu, konieczności wykonania instalacji sieciowych i zasilających (długości okablowania), itp. Oferty firm, które nie przeprowadziły wizji lokalnej nie będą brane pod uwagę. 9. W ofercie zawarta MUSI być informacja o szczególnych wymaganiach technicznych jakie spełnić winna infrastruktura techniczna Zamawiającego w celu prawidłowego wdrożenia i funkcjonowania zaoferowanego systemu, m. in.: informacja na temat środowiska niezbędnego do wirtualizacji serwera systemowego, danych technicznych w przypadku serwera fizycznego (dopuszczalne wyłącznie serwery 1U lub 2U). Termin realizacji: 30 czerwca 2021 r. Ofertę należy złożyć za pomocą Platformy Zakupowej Zamawiającego znajdującej się pod adresem https://przetargi-wsse-poznan.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet do dnia 7 maja 2021 r., do godz. 11:00. Zmienił się termin składania ofert. Aktualny to 14.05.2021 r., godz. 11:00. Zawiadamiamy, że postępowanie na wdrożenie systemu ewidencji czasu pracy zostaje unieważnione. W najbliższym czasie postępowanie zostanie powtórzone. Firmy biorące udział w bieżącym postępowaniu zostaną o tym fakcie powiadomione. Przeprowadzone wizje lokalne będą uwzględnione w powtórzonym postępowaniu.
Materiały
Zapytaniezapytanie_cenowe21.04.pdf 0.15MB Wyjaśnienia1
wyjasnienia1.pdf 0.17MB Wyjaśnienia2
wyjasnienia2.pdf 0.06MB Unieważnienie
unieważnienie.pdf 0.42MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 21.04.2021 13:30 Katarzyna Święcicka-Napierała
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Mirosław Piana
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
EA-ZP.2600.12.2021 Wdrożenie system ewidencji czasu pracy | 6.0 | 08.11.2021 13:43 Katarzyna Święcicka-Napierała |
EA-ZP.2600.12.2021 Wdrożenie system ewidencji czasu pracy | 5.0 | 17.05.2021 13:59 Katarzyna Święcicka-Napierała |
EA-ZP.2600.12.2021 Wdrożenie system ewidencji czasu pracy | 4.0 | 12.05.2021 08:01 Katarzyna Święcicka-Napierała |
EA-ZP.2600.12.2021 Wdrożenie system ewidencji czasu pracy | 3.0 | 10.05.2021 14:28 Katarzyna Święcicka-Napierała |
EA-ZP.2600.12.2021 Wdrożenie system ewidencji czasu pracy | 2.0 | 05.05.2021 11:30 Katarzyna Święcicka-Napierała |
EA-ZP.2600.12.2021 Wdrożenie system ewidencji czasu pracy | 1.0 | 21.04.2021 13:30 Katarzyna Święcicka-Napierała |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP