Pytania i odpowiedzi - nowa zakładka w serwisie
08.01.2021
Porządkowanie procesu cyfryzacji planowania przestrzennego, które rozpoczęło się 31 października 2020 r. wraz z wprowadzeniem Rozdziału 5a do ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2003 nr 80 poz. 717 z późn. zm.), nabiera tempa. Nowe regulacje prawne stanowią wyzwanie dla zaangażowanych w proces, w związku z czym wraz z podejmowanymi działaniami pojawiają się pytania i wątpliwości.
Jakich APP dotyczy obowiązek cyfryzacji? Kiedy i jak utworzyć dane dla APP? Komu je przekazać? Odpowiedzi na te i inne najczęściej zadawane pytania opublikowaliśmy w zakładce Pytania i odpowiedzi, która znajduje się w Bazie wiedzy. Zakładka, w zależności od potrzeb, będzie na bieżąco aktualizowana. Pytania zostały podzielone na kategorie tematyczne. Poszczególne pytania i odpowiedzi można znaleźć, korzystając z wyszukiwarki.
Zachęcamy do wypełnienia ankiety, która znajduje się na końcu zakładki Pytania i odpowiedzi. Ankieta dotyczy przydatności zakładki oraz umieszczonych w niej informacji – za wszystkie udzielone odpowiedzi serdecznie dziękujemy.