W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ochrona danych osobowych

Polityka prywatności wraz z informacją dotyczącą ochrony danych osób fizycznych

  1. Administrator danych
    1. Administratorem Państwa danych jest Główny Inspektorat Rybołówstwa Morskiego
    2. Można się z nami kontaktować w następujący sposób:
      1. listownie: Słupsk [76-200] ul. Jana Pawła II 1;
      2. adres skrytki ePUAP: /GIRM/SkrytkaESP/ ;
      3. za pośrednictwem adresu e-mail: sekretariat@girm.gov.pl ;
      4. telefonicznie: (59) 842 44 57 .
  2. Inspektor Ochrony Danych
    Inspektorem Ochrony Danych [IOD] jest Kariota Blicharska. Z IOD można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osób fizycznych pod adresem e-mail: iodo@girm.gov.pl .
  3. Cele i podstawy przetwarzania
    Będziemy przetwarzać Państwa dane w związku z:
    1. [art. 6 ust 1 lit a RODO] wyrażoną zgodą;
    2. [art. 6 ust 1 lit b RODO] chęcią zawarcia umowy dotyczącej współpracy w celu realizacji zadań statutowych Administratora danych;
    3. [art. 6 ust 1 lit c RODO] realizacją obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych;
    4. [art. 6 ust 1lit e RODO] niezbędnością wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej;
    5. [art. 9 ust 2 lit a RODO] wyrażoną zgodą wynikającą z inicjatywy osoby udostępniającej
    6. [art. 9 ust 2 lit b RODO] wypełnieniem obowiązków w celu zabezpieczenia społecznego, wypełnieniem obowiązków i wykonywaniem szczególnych praw przez Administratora danych w dziedzinie prawa pracy;
    7. [art. 9 ust 2 lit e RODO] dostępem do danych publicznie dostępnych;
    8. [art.9 ust 2 lit g RODO] niezbędnością związaną z ważnym interesem publicznym.
  4. Odbiorcy danych osobowych
    Państwa dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów
    1. ​​​​​​​podwykonawcy, czyli Podmioty przetwarzające dane osób fizycznych:
      1. firmy świadczące usługi hostingu serwerów;
      2. dostawcy aplikacji wspomagających pracę Administratora danych;
      3. firmy świadczące usługi BHP i audytowe;
    2. inni Administratorzy danych:
      1. firmy świadczące usługi prawne;
      2. firmy świadczące usługi pocztowe, posiadające status operatora pocztowego;
      3. podmioty medyczne, świadczące usługi z zakresu medycyny pracy;
      4. firmy Ubezpieczeniowe;
      5. firmy współpracujące w zakresie realizacji zadań statutowych Administratora danych.
  5. Przekazywanie danych do Państw Trzecich [poza obszar Europejski Obszar Gospodarczy]
    Państwa dane mogą być przekazywane do Państw poza EOG. Transfer danych niezbędnych do świadczenia usług odbywa się na podstawie zatwierdzonych przez Komisję Europejską standardowych klauzul umownych, potwierdzających poziom bezpieczeństwa i poufności danych
  6. Sposób zbierania danych osobowych
    Będziemy zbierać dane osób fizycznych w następujący sposób:
    1. bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą;
    2. przez Podmioty Trzecie w przypadku realizacji celów statutowych np. Państwowa Straż Rybacka, Straż Graniczna, Inspekcję Weterynaryjną;
    3. za pośrednictwem plików cookies własnych.
  7. Mechanizm cookies na stronie internetowej
    Strona https://www.gov.pl/girm wykorzystuje pliki cookies własne tylko w celu poprawnej konfiguracji serwisu, dopasowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika, rozpoznania urządzenia, lokalizacji. Nie wykorzystujemy plików cookies do pozyskiwania dodatkowych informacji o użytkowniku, nie przekazujemy żadnych informacji do podmiotów Trzecich.
  8. Okres przechowywania danych
    Będziemy przetwarzać Państwa dane:
    1. do czasu wycofania udzielonej zgody;
    2. przez okres konieczny do realizacji danej sprawy, następnie przez okres wymagany przepisami prawa, jednak nie dłużej niż do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń;
    3. otrzymane w związku z prowadzonym procesem rekrutacyjnym przez okres 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji lub w przypadku wyrażonej zgody na wykorzystanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji przez okres 9 miesięcy;
    4. przez okres konieczny dla realizacji zadań statutowych;
    5. za pośrednictwem plików cookies sesyjnych, które przechowywane są na urządzeniu końcowym do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki;
    6. w związku z prowadzeniem monitoringu przez okres 30 dni.
  9. Monitoring
    Celem prowadzenia monitoringu jest zapewnienie bezpieczeństwa osobom przebywającym w obszarze, w którym mieszczą się biura Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego oraz zapewnienie bezpieczeństwa mienia Skarbu Państwa.
    1. Prowadzimy monitoring wizyjny z zapisem obrazu, który przechowywany jest przez okres 30 dni.
    2. Przez obszar objęty monitoringiem wizyjnym rozumie się:
      1. wejście do budynku, w którym mieszczą się biura Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego, poszczególne pomieszczenia i korytarze w przestrzeni ogólnodostępnej;
      2. obszar wokół budynków w tym ciągi komunikacyjne, chodniki, parkingi;
    3. Obszar objęty monitoringiem wizyjnym został oznaczony piktogramami wraz z informacją dotyczącą przetwarzania danych osób fizycznych.
  10. Prawa osób, których dane dotyczą
    Zgodnie z RODO przysługuje Państwu:
    1. żądanie dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, otrzymania ich kopii;
    2. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, w sytuacji, gdy dane osobowe są przetwarzane do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub Podmiot Przetwarzający;
    3. prawo cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
    4. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych [na adres Urzędu Ochrony Danych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa].
  11. Informacja o wymogu podania danych osobowych
    Podanie danych osobowych jest:
    1. dobrowolne, gdy wyrażacie Państwo zgodę na ich przetwarzanie, a zakres ich przekazania wynika z Państwa inicjatywy;
    2. dobrowolne, gdy odwiedzacie Państwo stronę https://www.gov.pl/girm  a ich zakres zależy wyłącznie od ustawień przeglądarki;
    3. warunkiem koniecznym do zawarcia umowy, podjęcia współpracy, załatwienia sprawy, wydania pozwolenia lub przesłania odpowiedzi na zapytanie.
{"register":{"columns":[]}}