W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zmiana wpisu do rejestru statków rybackich

Wymagane dokumenty:

Zgłoszenie zmian danych zawartych w Rejestrze Statków Rybackich składa się do minstra właściwego do spraw rybołówstwa na formularzu udostepnionym na stronie internetowej urzędu obsługującego tego ministra.

Miejsce złożenia:

  • Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
  • Departament Rybołówstwa
  • ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa

Podstawa prawna:

Art. 14 ustawy z dnia 19 grudnia 2014 r. o rybołówstwie morskim (Dz. U. 2020, poz. 277 ze zm.).

Załączniki:

Zgodnie z art. 14 ust. 5 ustawy z dnia 19 grudnia 2014 r. o rybołówstwie morskim (Dz. U. 2015, poz. 222), do zgłoszenia o zmianie danych zawartych w rejestrze statków rybackich dołącza się dokumenty potwierdzające dane zawarte we wniosku.

Wniosek do pobrania ze strony Minsterstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

{"register":{"columns":[]}}