W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Dostawa, instalacja oraz uruchomienie systemu zarządzania zgłoszeniami Service Desk w standardzie ITSM wraz z modułami: Helpdesk, CMDB, zarządzanie zasobami, zarządzanie umowami, zarządzanie zakupami, zarządzanie problemami, zarządzanie zmianami, podstawowe narzędzie do zarządzania projektami oraz zarządzanie pojemnością.

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Numer zamówienia:IK: 989993
  • Data rozpoczęcia: 23.08.2024
  • Data zakończenia: 30.08.2024 12:00
  • Jednostka publikująca:Ministerstwo Aktywów Państwowych
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
  • Opis zamówienia:Zamawiający, Ministerstwo Aktywów Państwowych, zaprasza do złożenia oferty na dostawę, instalację oraz uruchomienie systemu zarządzania zgłoszeniami Service Desk w standardzie ITSM wraz z modułami: Helpdesk, CMDB, zarządzanie zasobami, zarządzanie umowami, zarządzanie zakupami, zarządzanie problemami, zarządzanie zmianami, podstawowe narzędzie do zarządzania projektami oraz zarządzanie pojemnością. Opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do niniejszego zapytania ofertowego. Wypełniony w języku polskim formularz „OFERTA”, według wzoru określonego w załączniku do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Ministerstwo Aktywów Państwowych lub drogą mailową na adres: UmowyIT@map.gov.pl do dnia 30.08.20024r., do godz. 12:00.

Materiały

Zapytanie​_ofertowe
zapytanie​_ofertowe.pdf 0.20MB
OPZ​_do​_ogłoszenia
OPZ​_do​_ogłoszenia.docx 0.03MB
Formularz​_ofertowy
Formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
Odpowiedzi​_na​_pytania
odpowiedzi​_na​_pytania.pdf 0.05MB
Odwołanie​_postępowania
odwolanie​_postepowania.pdf 0.12MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.08.2024 16:54 Anna Błaszczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Janusz Jurczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa, instalacja oraz uruchomienie systemu zarządzania zgłoszeniami Service Desk w standardzie ITSM wraz z modułami: Helpdesk, CMDB, zarządzanie zasobami, zarządzanie umowami, zarządzanie zakupami, zarządzanie problemami, zarządzanie zmianami, podstawowe narzędzie do zarządzania projektami oraz zarządzanie pojemnością. 3.0 01.10.2024 10:12 Anna Błaszczak
Dostawa, instalacja oraz uruchomienie systemu zarządzania zgłoszeniami Service Desk w standardzie ITSM wraz z modułami: Helpdesk, CMDB, zarządzanie zasobami, zarządzanie umowami, zarządzanie zakupami, zarządzanie problemami, zarządzanie zmianami, podstawowe narzędzie do zarządzania projektami oraz zarządzanie pojemnością. 2.0 28.08.2024 11:06 Anna Błaszczak
Dostawa, instalacja oraz uruchomienie systemu zarządzania zgłoszeniami Service Desk w standardzie ITSM wraz z modułami: Helpdesk, CMDB, zarządzanie zasobami, zarządzanie umowami, zarządzanie zakupami, zarządzanie problemami, zarządzanie zmianami, podstawowe narzędzie do zarządzania projektami oraz zarządzanie pojemnością. 1.0 23.08.2024 16:54 Anna Błaszczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}