W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Główny Specjalista do spraw współpracy z mediami w Departamencie Popularyzacji Działalności Archiwalnej

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko głównego specjalisty do spraw współpracy z mediami w Departamencie Popularyzacji Działalności Archiwalnej

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 11-12-2024

Informacje o ofercie

Warunki pracy:

  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner),
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością - brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową,
  • budynek wyposażony jest w podest ruchomy dla osób ze szczególnymi potrzebami,
  • stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze budynku,
  • stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • Nawiązuje relacje z mediami, buduje współpracę z mediami i ich przedstawicielami oraz prowadzi bieżący kontakt z mediami i ich przedstawicielami, a także dba o pozytywne relacje z przedstawicielami mediów (media relations);
  • Współpracuje z mediami w zakresie bieżącej informacji i popularyzacji działalności Archiwów Państwowych oraz współpracuje z komórkami organizacyjnymi Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych i podmiotami zewnętrznymi w zakresie pozyskiwania informacji dla mediów w celu zapewnienia sprawnego przepływu informacji pomiędzy urzędem oraz siecią archiwów państwowych a społeczeństwem;
  • Samodzielne przygotowuje projekty informacji dla prasy, w ramach planowych oraz nieplanowanych wcześniej działań (konferencje prasowe, briefingi, kampanie informacyjne) w celu realizacji zadań wynikających z polityki informacyjnej urzędu oraz kształtowania jego wizerunku;
  • Organizuje konferencje prasowe oraz inne spotkania z mediami w celu zapewnienia sprawnego przepływu informacji między urzędem a społeczeństwem; - Reprezentuje urząd w mediach, organizuje wystąpienia kierownictwa urzędu i przedstawicieli sieci archiwów państwowych realizowane z udziałem lub za pośrednictwem środków masowego przekazu, dba o pozytywny wizerunek Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych oraz sieci;
  • Przegląda i analizuje materiały prasowe, w celu monitoringu wizerunku urzędu i sieci archiwów państwowych oraz efektów medialnych działań informacyjnych prowadzonych przez Departament, w tym sprawuje nadzór nad skrzynką pocztową: media@archiwa.gov.pl oraz koordynuje kontakty z dziennikarzami mediów krajowych;
  • Uczestniczy w przygotowaniu strategii komunikacyjnej urzędu (w tym komunikacji kryzysowej), w celu kształtowania adekwatnej, aktualnej polityki informacyjnej;
  • Współtworzy bazę danych dziennikarzy współpracujących z Departamentem oraz listę odpowiedzi na pytania dziennikarzy;
  • Wykonuje inne polecenia przełożonych w ramach posiadanych kompetencji i w zakresie realizowanych zadań urzędu.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Warszawa, ul. Rakowiecka 2D

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata na stanowisku związanym z obsługą mediów lub doświadczenia dziennikarskiego; Doświadczenie w wystąpieniach publicznych.
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie B1;
  • Wiedza o public relations i media relations;
  • Umiejętność analitycznego myślenia;
  • Umiejętność redagowania informacji;
  • Komunikatywność;
  • Umiejętności organizacyjne;
  • Umiejętność argumentowania;
  • Umiejętność poszukiwania informacji, w tym w aktach prawnych, ze szczególnym uwzględnieniem ustaw: o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, o służbie cywilnej, o dostępie do informacji publicznej, o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
     

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):

  • Wykształcenie: wyższe o profilu dziennikarskim lub politologicznym
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok we współpracy z mediami w ramach administracji publicznej
  • Język angielski lub niemiecki lub j. rosyjski na poziomie B2;
  • Wiedza o funkcjonowaniu archiwów państwowych w kraju i zagranicą;
  • Znajomość ustawy ochronie danych osobowych;
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych;
  • Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych;
  • Znajomość ustawy prawo prasowe

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów
  • bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
     

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Benefity

  • Ruchomy czas pracy,
  • Indywidualny rozkład czasu pracy,
  • Możliwość pracy zdalnej,
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy,
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy,
  • Miejsce do odświeżenia się,
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu,
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem,
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne,
  • Możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym m.in. dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie pakietu sportowego, oraz dofinansowanie do wyjść kulturalnych: biletów do kina, teatru, muzeum, pożyczki na cele mieszkaniowe, itp.,
  • Możliwość dodatkowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego na korzystnych warunkach,
  • Możliwość nauki języków obcych na platformie online eTutor,
  • Owocowe czwartki,
  • Kawa, herbata dla pracowników,
  • Psycholog dla pracowników,
  • Pokoje socjalne z pełnym wyposażeniem

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie​_nr​_145371
Ogłoszenie​_nr​_145371.pdf 0.07MB
oświadczenia w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej
oświadczenia​_w​_związku​_z​_ubieganiem​_się​_o​_stanowisko​_niebędące​_wyższym​_stanowiskiem​_w​_służbie​_cywilnej.pdf 0.17MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.11.2024 09:24 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Iwona Kościelniak-Gawinek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Główny Specjalista do spraw: ds. współpracy z mediami w Departamencie Popularyzacji Działalności Archiwalnej 1.0 27.11.2024 09:24 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}