Rejestry i ewidencje
Departament Organizacji Archiwów
- rejestr skarg, wniosków i petycji
Departament Kształtowania Narodowego Zasobu Archiwalnego
- ewidencja przechowawców akt osobowych i płacowych
Wydział Finansowo-Księgowy
- ewidencja przekazywanych środków przyznanych dysponentom podległym Naczelnemu Dyrektorowi w planach finansowych
Wydział Kadr i Rozwoju Zawodowego
- rejestr oświadczeń o stanie majątkowym pracowników Naczelnej Dyrekcji i dyrektorów archiwów państwowych
- rejestr złożonych oświadczeń lustracyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990
Wydział Administracyjny
- ewidencja czasu pracy kierowców, kart drogowych oraz zużycia paliwa
- ewidencja zezwoleń na prowadzenie służbowych samochodów
- rejestr umów o używanie do celów służbowych samochodu osobowego, stanowiącego własność pracownika
- rejestr umów użyczenia samochodów służbowych do celów prywatnych
- ewidencja inwentarzowa majątku Naczelnej Dyrekcji
Wydział Organizacyjny
- rejestr zarządzeń Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych
- rejestr decyzji Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych
- rejestr porozumień Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych
- rejestr upoważnień Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych
- rejestr zarządzeń Dyrektora Generalnego Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych
- rejestr porozumień Dyrektora Generalnego Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych
- rejestr upoważnień Dyrektora Generalnego Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych
- rejestr umów, w tym umów zlecenie i umów o dzieło
- rejestr zamówień udzielanych przez Naczelną Dyrekcję Archiwów Państwowych
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 02.06.2022 10:45 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Iwona Kościelniak-Gawinek
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rejestry i ewidencje | 2.0 | 26.07.2023 09:35 Katarzyna Masłowska |
Rejestry i ewidencje | 1.0 | 02.06.2022 10:45 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP