Tytuł/stanowisko: Główny Specjalista do spraw realizacji projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych w Departamencie Rozwoju Archiwów
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych poszukuje kandydatów na stanowisko
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydataInformacje o ofercie
Warunki pracy:
- praca biurowa w siedzibie urzędu
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner)
- zagrożenie korupcją
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością,
- brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową,
- brak windy,
- stanowisko pracy usytuowane jest na I/II piętrze budynku,
- pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami,
- stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
- Samodzielne przygotowuje pełną dokumentację, zgodnie z zasadami bezstronności i obiektywizmu, przejrzystości i proporcjonalności oraz jawności, dla realizowanych postępowań prowadzonych na postawie ustawy PZP oraz z ich wyłączeniem, w celu efektywnego i konkurencyjnego wyłaniania wykonawców oraz rzetelnego, przemyślanego wydatkowania środków publicznych z zachowaniem zasad gospodarności i celowości w zakresie realizacji projektu Kompleksowej modernizacji energetycznej wybranych obiektów archiwów państwowych w Polsce
- Opracowuje oraz aktualizuje szacowania wartości zamówień do planu zamówień publicznych na potrzeby departamentu, w celu prawidłowego określenia procedur ich udzielania w połączeniu z wydatkami w urzędzie dla projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych w Polsce
- Bierze udział w pracach Komisji Przetargowych w charakterze sekretarza lub członka komisji, w celu zabezpieczenia i zapewnienia poprawności procedury zgodnie z obowiązującym prawem zamówień publicznych oraz prowadzi nadzór nad przebiegiem procedur ze szczególnym uwzględnieniem wiążących terminów dla postępowań związanych w projektem kompleksowej modernizacji energetycznej wybranych obiektów archiwów państwowych.
- Przygotowuje wkład do wniosków o płatność w systemie SL dla projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych projektów archiwów państwowych.
- Współpracuje z komórką kadrową w zakresie prowadzenia kart czasu pracy, Współpracuje z Wydziałem Finansowo-Księgowym oraz archiwami uczestniczącymi w realizacji projektu w zakresie rozliczania płatności w ramach projektu.
- Przygotowuje dokumenty w zakresie oceny ryzyk i kontroli zarządczej projektu. Przygotowuje dokumentacji na potrzeby kontroli projektu.
- Prowadzi monitoring harmonogramu projektu i opracowuje dokumentację planistyczną w zakresie projektu.
- Wykonuje inne polecenia bezpośredniego przełożonego w zakresie kompetencji i zadań realizowanych w ramach projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: mazowieckieWymagania
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostce finansów publicznych lub na stanowisku zajmującym się wieloletnim przygotowaniem zamówień publicznych
- Przeszkolenie w zakresie prawa zamówień publicznych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie A2
- Znajomość zasad funkcjonowania sektora finansów publicznych
- Dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- Znajomość Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- Podstawowa znajomość Kodeksu cywilnego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel
- Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
- Podstawowa znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
- Umiejętność komunikowania się w mowie i piśmie
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność argumentacji przedstawionych analiz
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
- Wykształcenie: wyższe prawo lub administracja lub ekonomia lub inżynierskie
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w zakresie przygotowań postępowań o zamówienia publiczne, doświadczenia zawodowego na stanowisku pracy związanym z rozliczeniem inwestycji budowlanych lub rozliczeniem środków ze źródeł zagranicznych lub opracowaniem harmonogramów projektów lub opracowaniem dokumentacji w zakresie postępowań przetargowych lub rozliczaniem umów na roboty budowlane
- Przeszkolenie w zakresie finansów publicznych
- Przeszkolenie w realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1-C2
- Przeszkolenie w zakresie zarządzania projektem
- Przeszkolenie w zakresie prowadzenia negocjacji przeszkolenie w zakresie analizy ryzyk, kontroli zarządczej
- Znajomość gospodarki finansów publicznych w tym w szczególności w obszarze planowania budżetu
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa Znajomość metodyki zarządzania projektami PRINCE 2
- Znajomość MS Project
- Znajomość zagadnień z obszaru inwestycji i remontów
- Znajomość zasad konstruowania wskaźników efektywności
- Znajomość orzecznictwa w zakresie postępowań o zamówienia publiczne, wytycznych Urzędu Zamówień Publicznych odnośnie postępowań i klauzul umownych
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Dokument poświadczający przeszkolenie w zakresie prawa zamówień publicznych Oświadczenie dot. znajomości języka angielskiego na poziomie A2
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie w zakresie finansów publicznych
- Oświadczenie o znajomości języka angielskiego na wymaganym poziomie.
- Zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie w realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych
- Zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie w zakresie zarządzania projektem
- Zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie w zakresie prowadzenia negocjacji
- Zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie w zakresie analizy ryzyk, kontroli zarządczej
Aplikuj do: 30 grudnia 2023 r.
Aplikuj mailowo na adres: rekrutacja@archiwa.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 131668 / 16.12.2023.
lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 131668"
na adres:
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D
02-517 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@archiwa.gov.pl
Więcej o pracy na stronie urzędu: www.archiwa.gov.pl
- Dokumenty należy złożyć do: 30.12.2023
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- administrator danych i kontakt do niego: Naczelny Dyrektor Archiwów Państwowych ul. Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa
- kontakt do inspektora ochrony danych: iod@archiwa.gov.pl
- cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- informacje o odbiorcach danych: członkowie komisji przeprowadzającej nabór, pracownicy komórki ds. kadr.
- okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
-
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
- podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
- podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
- jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje:
- podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Benefity
Co oferujemy:
- Ruchomy czas pracy
- Indywidualny rozkład czasu pracy
- Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
- Miejsce do odświeżenia się
- Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
- Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne
- Możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym m.in. dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie pakietu sportowego, oraz dofinansowanie do wyjść kulturalnych: biletów do kina, teatru, muzeum, pożyczki na cele mieszkaniowe, itp.
- Możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego i na życie na korzystnych warunkach
- Możliwość pracy zdalnej
- Możliwość nauki języków obcych na platformie online eTutor
- Owocowe czwartki
- Kawa, herbata dla pracowników
- Psycholog dla pracowników
- Pokoje socjalne z pełnym wyposażeniem.
Dostępność:
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Informacje dodatkowe
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- etap I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze;
- etap II - rozmowa kwalifikacyjna, podczas której zostaną sprawdzone wiedza i kompetencje kandydata wymienione w ogłoszeniu.
Wynagrodzenie zasadnicze: nie mniej niż 7009,44 zł zł brutto.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Naczelnik Wydziału Kadr i Rozwoju Zawodowego
- Telefon: 22 56 54 633
- e-mail: rekrutacja@archiwa.gov.pl
- Adres: ul. Rakowiecka 2d, Warszawa
Materiały
główny-specjalista,131668główny-specjalista,131668.pdf 0.08MB oświadczenie-w-związku-z-ubieganiem-się-o-stanowisko-niebędące-wyższym-stanowiskiem-w-służbie-cywilnej-pdf-177kb
oświadczenie-w-związku-z-ubieganiem-się-o-stanowisko-niebędące-wyższym-stanowiskiem-w-służbie-cywilnej-pdf-177kb.pdf 0.17MB wynik_naboru,131668
wynik_naboru,131668.pdf 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 18.12.2023 08:25 Katarzyna Masłowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Katarzyna Masłowska, gł. specjalista
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Główny Specjalista do spraw realizacji projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych w Departamencie Rozwoju Archiwów | 2.0 | 23.01.2024 10:56 Katarzyna Masłowska |
Główny Specjalista do spraw realizacji projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych w Departamencie Rozwoju Archiwów | 1.0 | 18.12.2023 08:25 Katarzyna Masłowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP