Tytuł/stanowisko: Główny Specjalista do spraw realizacji projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych w Departamencie Rozwoju Archiwów
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych poszukuje kandydatów na stanowisko
Informacje o ofercie
Informacje o ofercie:
Warunki pracy:
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner),
- zagrożenie korupcją,
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością - brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową,
- budynek wyposażony jest w podest ruchomy dla osób ze szczególnymi potrzebami,
- stanowisko pracy usytuowane jest na 1 piętrze budynku,
- stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
- samodzielne przygotowuje pełną dokumentację, zgodnie z zasadami bezstronności i obiektywizmu, przejrzystości i proporcjonalności oraz jawności, dla realizowanych postępowań prowadzonych na postawie ustawy PZP oraz z ich wyłączeniem, w celu efektywnego i konkurencyjnego wyłaniania wykonawców oraz rzetelnego, przemyślanego wydatkowania środków publicznych z zachowaniem zasad gospodarności i celowości w zakresie realizacji projektu Kompleksowej modernizacji energetycznej wybranych obiektów archiwów państwowych w Polsce
- opracowuje oraz aktualizuje szacowania wartości zamówień do planu zamówień publicznych na potrzeby departamentu, w celu prawidłowego określenia procedur ich udzielania w połączeniu z wydatkami w urzędzie dla projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych w Polsce
- bierze udział w pracach Komisji Przetargowych w charakterze sekretarza lub członka komisji, w celu zabezpieczenia i zapewnienia poprawności procedury zgodnie z obowiązującym prawem zamówień publicznych oraz nadzór nad przebiegiem procedur ze szczególnym uwzględnieniem wiążących terminów dla postępowań związanych w projektem kompleksowej modernizacji energetycznej wybranych obiektów archiwów państwowych
- przygotowuje wkłady do wniosków o płatność w systemie SL dla projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych projektów archiwów państwowych
- współpracuje z komórką kadrową w zakresie prowadzenia kart czasu pracy, z Wydziałem Finansowo-Księgowym oraz archiwami uczestniczącymi w realizacji projektu w zakresie rozliczania płatności w ramach projektu
- przygotowuje dokumenty w zakresie oceny ryzyk i kontroli zarządczej projektu.
- przygotowuje dokumentację na potrzeby kontroli projektu
- monitoruje harmonogram projektu i opracowuje dokumentację planistyczną w zakresie projektu
- wykonuje inne polecenia bezpośredniego przełożonego w zakresie kompetencji i zadań realizowanych w ramach projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: mazowieckieWymagania
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w jednostce finansów publicznych lub na stanowisku zajmującym się wieloletnim przygotowaniem zamówień publicznych.
- język angielski – A2
- znajomość zasad funkcjonowania sektora finansów publicznych
- dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- znajomość Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- podstawowa znajomość Kodeksu cywilnego
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel,
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
- podstawowa znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
- umiejętność komunikowania się w mowie i piśmie
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność argumentacji przedstawionych analiz
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- przeszkolenie z zakresu ustawy prawo zamówień publicznych
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
- wykształcenie: wyższe prawo lub administracja lub ekonomia lub inżynierskie
- doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w zakresie przygotowań postępowań o zamówienia publiczne na stanowisku pracy związanym z rozliczeniem inwestycji budowlanych lub rozliczeniem środków ze źródeł zagranicznych lub opracowaniem harmonogramów projektów lub opracowaniem dokumentacji w zakresie postępowań przetargowych lub rozliczaniem umów na roboty budowlane
- język angielski - B1-C2
- Znajomość gospodarki finansów publicznych w tym w szczególności w obszarze planowania budżetu
- umiejętność współpracy
- umiejętność interpretacji przepisów prawa
- znajomość metodyki zarządzania projektami PRINCE 2
- znajomość MS Project
- znajomość zagadnień z obszaru inwestycji i remontów
- znajomość zasad konstruowania wskaźników efektywności
- znajomość orzecznictwa w zakresie postępowań o zamówienia publiczne, wytycznych Urzędu Zamówień Publicznych odnośnie postępowań i klauzul umownych
- przeszkolenie w zakresie finansów publicznych
- przeszkolenie w realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych
- przeszkolenie w zakresie zarządzania projektem
- przeszkolenie w zakresie prowadzenia negocjacji
- przeszkolenie w zakresie analizy ryzyk, kontroli zarządczej
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
- CV
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie w zakresie ustawy prawo zamówień publicznych
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie w zakresie finansów publicznych,
- zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie w realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych,
- zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie w zakresie zarządzania projektem,
- zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie w zakresie prowadzenia negocjacji,
- zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie w zakresie analizy ryzyk, kontroli zarządczej
Aplikuj do: 7 lutego 2025 r.
Aplikuj mailowo na adres: rekrutacja@archiwa.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 147161 / 24.01.2025.
lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 147161" na adres:
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu mailowego: rekrutacja@archiwa.gov.pl
Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.archiwa.gov.pl
Dokumenty należy złożyć do: 07.02.2025
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Naczelny Dyrektor Archiwów Państwowych ul. Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@archiwa.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: członkowie komisji przeprowadzającej nabór oraz pracownicy komórki ds. kadr.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; art. 221 2. Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje:
podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Benefity
Co oferujemy
- pracę w urzędzie wyróżnionym nagrodą Friendly Workplace 2024
- ruchomy czas pracy
- indywidualny rozkład czasu pracy
- możliwość pracy zdalnej
- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
- miejsce do odświeżenia się
- pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
- możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
- dodatkowe wynagrodzenie roczne
- możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym m.in. dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie pakietu sportowego, oraz dofinansowanie do wyjść kulturalnych: biletów do kina, teatru, muzeum, pożyczki na cele mieszkaniowe, itp.
- możliwość dodatkowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego na korzystnych warunkach
- możliwość nauki języków obcych na platformie online eTutor
- owocowe czwartki
- kawa, herbata dla pracowników
- psycholog dla pracowników
- pokoje socjalne z pełnym wyposażeniem
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Informacje dodatkowe
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
etap I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze;
etap II - rozmowa kwalifikacyjna, podczas której zostaną sprawdzone wiedza i kompetencje kandydata wymienione w ogłoszeniu.
W przypadku dużej liczby ofert dopuszcza się etap dodatkowy – test wiedzy, zadanie, case-study lub inny, obejmujący zagadnienia wymienione w ogłoszeniu o pracę.
Wynagrodzenie zasadnicze: nie mniej niż 9935,89 zł brutto
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Naczelnik Wydziału Kadr i Rozwoju Zawodowego
- Telefon: 22 56 54 633
- e-mail: rekrutacja@archiwa.gov.pl
- Adres: ul. Rakowiecka 2d, Warszawa
Materiały
główny specjalista, 147161glowny-specjalista,147161.pdf 0.07MB oświadczenia do naboru
oświadczenia_do_naboru.pdf 0.17MB
- Pierwsza publikacja:
- 24.01.2025 10:24 Katarzyna Masłowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Katarzyna Masłowska, gł. specjalista
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Główny Specjalista do spraw realizacji projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych w Departamencie Rozwoju Archiwów | 1.0 | 24.01.2025 10:24 Katarzyna Masłowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP