W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Główny specjalista ds. ochrony danych osobowych w Biurze Dyrektora Generalnego (0,5 etatu)

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych poszukuje kandydatów na stanowisko głównego specjalisty ds. ochrony danych osobowych w Biurze Dyrektora Generalnego (0,5 etatu)

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Termin składania aplikacji upłynął: 30-08-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Warunki pracy:

  • praca biurowa w siedzibie urzędu
  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner)
     

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością - brak progów utrudniających
  • poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową,
  • brak windy,
  • stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze budynku,
  • pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami,
  • stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku - zakres zadań:

  • Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych oraz Pełnomocnika do spraw bezpieczeństwa informacji.
  • Informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach na nich spoczywających, wynikających z przepisów prawa związanych z ochroną danych osobowych oraz doradzanie w tym zakresie.
  • Monitorowanie przestrzegania przepisów prawa związanych z ochroną danych osobowych oraz polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego, w tym podział obowiązków, działania zwiększające świadomość, szkolenia personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania oraz powiązane z tym audyty.
  • Pełnienie roli punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz prowadzenie konsultacji.
  • Prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych i dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych w celu zapewnienia dostępu do bieżącej informacji.
  • Tworzenie i aktualizacja procedur dotyczących ochrony danych osobowych w urzędzie oraz przygotowanie projektów zarządzeń i decyzji Naczelnego Dyrektora i/lub Dyrektora Generalnego, związanych z merytorycznym zakresem zadań na stanowisku.
  • Opiniowanie projektów umów z zewnętrznymi podmiotami przetwarzającymi oraz opiniowanie projektów umów powierzających przetwarzanie danych osobowych Naczelnemu Dyrektorowi przez podmioty zewnętrzne.
  • Monitorowanie zawieranych umów w celu zabezpieczenia ochrony powierzanych danych osobowych.
  • Realizacja innych poleceń bezpośredniego przełożonego w zakresie zgodnym z kompetencjami w celu zapewnienia efektywnego funkcjonowania urzędu.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
ul. Rakowiecka 2d, Warszawa

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na stanowisku inspektora ochrony danych osobowych lub administratora ochrony danych
  • przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych wiedza z zakresu krajowych i europejskich przepisów o ochronie danych osobowych (w szczególności znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
  • znajomość stanowisk i interpretacji organów nadzorczych w zakresie ochrony danych osobowych
  • znajomość normy standaryzującej systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji – ISO 27001
  • znajomość funkcjonowania administracji publicznej, w tym przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • komunikatywność
  • umiejętność organizacji pracy
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na stanowisku inspektora ochrony danych osobowych lub administratora ochrony danych w administracji publicznej
  • przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa informacji
  • znajomość systemów informatycznych i ich zabezpieczeń

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):

  • CV i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie w zakresie ochrony danych osobowych
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa informacji

 

Benefity

  • ruchomy czas pracy
  • indywidualny rozkład czasu pracy
  • możliwość pracy zdalnej
  • możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • miejsce do odświeżenia się
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym m.in. dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie pakietu sportowego, oraz dofinansowanie do wyjść kulturalnych: biletów do kina, teatru, muzeum, pożyczki na cele mieszkaniowe, itp.
  • możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego i na życie na korzystnych warunkach
  • możliwość nauki języków obcych na platformie online eTutor
  • owocowe czwartki
  • kawa, herbata dla pracowników
  • psycholog dla pracowników
  • pokoje socjalne z pełnym wyposażeniem

Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

glowny-specjalista,141544
glowny-specjalista,141544.pdf 0.07MB
oświadczenie w zwiazku z ubieganiem sie o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej
oświadczenie​_w​_związku​_z​_ubieganiem​_się​_o​_stanowisko​_niebedące​_wyższym​_stanowiskiem​_w​_służbie​_cywilnej.pdf 0.17MB
Wynik naboru 141544
Wynik​_naboru​_-​_141544.pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.08.2024 09:55 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Iwona Kościelniak-Gawinek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Główny specjalista ds ochrony danych osobowych 2.0 17.09.2024 09:49 Katarzyna Masłowska
Główny specjalista ds ochrony danych osobowych 1.0 16.08.2024 09:55 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}