Tytuł/stanowisko: Inspektor do spraw obsługi kancelarii w Wydziale Organizacyjnym, Biuro Dyrektora Generalnego
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych poszukuje kandydatów na stanowisko
Informacje o ofercie
Warunki pracy:
- praca biurowa w siedzibie urzędu
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
- brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową,
- brak windy,
- stanowisko pracy jest usytuowane na parterze budynku,
- pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami,
- stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
- przyjmowanie korespondencji tradycyjnej (papierowej) od operatorów pocztowych oraz osób prywatnych składających dokumenty na dziennik podawczy NDAP. Kontrolowanie ilości wpływającej w systemie ePUAP oraz poprzez e-mail dokumentacji elektronicznej wraz z weryfikowaniem źródła a w przypadku określonej korespondencji również weryfikowanie poprzez wykorzystanie dostępnych narzędzi informatycznych poprawności złożonych podpisów cyfrowych.
- przyjmowanie korespondencji papierowej od pracowników NDAP.
- wprowadzanie niezbędnej ilości danych elektronicznych do baz danych obsługiwanych przez NDAP (w szczególności do elektronicznego systemu obiegu dokumentów) oraz dokonywanie wstępnego rozdziału korespondencji elektronicznej na adresatów.
- wprowadzanie danych niezbędnych dla identyfikacji pozycji w składzie i chronologiczne (narastająco) składowanie dokumentacji papierowej. Oznakowanie dokumentacji przeznaczonej do składowania.
- obsługa i rejestrowanie każdego wypożyczenia i/lub wycofania dokumentu ze składu chronologicznego
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: mazowieckieWymagania
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w zakresie wykonywania czynności kancelaryjnych lub biurowych
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- znajomość ustawy o służbie cywilnej - podstawowe informacje
- umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego formułowania wniosków
- umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i w piśmie
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- wykształcenie: średnie w obszarze wykonywania czynności kancelaryjnych lub biurowych
- doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy przy użyciu systemów wspomagających elektroniczny obieg dokumentów
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- zaświadczenie lub oświadczenie potwierdzające przeszkolenie w zakresie gospodarki finansowej, planowania i sprawozdawczości w jednostce sektora finansów publicznych.
- oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. - dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Aplikuj do: 7 sierpnia 2023
Aplikuj mailowo na adres: rekrutacja@archiwa.gov.pl , w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 124714 / 28.07.2023
lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 124714"
na adres:
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D
02-517 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 22 56 54 624 lub mailowego na adres: rekrutacja@archiwa.gov.pl
Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.archiwa.gov.pl
Dokumenty należy złożyć do: 07.08.2023
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Przetwarzanie danych osobowych
- Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Naczelny Dyrektor Archiwów Państwowych ul. Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@archiwa.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: członkowie komisji przeprowadzającej nabór, pracownicy komórki ds kadrowych.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
-
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 2. Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
- podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
- podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
- jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje:
- podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Benefity
Co oferujemy:
- ruchomy czas pracy
- indywidualny rozkład czasu pracy
- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
- miejsce do odświeżenia się
- dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- dodatkowe wynagrodzenie roczne
- możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym m.in. dofinansowanie wypoczynku, pakiet sportowy, bilety do kina, teatru, muzeum
- możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego na korzystnych warunkach,
- owocowe czwartki,
- kawa, herbata dla pracowników,
- psycholog dla pracowników,
- pokoje socjalne z pełnym wyposażeniem.
Dostępność:
- nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Informacje dodatkowe
- jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
- oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
etap I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze;
etap II - rozmowa kwalifikacyjna, podczas której zostaną sprawdzone wiedza i kompetencje kandydata wymienione w ogłoszeniu.
Pracę możesz rozpocząć od: 2023-08-14
Wynagrodzenie zasadnicze nie mniej niż 4 818,99 zł brutto
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Agnieszka Krecho
- Telefon: 22 56 54 624
- e-mail: rekrutacja@archiwa.gov.pl
- Adres: ul Rakowiecka 2d, Warszawa
Materiały
ogłoszenie_o_naborze_inspektor,124714ogłoszenie_o_naborze_inspektor,124714.pdf 0.07MB owiadczenie-w-zwiazku-z-ubieganiem-sie-o-stanowisko-niebedace-wyzszym-stanowiskiem-w-sluzbie-cywilnej
owiadczenie-w-zwiazku-z-ubieganiem-sie-o-stanowisko-niebedace-wyzszym-stanowiskiem-w-sluzbie-cywilnej.pdf 0.39MB
- Pierwsza publikacja:
- 28.07.2023 07:35 Katarzyna Masłowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Katarzyna Masłowska, Gł. specjalista
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Inspektor do spraw obsługi kancelarii w Wydziale Organizacyjnym, Biuro Dyrektora Generalnego | 2.0 | 28.07.2023 07:39 Katarzyna Masłowska |
Inspektor do spraw obsługi kancelarii w Wydziale Organizacyjnym, Biuro Dyrektora Generalnego | 1.0 | 28.07.2023 07:35 Katarzyna Masłowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP