W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Inspektor do spraw obsługi kancelarii w Wydziale Organizacyjnym, Biuro Dyrektora Generalnego

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych poszukuje kandydatów na stanowisko

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 07-08-2023

Informacje o ofercie

Warunki pracy:

  • praca biurowa w siedzibie urzędu
  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner).

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
  • brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową,
  • brak windy,
  • stanowisko pracy jest usytuowane na parterze budynku,
  • pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami,
  • stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • przyjmowanie korespondencji tradycyjnej (papierowej) od operatorów pocztowych oraz osób prywatnych składających dokumenty na dziennik podawczy NDAP. Kontrolowanie ilości wpływającej w systemie ePUAP oraz poprzez e-mail dokumentacji elektronicznej wraz z weryfikowaniem źródła a w przypadku określonej korespondencji również weryfikowanie poprzez wykorzystanie dostępnych narzędzi informatycznych poprawności złożonych podpisów cyfrowych.
  • przyjmowanie korespondencji papierowej od pracowników NDAP.
  • wprowadzanie niezbędnej ilości danych elektronicznych do baz danych obsługiwanych przez NDAP (w szczególności do elektronicznego systemu obiegu dokumentów) oraz dokonywanie wstępnego rozdziału korespondencji elektronicznej na adresatów.
  • wprowadzanie danych niezbędnych dla identyfikacji pozycji w składzie i chronologiczne (narastająco) składowanie dokumentacji papierowej. Oznakowanie dokumentacji przeznaczonej do składowania.
  • obsługa i rejestrowanie każdego wypożyczenia i/lub wycofania dokumentu ze składu chronologicznego

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Warszawa, ul. Rakowiecka 2D

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w zakresie wykonywania czynności kancelaryjnych lub biurowych
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej - podstawowe informacje
  • umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego formułowania wniosków
  • umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i w piśmie
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • wykształcenie: średnie w obszarze wykonywania czynności kancelaryjnych lub biurowych
  • doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy przy użyciu systemów wspomagających elektroniczny obieg dokumentów

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • zaświadczenie lub oświadczenie potwierdzające przeszkolenie w zakresie gospodarki finansowej, planowania i sprawozdawczości w jednostce sektora finansów publicznych.
  • oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. - dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Aplikuj do: 7 sierpnia 2023

Aplikuj mailowo na adres: rekrutacja@archiwa.gov.pl , w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 124714 / 28.07.2023

lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 124714"

na adres:

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych

ul. Rakowiecka 2D

02-517 Warszawa

 

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 22 56 54 624 lub mailowego na adres: rekrutacja@archiwa.gov.pl

Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.archiwa.gov.pl

Dokumenty należy złożyć do: 07.08.2023

Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

Przetwarzanie danych osobowych

  • Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Administrator danych i kontakt do niego: Naczelny Dyrektor Archiwów Państwowych ul. Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@archiwa.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: członkowie komisji przeprowadzającej nabór, pracownicy komórki ds kadrowych.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

    • art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    • art. 221 2. Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    • 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

  • podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
  • podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
  • jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje:

  • podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Benefity

Co oferujemy:

  • ruchomy czas pracy
  • indywidualny rozkład czasu pracy
  • możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • miejsce do odświeżenia się
  • dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym m.in. dofinansowanie wypoczynku, pakiet sportowy, bilety do kina, teatru, muzeum
  • możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego na korzystnych warunkach,
  • owocowe czwartki,
  • kawa, herbata dla pracowników,
  • psycholog dla pracowników,
  • pokoje socjalne z pełnym wyposażeniem.

Dostępność:

  • nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Informacje dodatkowe

  • jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
etap I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze;
etap II - rozmowa kwalifikacyjna, podczas której zostaną sprawdzone wiedza i kompetencje kandydata wymienione w ogłoszeniu.


Pracę możesz rozpocząć od: 2023-08-14

Wynagrodzenie zasadnicze nie mniej niż 4 818,99 zł brutto

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

ogłoszenie​_o​_naborze​_inspektor,124714
ogłoszenie​_o​_naborze​_inspektor,124714.pdf 0.07MB
owiadczenie-w-zwiazku-z-ubieganiem-sie-o-stanowisko-niebedace-wyzszym-stanowiskiem-w-sluzbie-cywilnej
owiadczenie-w-zwiazku-z-ubieganiem-sie-o-stanowisko-niebedace-wyzszym-stanowiskiem-w-sluzbie-cywilnej.pdf 0.39MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.07.2023 07:35 Katarzyna Masłowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Katarzyna Masłowska, Gł. specjalista
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Inspektor do spraw obsługi kancelarii w Wydziale Organizacyjnym, Biuro Dyrektora Generalnego 2.0 28.07.2023 07:39 Katarzyna Masłowska
Inspektor do spraw obsługi kancelarii w Wydziale Organizacyjnym, Biuro Dyrektora Generalnego 1.0 28.07.2023 07:35 Katarzyna Masłowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}