W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Naczelnik Wydziału do spraw realizacji polityki kadrowej i zarządzania kadrami w Wydziale Kadr i Rozwoju Zawodowego, Biuro Dyrektora Generalnego

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych poszukuje kandydatów na stanowisko

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 30-04-2023

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Wybrana osoba: Pani Natalia Marozas, Warszawa

Informacje o ofercie

Warunki pracy:

  • praca biurowa w siedzibie urzędu lub możliwość częściowego świadczenia pracy zdalnie
  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner).

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością - brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową,
  • brak windy,
  • stanowisko pracy jest usytuowane na II piętrze budynku,
  • pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami,
  • stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • kierowanie pracą Wydziału, dokonywanie podziału zadań pomiędzy pracowników oraz nadzór nad ich wykonaniem
  • nadzorowanie realizacji zadań wynikających z przepisów prawa pracy i służby cywilnej, w tym związanych z procesem nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy, ewidencji czasu pracy, naboru, opisami stanowisk pracy, służbą przygotowawczą i ocenami pracowniczymi
  • przygotowywanie projektu planu finansowego i układu wykonawczego w części dotyczącej wynagrodzeń i szkoleń, a po zatwierdzeniu przez Dyrektora Generalnego, nadzór nad jego realizacją i sprawozdawczość
  • realizacja spraw związanych z nadawaniem, zmianą i odbieraniem upoważnień i uprawnień w zakresie programów, systemów i procesów będących w kompetencji kadr
  • koordynowanie i realizacja spraw związanych ze szkoleniami i rozwojem zawodowego pracowników NDAP
  • koordynacja spraw osobowych dyrektorów archiwów państwowych, w tym nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy
  • nadzorowanie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych, medycyną pracy oraz dofinansowaniem do okularów.
  • obsługa kadrowa spraw związanych z pracowniczymi planami kapitałowymi (PPK) oraz innymi benefitami
  • realizacja innych poleceń przełożonego, celem zapewnienia efektywnej i sprawnej realizacji zadań w obszarze kadr w NDAP

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Warszawa, ul. Rakowiecka 2d

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze HR (zarządzania ludźmi) lub na samodzielnym stanowisku w komórce realizującej zadania z obszaru kadr
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych
  • znajomość ustawy o pracownikach urzędów państwowych i przepisów wykonawczych
  • znajomość przepisów prawa pracy
  • znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w części dotyczącej powoływania i odwoływania dyrektorów archiwów państwowych
  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • umiejętność formułowania wypowiedzi w mowie i na piśmie
  • umiejętność negocjacji
  • podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • odporność na stres
  • komunikatywność
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego lub francuskiego na poziomie komunikatywnym B1
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu socjologii lub psychologii lub zarządzania lub administracji lub zarządzania zasobami ludzkimi lub wyższe magisterskie uzupełnione studiami podyplomowymi w ww. zakresie
  • doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w jednostkach sektora finansów publicznych.
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • przeszkolenie z zakresu: prawa pracy, motywowania ludzi, zarządzania ludźmi
  • znajomość języka obcego: angielskiego lub niemieckiego lub francuskiego na poziomie B2

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • zaświadczenie lub oświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie.
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie  wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • oświadczenie lub zaświadczenie poświadczające znajomość języka obcego na wymaganym poziomie
  • zaświadczenie lub oświadczenie o przeszkoleniu z zakresu: prawa pracy, motywowania ludzi, zarządzania ludźmi

Aplikuj do: 30 kwietnia 2023

W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 119472"

na adres:

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych

ul. Rakowiecka 2D

02-517 Warszawa

 

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 532 518 667

Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.archiwa.gov.pl/

Dokumenty należy złożyć do: 30.04.2023

Decyduje data: wpływu do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

Przetwarzanie danych osobowych

  • Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Administrator danych i kontakt do niego: Naczelny Dyrektor Archiwów Państwowych ul. Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@archiwa.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: członkowie komisji przeprowadzającej nabór, pracownicy komórki ds kadrowych.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

    • art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    • art. 221 2. Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    • 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

  • podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
  • podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
  • jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje:

  • podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Benefity

Co oferujemy:

  • ruchomy czas pracy
  • indywidualny rozkład czasu pracy
  • telepraca
  • częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • miejsce do odświeżenia się
  • dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

NDAP dodatkowo oferuje:

  • dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym m.in. dofinansowanie wypoczynku, pakiet sportowy, bilety do kina,
  • możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego na korzystnych warunkach,
  • owocowe czwartki,
  • kawa, herbata dla pracowników,
  • psycholog dla pracowników,
  • możliwość świadczenia częściowo pracy zdalnie,
  • pokoje socjalne z pełnym wyposażeniem.

Dostępność:

  • nasz urząd jest pracodawcą równych szans.
  • aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Informacje dodatkowe

  • jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu;
  • oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia;
  • oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich);
  • nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert;
  • nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia;
  • do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego;
  • nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy;
  • zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca;
  • złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów;

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
etap I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze
etap II - rozmowa kwalifikacyjna, podczas której zostaną sprawdzone wiedza i kompetencje kandydata wymienione w ogłoszeniu.


Pracę możesz rozpocząć od: 2023-05-08

Wynagrodzenie zasadnicze nie mniej niż 7885,62 zł brutto.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

naczelnik-wydzialu,119472
naczelnik-wydzialu,119472.pdf 0.07MB
oświadczenie-w-związku-z-ubieganiem-się-o-stanowisko-niebędące-wyższym-stanowiskiem-w-służbie-cywilnej-pdf
oświadczenie-w-związku-z-ubieganiem-się-o-stanowisko-niebędące-wyższym-stanowiskiem-w-służbie-cywilnej-pdf.pdf 0.39MB
wynik​_naboru​_119472
wynik​_naboru​_119472.pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.04.2023 08:04 Katarzyna Masłowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Katarzyna Masłowska, gł. specjalista
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Naczelnik Wydziału do spraw realizacji polityki kadrowej i zarządzania kadrami w Wydziale Kadr i Rozwoju Zawodowego, Biuro Dyrektora Generalnego 2.0 30.05.2023 09:00 Katarzyna Masłowska
Naczelnik Wydziału do spraw realizacji polityki kadrowej i zarządzania kadrami w Wydziale Kadr i Rozwoju Zawodowego, Biuro Dyrektora Generalnego 1.0 19.04.2023 08:04 Katarzyna Masłowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}