Tytuł/stanowisko: Naczelnik Wydziału do spraw realizacji polityki kadrowej i zarządzania kadrami w Wydziale Kadr i Rozwoju Zawodowego, Biuro Dyrektora Generalnego
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych poszukuje kandydatów na stanowisko
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataWybrana osoba: Pani Natalia Marozas, Warszawa
Informacje o ofercie
Warunki pracy:
- praca biurowa w siedzibie urzędu lub możliwość częściowego świadczenia pracy zdalnie
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością - brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową,
- brak windy,
- stanowisko pracy jest usytuowane na II piętrze budynku,
- pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami,
- stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
- kierowanie pracą Wydziału, dokonywanie podziału zadań pomiędzy pracowników oraz nadzór nad ich wykonaniem
- nadzorowanie realizacji zadań wynikających z przepisów prawa pracy i służby cywilnej, w tym związanych z procesem nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy, ewidencji czasu pracy, naboru, opisami stanowisk pracy, służbą przygotowawczą i ocenami pracowniczymi
- przygotowywanie projektu planu finansowego i układu wykonawczego w części dotyczącej wynagrodzeń i szkoleń, a po zatwierdzeniu przez Dyrektora Generalnego, nadzór nad jego realizacją i sprawozdawczość
- realizacja spraw związanych z nadawaniem, zmianą i odbieraniem upoważnień i uprawnień w zakresie programów, systemów i procesów będących w kompetencji kadr
- koordynowanie i realizacja spraw związanych ze szkoleniami i rozwojem zawodowego pracowników NDAP
- koordynacja spraw osobowych dyrektorów archiwów państwowych, w tym nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy
- nadzorowanie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych, medycyną pracy oraz dofinansowaniem do okularów.
- obsługa kadrowa spraw związanych z pracowniczymi planami kapitałowymi (PPK) oraz innymi benefitami
- realizacja innych poleceń przełożonego, celem zapewnienia efektywnej i sprawnej realizacji zadań w obszarze kadr w NDAP
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: mazowieckieWymagania
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze HR (zarządzania ludźmi) lub na samodzielnym stanowisku w komórce realizującej zadania z obszaru kadr
- znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych
- znajomość ustawy o pracownikach urzędów państwowych i przepisów wykonawczych
- znajomość przepisów prawa pracy
- znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w części dotyczącej powoływania i odwoływania dyrektorów archiwów państwowych
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
- umiejętność formułowania wypowiedzi w mowie i na piśmie
- umiejętność negocjacji
- podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
- odporność na stres
- komunikatywność
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego lub francuskiego na poziomie komunikatywnym B1
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu socjologii lub psychologii lub zarządzania lub administracji lub zarządzania zasobami ludzkimi lub wyższe magisterskie uzupełnione studiami podyplomowymi w ww. zakresie
- doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w jednostkach sektora finansów publicznych.
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- przeszkolenie z zakresu: prawa pracy, motywowania ludzi, zarządzania ludźmi
- znajomość języka obcego: angielskiego lub niemieckiego lub francuskiego na poziomie B2
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- zaświadczenie lub oświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie.
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
- oświadczenie lub zaświadczenie poświadczające znajomość języka obcego na wymaganym poziomie
- zaświadczenie lub oświadczenie o przeszkoleniu z zakresu: prawa pracy, motywowania ludzi, zarządzania ludźmi
Aplikuj do: 30 kwietnia 2023
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 119472"
na adres:
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D
02-517 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 532 518 667
Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.archiwa.gov.pl/
Dokumenty należy złożyć do: 30.04.2023
Decyduje data: wpływu do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Przetwarzanie danych osobowych
- Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Naczelny Dyrektor Archiwów Państwowych ul. Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@archiwa.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: członkowie komisji przeprowadzającej nabór, pracownicy komórki ds kadrowych.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
-
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 2. Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
- podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
- podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
- jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje:
- podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Benefity
Co oferujemy:
- ruchomy czas pracy
- indywidualny rozkład czasu pracy
- telepraca
- częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
- miejsce do odświeżenia się
- dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
- możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
NDAP dodatkowo oferuje:
- dodatkowe wynagrodzenie roczne
- możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym m.in. dofinansowanie wypoczynku, pakiet sportowy, bilety do kina,
- możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego na korzystnych warunkach,
- owocowe czwartki,
- kawa, herbata dla pracowników,
- psycholog dla pracowników,
- możliwość świadczenia częściowo pracy zdalnie,
- pokoje socjalne z pełnym wyposażeniem.
Dostępność:
- nasz urząd jest pracodawcą równych szans.
- aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Informacje dodatkowe
- jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu;
- oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia;
- oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich);
- nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert;
- nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia;
- do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego;
- nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy;
- zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca;
- złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów;
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
etap I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze
etap II - rozmowa kwalifikacyjna, podczas której zostaną sprawdzone wiedza i kompetencje kandydata wymienione w ogłoszeniu.
Pracę możesz rozpocząć od: 2023-05-08
Wynagrodzenie zasadnicze nie mniej niż 7885,62 zł brutto.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Telefon: 532 518 667
- Adres: ul. Rakowiecka 2d, 02-517 Warszawa
Materiały
naczelnik-wydzialu,119472naczelnik-wydzialu,119472.pdf 0.07MB oświadczenie-w-związku-z-ubieganiem-się-o-stanowisko-niebędące-wyższym-stanowiskiem-w-służbie-cywilnej-pdf
oświadczenie-w-związku-z-ubieganiem-się-o-stanowisko-niebędące-wyższym-stanowiskiem-w-służbie-cywilnej-pdf.pdf 0.39MB wynik_naboru_119472
wynik_naboru_119472.pdf 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 19.04.2023 08:04 Katarzyna Masłowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Katarzyna Masłowska, gł. specjalista
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Naczelnik Wydziału do spraw realizacji polityki kadrowej i zarządzania kadrami w Wydziale Kadr i Rozwoju Zawodowego, Biuro Dyrektora Generalnego | 2.0 | 30.05.2023 09:00 Katarzyna Masłowska |
Naczelnik Wydziału do spraw realizacji polityki kadrowej i zarządzania kadrami w Wydziale Kadr i Rozwoju Zawodowego, Biuro Dyrektora Generalnego | 1.0 | 19.04.2023 08:04 Katarzyna Masłowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP