Tytuł/stanowisko: Radca prawny (1/2 etatu)
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych poszukuje osoby radcy prawnego w Zespole Prawnym w Biurze Dyrektora Generalnego
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataWybrany kandydat:
Pani Joanna Gawryszewska, Błonie
Informacje o ofercie
Warunki pracy:
- praca biurowa w siedzibie urzędu
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner)
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością - brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową
- brak windy
- stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku
- pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami
- stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu
- pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku będzie zajmować się:
- opiniowaniem projektów umów cywilnoprawnych, w tym dotyczących zamówień publicznych
- opracowywaniem i uzgadnianiem projektów aktów normatywnych wydawanych przez Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych i Dyrektora Generalnego NDAP
- udzielaniem wyjaśnień w sprawach obowiązującego stanu prawnego w zakresie działania NDAP i archiwów państwowych
- występowaniem w charakterze pełnomocnika w postępowaniach sądowych, administracyjnych oraz przed innymiorganami orzekającymi w celu przedstawienia stanowiska Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych lub NDAP w sprawach należących do zakresu tych podmiotów
- opiniowaniem i uzgadnianiem projektów aktów normatywnych przekazanych przez organy władzy publicznej
- opiniowaniem projektów umów międzynarodowych oraz uczestnictwo w ich uzgadnianiu
- przygotowywaniem opinii prawnych w zakresie kompetencji i bieżących potrzeb Urzędu
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: mazowieckieWymagania
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- wykształcenie: wyższe prawnicze
- doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w administracji publicznej - rządowej
- wpis na listę radców prawnych
- znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o służbie cywilnej, ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
- znajomość zasad techniki prawodawczej oraz trybu uzgadniania projektów aktów normatywnych
- umiejętność negocjacji, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność organizacji pracy
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumnety niezbędne):
- CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dokumentu potwierdzającego wpis na listę radców prawnych
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Benefity
- ruchomy czas pracy
- indywidualny rozkład czasu pracy
- telepraca
- częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
- miejsce do odświeżenia się
- dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
- możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
NDAP dodatkowo oferuje:
- dodatkowe wynagrodzenie roczne,
- możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym m.in. dofinansowanie wypoczynku, pakiet
- sportowy, bilety do kina,
- możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego na korzystnych warunkach,
- możliwość grupowego ubezpieczenia się na życie na korzystnych warunkach,
- ruchomy czas pracy,
- pokoje socjalne z pełnym wyposażeniem.
Dodatkowe informacje
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie
podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych
dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu
będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia
dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
Rozmowa kwalifikacyjna, podczas której zostaną sprawdzone wiedza i kompetencje kandydata wymienione w
ogłoszeniu.
Pracę możesz rozpocząć od: 2023-03-01
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Agnieszka Krecho
- Telefon: 22 56 54 624
- e-mail: akrecho@archiwa.gov.pl
- Adres: Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych ul. Rakowiecka 2D 02-517 Warszawa
Materiały
Ogłoszenie_nr_114309Ogłoszenie_nr_114309.pdf 0.07MB
- Pierwsza publikacja:
- 20.01.2023 08:14 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Iwona Kościelniak-Gawinek
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Radca prawny | 2.0 | 14.03.2023 09:31 Katarzyna Masłowska |
Radca prawny | 1.0 | 20.01.2023 08:14 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP