W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Specjalista do spraw obsługi sekretarskiej i administracyjnej w Wydziale Organizacyjnym Biura Dyrektora Generalnego

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych poszukuje kandydatów na stanowisko

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 07-05-2023

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Informacje o ofercie

Warunki pracy:

  • praca biurowa w siedzibie urzędu
  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner).

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością - brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową,
  • brak windy,
  • stanowisko pracy jest usytuowane na I piętrze budynku,
  • pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami,
  • stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • prowadzi sprawy związane z obsługą sekretariatu Zastępcy Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych i Dyrektora Generalnego
  • sporządza projekty pism i odpowiedzi do innych jednostek administracji publicznej, kontrahentów oraz komórek organizacyjnych wewnątrz NDAP
  • prowadzi i aktualizuje kalendarz spotkań i czynności Zastępcy Naczelnego Dyrektora AP i Dyrektora Generalnego oraz obsługuje kierownictwo urzędu w zakresie delegacji i wyjazdów służbowych (w szczególności organizacja przejazdów i noclegów oraz wyżywienia - dokonywanie rezerwacji i/lub zmian w rezerwacjach)
  • zastępuje pracownika obsługującego sekretariat Naczelnego Dyrektora lub Zastępcy Naczelnego Dyrektora w pełnieniu obowiązków służbowych
  • realizuje inne polecenia przełożonych w zakresie zgodnym z kompetencjami

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Warszawa, ul. Rakowiecka 2d

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z obsługą asystencką lub administracyjno-biurową jednostki sektora finansów publicznych
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej - podstawy
  • umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i na piśmie Komunikatywność Umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy przy użyciu systemów wspomagających elektroniczny obieg dokumentów
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym B1

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • zaświadczenie lub oświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie.
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie  wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • oświadczenie lub zaświadczenie poświadczające znajomość języka obcego na wymaganym poziomie (B1).

Aplikuj do: 7 maja 2023

Aplikuj mailowo na adres: kadry@archiwa.govpl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 119776/25.04.2023

Lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 119776"

na adres:

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych

ul. Rakowiecka 2D

02-517 Warszawa

 

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 22 56 54 624

lub mailowego na adres: kadry@archiwa.gov.pl

Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.archiwa.gov.pl/

Dokumenty należy złożyć do: 07.05.2023

Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

Przetwarzanie danych osobowych

  • Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Administrator danych i kontakt do niego: Naczelny Dyrektor Archiwów Państwowych ul. Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@archiwa.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: członkowie komisji przeprowadzającej nabór, pracownicy komórki ds kadrowych.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

    • art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    • art. 221 2. Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    • 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

  • podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
  • podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
  • jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje:

  • podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Benefity

Co oferujemy:

  • ruchomy czas pracy
  • indywidualny rozkład czasu pracy
  • możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • miejsce do odświeżenia się
  • dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym m.in. dofinansowanie wypoczynku, pakiet sportowy, bilety do kina,
  • telepraca
  • częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • miejsce do ćwiczeń lub zajecia sportowo - reakreacyjne w miejscu pracy
  • miejsce do odświeżenia się
  • dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego na korzystnych warunkach,
  • owocowe czwartki,
  • kawa, herbata dla pracowników,
  • psycholog dla pracowników,
  • pokoje socjalne z pełnym wyposażeniem.

Dostępność:

  • nasz urząd jest pracodawcą równych szans.
  • aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Informacje dodatkowe

  • jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
etap I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze
etap II - rozmowa kwalifikacyjna, podczas której zostaną sprawdzone wiedza i kompetencje kandydata wymienione w ogłoszeniu.


Pracę możesz rozpocząć od: 2023-05-15

Wynagrodzenie zasadnicze nie mniej niż 4818,00 zł brutto

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

oświadczenie-w-związku-z-ubieganiem-się-o-stanowisko-niebędące-wyższym-stanowiskiem-w-służbie-cywilnej-pdf
oświadczenie-w-związku-z-ubieganiem-się-o-stanowisko-niebędące-wyższym-stanowiskiem-w-służbie-cywilnej-pdf.pdf 0.39MB
specjalista,119776
specjalista,119776.pdf 0.07MB
zakończenie​_naboru​_119776
zakończenie​_naboru​_119776.pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.04.2023 11:48 Katarzyna Masłowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Katarzyna Masłowska, gł. specjalista
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Specjalista do spraw obslugi sekretarskiej i administracyjnej w Wydziale Organizacyjnym Biura Dyrektora Generalnego 3.0 18.05.2023 13:19 Katarzyna Masłowska
Specjalista do spraw obslugi sekretarskiej i administracyjnej w Wydziale Organizacyjnym Biura Dyrektora Generalnego 2.0 18.05.2023 13:15 Katarzyna Masłowska
Specjalista do spraw obslugi sekretarskiej i administracyjnej w Wydziale Organizacyjnym Biura Dyrektora Generalnego 1.0 25.04.2023 11:48 Katarzyna Masłowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}