Tytuł/stanowisko: Specjalista do spraw obsługi sekretarskiej i administracyjnej w Wydziale Organizacyjnym w Biurze Dyrektora Generalnego
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych poszukuje kandydatów na stanowisko
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataPani Karolina Zaniewicz, Warszawa
Informacje o ofercie
Warunki pracy:
- praca biurowa w siedzibie urzędu,
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner),
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością,
- brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową,
- brak windy,
- stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku,
- pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami,
- stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
- prowadzi sprawy związane z obsługą sekretariatu Zastępcy Naczelnego Dyrektora i Dyrektora Generalnego w celu zapewnienia sprawnej i profesjonalnej obsługi urzędu.
- sporządza projekty pism i odpowiedzi w stosunku do innych jednostek administracji publicznej, kontrahentów oraz komórek organizacyjnych wewnątrz NDAP w celu wypełnienia obowiązków spoczywających na komórce organizacyjnej oraz wsparcie w tym zakresie Zastępcy Naczelnego Dyrektora i Dyrektora Generalnego
- prowadzi i aktualizuje kalendarz spotkań i czynności dla Zastępcy Naczelnego Dyrektora i Dyrektora Generalnego oraz obsługa Kierownictwa urzędu w zakresie delegacji i wyjazdów służbowych ( w szczególności organizacja przejazdów i noclegów oraz wyżywienia – dokonywanie rezerwacji i/lub zmian w rezerwacjach) w celu zapewnienia sprawnej i profesjonalnej obsługi urzędu.
- zastępuje pracownika obsługującego sekretariat Naczelnego Dyrektora lub Zastępcy Naczelnego Dyrektora w pełnieniu obowiązków służbowych, w celu zabezpieczenia profesjonalnej i nieprzerwanej obsługi organu administracji państwowej.
- realizuje inne polecenia przełożonych w zakresie zgodnym z kompetencjami w celu zapewnienia efektywnego funkcjonowania urzędu
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: mazowieckieWymagania
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z obsługą asystencką lub administracyjno-biurową jednostki sektora finansów publicznych
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej znajomość ustawy o służbie cywilnej - podstawy
- umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i w piśmie
- komunikatywność
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
- doświadczenie w pracy z użyciem takich narzędzi informatycznych jak systemy wspomagające elektroniczny obieg dokumentów
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
- CV
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia K\
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Aplikuj do: 11 sierpnia 2024
Aplikuj mailowo na adres: rekrutacja@archiwa.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 139886 / 08.07.2024.
lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 139886" na adres: Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych ul. Rakowiecka 2D 02-517 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu mailowego: rekrutacja@archiwa.gov.pl
Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.archiwa.gov.pl/ Dokumenty należy złożyć do: 11.08.2024
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Naczelny Dyrektor Archiwów Państwowych ul. Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@archiwa.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: członkowie komisji przeprowadzającej nabór oraz pracownicy komórki ds. kadr.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; art. 221 2. Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje:
podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Benefity
Co oferujemy
- dodatkowe wynagrodzenie roczne
- możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym m.in. dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie pakietu sportowego, oraz dofinansowanie do wyjść kulturalnych: biletów do kina, teatru, muzeum, itp.
- możliwość dodatkowego ubezpieczenia na życie na korzystnych warunkach oraz pakietu medycznego
- możliwość pracy zdalnej
- możliwość nauki języków obcych na platformie online eTutor
- owocowe czwartki
- kawa, herbata dla pracowników
- psycholog dla pracowników
- pokoje socjalne z pełnym wyposażeniem.
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%
Informacje dodatkowe
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia. Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego. Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- etap I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze;
- etap II - rozmowa kwalifikacyjna, podczas której zostaną sprawdzone wiedza i kompetencje kandydata wymienione w ogłoszeniu.
- W przypadku dużej liczby ofert dopuszcza się etap dodatkowy – test wiedzy, zadanie, case-study obejmujący zagadnienia wymienione w ogłoszeniu o pracę.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Naczelnik Wydzialu Kadr i Rozwoju Zawodowego
- Telefon: 22 56 54 633
- e-mail: rekrutacja@archiwa.gov.pl
- Adres: ul. Rakowiecka 2d, Warszawa
Materiały
specjalista,139886specjalista,139886.pdf 0.08MB wzór_oświadczeń
wzór_oświadczeń.pdf 0.17MB Wynik naboru 139886
Wynik_naboru_-_139886.pdf 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 08.07.2024 15:29 Katarzyna Masłowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Katarzyna Maslowska, gł. specjalista
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Specjalista Do spraw: Obsługi sekretarskiej i administracyjnej w Wydziale Organizacyjnym w Biurze Dyrektora Generalnego | 3.0 | 17.09.2024 14:58 Katarzyna Masłowska |
Specjalista Do spraw: Obsługi sekretarskiej i administracyjnej w Wydziale Organizacyjnym w Biurze Dyrektora Generalnego | 2.0 | 08.07.2024 15:29 Katarzyna Masłowska |
Specjalista Do spraw: Obsługi sekretarskiej i administracyjnej w Wydziale Organizacyjnym w Biurze Dyrektora Generalnego | 1.0 | 08.07.2024 15:29 Katarzyna Masłowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP