W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Specjalista do spraw obsługi sekretarskiej i administracyjnej w Wydziale Organizacyjnym w Biurze Dyrektora Generalnego

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych poszukuje kandydatów na stanowisko

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na zastępstwo
Termin składania aplikacji upłynął: 11-08-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Pani Karolina Zaniewicz, Warszawa

Informacje o ofercie

Warunki pracy:

  • praca biurowa w siedzibie urzędu,
  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner),
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością,
  • brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową,
  • brak windy,
  • stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku,
  • pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami,
  • stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • prowadzi sprawy związane z obsługą sekretariatu Zastępcy Naczelnego Dyrektora i Dyrektora Generalnego w celu zapewnienia sprawnej i profesjonalnej obsługi urzędu.
  • sporządza projekty pism i odpowiedzi w stosunku do innych jednostek administracji publicznej, kontrahentów oraz komórek organizacyjnych wewnątrz NDAP w celu wypełnienia obowiązków spoczywających na komórce organizacyjnej oraz wsparcie w tym zakresie Zastępcy Naczelnego Dyrektora i Dyrektora Generalnego
  • prowadzi i aktualizuje kalendarz spotkań i czynności dla Zastępcy Naczelnego Dyrektora i Dyrektora Generalnego oraz obsługa Kierownictwa urzędu w zakresie delegacji i wyjazdów służbowych ( w szczególności organizacja przejazdów i noclegów oraz wyżywienia – dokonywanie rezerwacji i/lub zmian w rezerwacjach) w celu zapewnienia sprawnej i profesjonalnej obsługi urzędu.
  • zastępuje pracownika obsługującego sekretariat Naczelnego Dyrektora lub Zastępcy Naczelnego Dyrektora w pełnieniu obowiązków służbowych, w celu zabezpieczenia profesjonalnej i nieprzerwanej obsługi organu administracji państwowej.
  • realizuje inne polecenia przełożonych w zakresie zgodnym z kompetencjami w celu zapewnienia efektywnego funkcjonowania urzędu

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Warszawa, ul. Rakowiecka 2d

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z obsługą asystencką lub administracyjno-biurową jednostki sektora finansów publicznych
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej znajomość ustawy o służbie cywilnej - podstawy
  • umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i w piśmie
  • komunikatywność
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):

  • doświadczenie w pracy z użyciem takich narzędzi informatycznych jak systemy wspomagające elektroniczny obieg dokumentów
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):

  • CV
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia K\
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Aplikuj do: 11 sierpnia 2024

Aplikuj mailowo na adres: rekrutacja@archiwa.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 139886 / 08.07.2024.

lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 139886" na adres: Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych ul. Rakowiecka 2D 02-517 Warszawa

Zapraszamy również do kontaktu mailowego: rekrutacja@archiwa.gov.pl

Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.archiwa.gov.pl/ Dokumenty należy złożyć do: 11.08.2024

Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Naczelny Dyrektor Archiwów Państwowych ul. Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa

Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@archiwa.gov.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych: członkowie komisji przeprowadzającej nabór oraz pracownicy komórki ds. kadr.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4. prawo do usunięcia danych osobowych;

- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; art. 221 2. Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje:

podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Benefity

Co oferujemy

  • dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym m.in. dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie pakietu sportowego, oraz dofinansowanie do wyjść kulturalnych: biletów do kina, teatru, muzeum, itp.
  • możliwość dodatkowego ubezpieczenia na życie na korzystnych warunkach oraz pakietu medycznego
  • możliwość pracy zdalnej
  • możliwość nauki języków obcych na platformie online eTutor
  • owocowe czwartki
  • kawa, herbata dla pracowników
  • psycholog dla pracowników
  • pokoje socjalne z pełnym wyposażeniem.

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%

Informacje dodatkowe

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.

Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).

Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia. Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego. Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • etap I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze;
  • etap II - rozmowa kwalifikacyjna, podczas której zostaną sprawdzone wiedza i kompetencje kandydata wymienione w ogłoszeniu.

 

  • W przypadku dużej liczby ofert dopuszcza się etap dodatkowy – test wiedzy, zadanie, case-study obejmujący zagadnienia wymienione w ogłoszeniu o pracę.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

specjalista,139886
specjalista,139886.pdf 0.08MB
wzór​_oświadczeń
wzór​_oświadczeń.pdf 0.17MB
Wynik naboru 139886
Wynik​_naboru​_-​_139886.pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.07.2024 15:29 Katarzyna Masłowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Katarzyna Maslowska, gł. specjalista
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Specjalista Do spraw: Obsługi sekretarskiej i administracyjnej w Wydziale Organizacyjnym w Biurze Dyrektora Generalnego 3.0 17.09.2024 14:58 Katarzyna Masłowska
Specjalista Do spraw: Obsługi sekretarskiej i administracyjnej w Wydziale Organizacyjnym w Biurze Dyrektora Generalnego 2.0 08.07.2024 15:29 Katarzyna Masłowska
Specjalista Do spraw: Obsługi sekretarskiej i administracyjnej w Wydziale Organizacyjnym w Biurze Dyrektora Generalnego 1.0 08.07.2024 15:29 Katarzyna Masłowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}