W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Specjalista ds. popularyzacji i kontaktów z mediami w Departamencie Popularyzacji Działalności Archiwalnej

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych poszukuje osoby na stanowisko specjalisty do spraw popularyzacji i kontaktów z mediami w Departamencie Popularyzacji Działalności Archiwalnej

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 09-10-2022

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Warunki pracy:
- praca biurowa w siedzibie urzędu
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner).


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością - brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową
- brak windy
- stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku
- pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami
- stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • pozyskuje kontakty medialne, utrzymuje kontakty z mediami oraz przygotowuje informacje prasowe,
  • uczestniczy w działaniach związanych z budowaniem, utrzymywaniem i rozwijaniem komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, przygotowuje i tworzy treści dla kanałów komunikacji wewnętrznej m. in. w postaci newslettera, bloga, intranetu;
  • uczestniczy w realizacji projektów popularyzatorskich i edukacyjnych, w tym bierze udział w organizacji wystaw, warsztatów, konferencji archiwalnych oraz przygotowaniu materiałów promocyjnych na te wydarzenia,
  • uczestniczy w działaniach promocyjnych dla różnych grup odbiorców (m.in. kampanie online, kampanie social media, video, podcasty, materiały prasowe, wydarzenia branżowe),
  • współpracuje z archiwami państwowymi w zakresie tworzenia komunikacji społecznej,
  • wykonuje inne polecenia przełożonych w ramach posiadanych kompetencji i w zakresie zadań urzędu.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Warszawa, Rakowiecka 2D

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe o profilu humanistycznym
  • doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na stanowiskach o podobnym charakterze i zakresie działania (np. w obszarze komunikacji społecznej, promocji, public relations)
  • biegła umiejętność pisania i redagowania tekstów o charakterze informacyjnym, w tym materiałów prasowych
  • znajomość rynku medialnego
  • umiejętność skutecznego komunikowania się
  • biegła umiejętność posługiwania się aplikacjami komputerowymi w zakresie realizowanych zadań (co najmniej pakietu MS Office)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):

  • wykształcenie: wyższe preferowane kierunki: public relations, marketing, dziennikarstwo
  • doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok doświadczenie w opracowywaniu i realizacji projektów komunikacyjnych i promocyjnych
  • doświadczenie w pracy dziennikarskiej i/lub redakcyjnej
  • znajomość technik i narzędzi PR
  • znajomość innego niż język angielski języka obcego na poziomie co najmniej B1.

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):

  • CV
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu - zaświadczenia lub oświadczenia o znajomości języka angielskiego na wymaganym poziomie.
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu - zaświadczenia lub oświadczenia o znajomości języka obcego, innego niż angielski, na wymaganym poziomie.

Benefity

  • ruchomy czas pracy
  • indywidualny rozkład czasu pracy
  • telepraca
  • częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • miejsce do odświeżenia się
  • dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • „Ruchomy czas pracy” – możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godz. 7.00-9.00.
  • możliwość zakupu ubezpieczenia na życie dla pracowników i ich bliskich.
  • możliwość zakupu pakietu usług zdrowotnych.
  • możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenia w szkoleniach oraz całkowita lub częściowa refundacja kosztów nauki języka obcego, studiów i studiów podyplomowych.
  • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej.
  • „Owocowe czwartki” – świeże owoce dla pracowników w każdy czwartek.
  • możliwość skorzystania z rozmowy/spotkania z psychologiem.

Aplikuj do: 9 października 2022
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 107032" na adres: Naczelna Dyrekcja
Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D
02-517 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 22 694-56 54 624
lub mailowego na adres: akrecho@archiwa.gov.pl
Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.archiwa.gov.pl/pl/
Dokumenty należy złożyć do: 09.10.2022
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie​_nr​_107032
Ogłoszenie​_nr​_107032.pdf 0.08MB
Wynik naboru: specjalista w DPD (praca na zastępstwo), ogłoszenie nr:107032
wynik​_naboru​_specjalista​_w​_DPD​_(zastępstwo)107032.pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.09.2022 10:35 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Iwona Kościelniak-Gawinek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Specjalista ds. popularyzacji i kontaktów z mediami w Departamencie Popularyzacji Działalności Archiwalnej 2.0 27.10.2022 08:50 Katarzyna Masłowska
Specjalista ds. popularyzacji i kontaktów z mediami w Departamencie Popularyzacji Działalności Archiwalnej 1.0 27.09.2022 10:35 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}