Tytuł/stanowisko: Specjalista ds. popularyzacji i kontaktów z mediami w Departamencie Popularyzacji Działalności Archiwalnej
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych poszukuje osoby na stanowisko specjalisty do spraw popularyzacji i kontaktów z mediami w Departamencie Popularyzacji Działalności Archiwalnej
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydataInformacje o ofercie
Warunki pracy:
- praca biurowa w siedzibie urzędu
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością - brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową
- brak windy
- stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku
- pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami
- stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
- pozyskuje kontakty medialne, utrzymuje kontakty z mediami oraz przygotowuje informacje prasowe,
- uczestniczy w działaniach związanych z budowaniem, utrzymywaniem i rozwijaniem komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, przygotowuje i tworzy treści dla kanałów komunikacji wewnętrznej m. in. w postaci newslettera, bloga, intranetu;
- uczestniczy w realizacji projektów popularyzatorskich i edukacyjnych, w tym bierze udział w organizacji wystaw, warsztatów, konferencji archiwalnych oraz przygotowaniu materiałów promocyjnych na te wydarzenia,
- uczestniczy w działaniach promocyjnych dla różnych grup odbiorców (m.in. kampanie online, kampanie social media, video, podcasty, materiały prasowe, wydarzenia branżowe),
- współpracuje z archiwami państwowymi w zakresie tworzenia komunikacji społecznej,
- wykonuje inne polecenia przełożonych w ramach posiadanych kompetencji i w zakresie zadań urzędu.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: mazowieckieWymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe o profilu humanistycznym
- doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na stanowiskach o podobnym charakterze i zakresie działania (np. w obszarze komunikacji społecznej, promocji, public relations)
- biegła umiejętność pisania i redagowania tekstów o charakterze informacyjnym, w tym materiałów prasowych
- znajomość rynku medialnego
- umiejętność skutecznego komunikowania się
- biegła umiejętność posługiwania się aplikacjami komputerowymi w zakresie realizowanych zadań (co najmniej pakietu MS Office)
- znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
- wykształcenie: wyższe preferowane kierunki: public relations, marketing, dziennikarstwo
- doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok doświadczenie w opracowywaniu i realizacji projektów komunikacyjnych i promocyjnych
- doświadczenie w pracy dziennikarskiej i/lub redakcyjnej
- znajomość technik i narzędzi PR
- znajomość innego niż język angielski języka obcego na poziomie co najmniej B1.
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
- CV
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dokumentu - zaświadczenia lub oświadczenia o znajomości języka angielskiego na wymaganym poziomie.
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dokumentu - zaświadczenia lub oświadczenia o znajomości języka obcego, innego niż angielski, na wymaganym poziomie.
Benefity
- ruchomy czas pracy
- indywidualny rozkład czasu pracy
- telepraca
- częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
- miejsce do odświeżenia się
- dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
- „Ruchomy czas pracy” – możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godz. 7.00-9.00.
- możliwość zakupu ubezpieczenia na życie dla pracowników i ich bliskich.
- możliwość zakupu pakietu usług zdrowotnych.
- możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenia w szkoleniach oraz całkowita lub częściowa refundacja kosztów nauki języka obcego, studiów i studiów podyplomowych.
- możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej.
- „Owocowe czwartki” – świeże owoce dla pracowników w każdy czwartek.
- możliwość skorzystania z rozmowy/spotkania z psychologiem.
Aplikuj do: 9 października 2022
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 107032" na adres: Naczelna Dyrekcja
Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D
02-517 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 22 694-56 54 624
lub mailowego na adres: akrecho@archiwa.gov.pl
Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.archiwa.gov.pl/pl/
Dokumenty należy złożyć do: 09.10.2022
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Agnieszka Krecho
- Telefon: 22 69 45 654/624
- e-mail: akrecho@archiwa.gov.pl
- Adres: Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa
Materiały
Ogłoszenie_nr_107032Ogłoszenie_nr_107032.pdf 0.08MB Wynik naboru: specjalista w DPD (praca na zastępstwo), ogłoszenie nr:107032
wynik_naboru_specjalista_w_DPD_(zastępstwo)107032.pdf 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 27.09.2022 10:35 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Iwona Kościelniak-Gawinek
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Specjalista ds. popularyzacji i kontaktów z mediami w Departamencie Popularyzacji Działalności Archiwalnej | 2.0 | 27.10.2022 08:50 Katarzyna Masłowska |
Specjalista ds. popularyzacji i kontaktów z mediami w Departamencie Popularyzacji Działalności Archiwalnej | 1.0 | 27.09.2022 10:35 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP