W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Starszy Informatyk do spraw: wsparcia w zakresie IT w Departamencie Informatyzacji Archiwów

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko starszego informatyka do spraw: wsparcia w zakresie IT w Departamencie Informatyzacji Archiwów Warszawie

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 25-11-2024

Informacje o ofercie

Warunki pracy:

  • praca biurowa w siedzibie urzędu,
  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner),
  • wysiłek fizyczny,
  • zagrożenie korupcją,
  • permanentna obsługa klientów wewnętrznych – użytkowników systemów teleinformatycznych,
  • praca pod presją czasu.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością - brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową,
  • brak windy,
  • stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku, natomiast realizacja zadań wymaga przemieszczania się po wszystkich kondygnacjach budynku,
  • pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami,
  • stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • Wykonuje prace związane z procesem świadczenia usług IT przez Departament Informatyzacji Archiwów w tym administruje wybranymi systemami teleinformatycznymi firmy Microsoft (prace w oknach serwisowych i usuwa awarie poza godzinami pracy urzędu) w celu utrzymania ciągłości działania NDAP;
  • Udziela wsparcia w zakresie IT pracownikom Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych w celu świadczenie pomocy pracownikom NDAP użytkującym sprzęt, oprogramowanie i systemy IT w ramach realizowanych obowiązków służbowych;
  • Przyjmuje, wydaje oraz ewidencjonuje sprzęt IT dla pracowników i współpracowników Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych w celu wyposażanie pracowników NDAP w sprzęt niezbędny do wykonywania obowiązków służbowych;
  • Wspiera prowadzone prace związane z rozwojem usług IT w Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych;
  • Organizuje od strony technicznej wydarzenia odbywające się w Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych;
  • Przygotowuje i terminowo realizuje zamówienia publiczne oraz kontaktuje się z dostawcami i wykonawcami w ramach umów realizowanych przez nich na rzecz Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych;
  • Wykonuje inne polecenia przełożonego w obszarze zgodnym z kompetencjami w celu zapewnienia skutecznego i efektywnego funkcjonowania urzędu.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Warszawa, ul. Rakowiecka 2D

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe 2 lata na stanowisku związanym z obsługą użytkowników systemów teleinformatycznych oraz administrowaniem systemami teleinformatycznymi
  • Znajomość systemów Windows na poziomie administracyjnym;
  • Podstawowa znajomość działania sieci LAN/WAN;
  • Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych;
  • Umiejętność współpracy;
  • Komunikatywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe w obszarze informatyki
  • Szkolenie z obszaru testowania oprogramowania;
  • Język angielski na poziomie A2 – komunikatywny;
  • Znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne;
  • Znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych;
  • Zorientowanie na osiągnięcie celów.

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w  rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Benefity

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym m.in. dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie pakietu sportowego, oraz dofinansowanie do wyjść kulturalnych: biletów do kina, teatru, muzeum, pożyczki na cele mieszkaniowe, itp.
  • Możliwość dodatkowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego na korzystnych warunkach
  • Możliwość nauki języków obcych na platformie online eTutor
  • Owocowe czwartki
  • Kawa, herbata dla pracowników
  • Psycholog dla pracowników
  • Pokoje socjalne z pełnym wyposażeniem
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie​_nr​_144928
Ogłoszenie​_nr​_144928.pdf 0.07MB
oświadczenie w zwiazku z ubieganiem sie o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej
oświadczenie​_w​_związku​_z​_ubieganiem​_się​_o​_stanowisko​_niebedące​_wyższym​_stanowiskiem​_w​_służbie​_cywilnej.pdf 0.17MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.11.2024 09:58 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Iwona Kościelniak-Gawinek / Anna Płóciennik
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Starszy Informatyk do spraw: wsparcia w zakresie IT w Departamencie Informatyzacji Archiwów 1.0 15.11.2024 09:58 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}