Tytuł/stanowisko: Starszy specjalista do spraw finansowo-księgowych w Wydziale Finansowo-Księgowym, Biuro Dyrektora Generalnego
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych poszukuje kandydatów na stanowisko starszego specjalisty do spraw finansowo-księgowych w Wydziale Finansowo-Księgowym, Biuro Dyrektora Generalnego
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydataInformacje o ofercie
Warunki pracy:
- praca biurowa w siedzibie urzędu,
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością,
- brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową,
- brak windy,
- stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku,
- pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami,
- stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu
- pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
- zapewnia właściwą obsługę NDAP dysponenta III stopnia w zakresie spraw finansowo-księgowych - kontroluje pod względem formalno-rachunkowym dokumenty dotyczące realizowanych operacji gospodarczych na podstawie opisu do dowodu zapłaty, zawartych umów oraz ewidencjonuje je w systemie księgowym
- zapewnia właściwą obsługę NDAP dysponenta III stopnia w zakresie spraw finansowo-księgowych - wprowadza do systemów księgowych i kontroluje wnioski o zaangażowanie na podstawie umów i wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz wprowadza umowy do systemów księgowych
- zapewnia właściwą obsługę NDAP dysponenta III stopnia w zakresie spraw finansowo-księgowych - obsługuje bankowość elektroniczną (NBP, BGK) w zakresie wprowadzania przelewów, wniosków o płatność, wniosków o płatność końcową ze środków Funduszy Europejskich oraz dyspozycji przekazywania środków pomiędzy rachunkami NDAP
- generuje i drukuje wyciągi bankowe z załącznikami z systemu bankowości elektronicznej oraz prowadzi bieżącą archiwizację
- zapewnia właściwą obsługę NDAP dysponenta III stopnia w zakresie spraw finansowo-księgowych - prowadzi księgi rachunkowe NDAP w zakresie kosztów, wydatków i dochodów NDAP, dysponenta III stopnia w celu zachowania zgodności księgowań z ustawą o finansach publicznych i ustawą o rachunkowości
- zapewnia właściwą obsługę NDAP dysponenta III stopnia w zakresie spraw finansowo-księgowych - analizuje realizację budżetu NDAP w celu prawidłowego ujęcia poszczególnych operacji w księgach rachunkowych oraz sprawozdaniach budżetowych i finansowych
- zapewnia właściwą obsługę NDAP dysponenta III stopnia w zakresie spraw finansowo-księgowych - monitoruje i analizuje plan finansowy, zaangażowanie i wykonanie wydatków budżetowych - uzgadnia wydatki z kosztami
- zapewnia właściwą obsługę NDAP dysponenta III stopnia w zakresie spraw finansowo-księgowych - wykonuje inne polecenia zlecone przez przełożonych, będące w zakresie zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: mazowieckieWymagania
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w działach finansowo-księgowych
- znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych do ustawy
- znajomość przepisów o rachunkowości
- znajomość przepisów o służbie cywilnej
- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
- znajomość obsługi programów księgowych
- umiejętność analizowania informacji,
- umiejętność organizacji pracy własnej
- bardzo dobra znajomość aplikacji biurowych (Excel, World)
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub pokrewne
- przeszkolenie w zakresie finansów publicznych
- znajomość obsługi programu TREZOR
- znajomość obsługi oprogramowania linii PROGMAN
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
- CV
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopia dokumentu potwierdzająca posiadanie przeszkolenia w zakresie finansów publicznych
Benefity
- ruchomy czas pracy
- indywidualny rozkład czasu pracy
- częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
- miejsce do odświeżenia się
- dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
- możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- dodatkowe wynagrodzenie roczne
- możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym m.in. dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie pakietu sportowego, oraz dofinansowanie do wyjść kulturalnych: biletów do kina, teatru, muzeum, pożyczki na cele mieszkaniowe, itp.
- możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego i na życie na korzystnych warunkach
- możliwość pracy zdalnej
- możliwość nauki języków obcych na platformie online eTutor
- owocowe czwartki
- kawa, herbata dla pracowników
- psycholog dla pracowników
- pokoje socjalne z pełnym wyposażeniem
Aplikuj do: 9 lutego 2024
Aplikuj mailowo na adres: rekrutacja@archiwa.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 132958 / 26.01.2024.
Lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 132958" na adres: Naczelna Dyrekcja
Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D
02-517 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu mailowego: rekrutacja@archiwa.gov.pl
Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.archiwa.gov.pl/pl/
Dokumenty należy złożyć do: 09.02.2024
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Wydział Kadr i Rozwoju Zawodowego
- Telefon: 22 56 54 633
- e-mail: rekrutacja@archiwa.gov.pl
- Adres: ul. Rakowiecka 2d, Warszawa
Materiały
Ogłoszenie_nr_132958Ogłoszenie_nr_132958.pdf 0.07MB owiadczenie-w-związku-z-ubieganiem-si-o-stanowisko-niebdce-wyszym-stanowiskiem-w-subie-cywilnej-pdf-177kb
owiadczenie-w-zwizku-z-ubieganiem-si-o-stanowisko-niebdce-wyszym-stanowiskiem-w-subie-cywilnej-pdf-177kb.pdf 0.17MB Wynik_naboru_132958
Wynik_naboru_132958.pdf 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 26.01.2024 11:14 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Iwona Kościelniak-Gawinek
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Starszy specjalista do spraw finansowo-księgowych w Wydziale Finansowo-Księgowym, Biuro Dyrektora Generalnego | 2.0 | 11.03.2024 08:15 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK |
Starszy specjalista do spraw finansowo-księgowych w Wydziale Finansowo-Księgowym, Biuro Dyrektora Generalnego | 1.0 | 26.01.2024 11:14 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP