W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Starszy specjalista do spraw finansowo-księgowych w Wydziale Finansowo-Księgowym, Biuro Dyrektora Generalnego

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych poszukuje kandydatów na stanowisko

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 23-08-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Pan Marcin Walczak, Warszawa

Informacje o ofercie

Warunki pracy:

  • praca biurowa w siedzibie urzędu,
  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner),
  • zagrożenie korupcją.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością,
  • brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową,
  • brak windy,
  • stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku,
  • pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami,
  • stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • prowadzi księgi rachunkowe NDAP w zakresie kosztów, wydatków i dochodów NDAP dysponenta II i III stopnia w celu zachowania zgodności księgowań z ustawą o finansach publicznych i ustawą o rachunkowości;
  • analizuje salda kont księgowych z wykonania budżetu NDAP, planuje i angażuje, w celu prawidłowego ujęcia poszczególnych operacji w księgach rachunkowych oraz sprawozdaniach budżetowych i finansowych;
  • rozlicza i akceptuje w zakresie rachunkowo - finansowym sprawozdania, podmiotów, które na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie otrzymały dotacje, w celu prawidłowej realizacji zadań z tego zakresu. W sytuacjach niestandardowych proponowane rozwiązania konsultuje ze współpracownikami oraz z przełożonym;
  • analizuje realizację budżetu NDAP w celu prawidłowego ujęcia poszczególnych operacji w księgach rachunkowych oraz sprawozdaniach budżetowych i finansowych;
  • przygotowuje i weryfikuje dane do sprawozdań finansowych, budżetowych i statystycznych dysponenta II i III stopnia, w celu prawidłowego i terminowego ich sporządzenia oraz przekazywania we właściwym dla danego sprawozdania formacie;
  • obsługuje bankowość elektroniczną NBP w zakresie wprowadzania przelewów, oraz dyspozycji przekazywania środków pomiędzy rachunkami NDAP. Generuje i drukuje wyciągi bankowe z załącznikami z systemu bankowości elektronicznej oraz prowadzi bieżącą archiwizację;
  • zastępuje pracownika dokonującego kontroli pod względem formalno-rachunkowym dokumentów dotyczących realizowanych operacji gospodarczych na podstawie opisu do dowodu zapłaty, zawartych umów oraz ich ewidencja w systemie księgowym;
  • zastępuje pracownika wprowadzającego do systemów księgowych wniosków o zaangażowanie na podstawie umów i wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz wprowadzanie umów do systemów księgowych.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
ul. Rakowiecka 2d, Warszawa

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w działach finansowo-księgowych
  • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych do ustawy
  • znajomość przepisów o rachunkowości
  • znajomość przepisów o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
  • znajomość obsługi programów księgowych
  • umiejętność analizowania informacji,
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • bardzo dobra znajomość aplikacji biurowych (Excel, World)
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):

  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub pokrewne
  • doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w jednostkach sektora finansów publicznych w obszarze finansów,
  • rachunkowości lub sprawozdawczości budżetowej
  • przeszkolenie w zakresie finansów publicznych
  • znajomość obsługi programu TREZOR
  • przeszkolenie z zakresu wykonywania kontroli lub nadzoru
  • znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):

  • CV
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu potwierdzająca posiadanie przeszkolenia w zakresie finansów publicznych
  • kopia dokumentu potwierdzająca posiadanie przeszkolenia wykonywania kontroli lub nadzoru

Aplikuj do: 23 sierpnia 2024

Aplikuj mailowo na adres: rekrutacja@archiwa.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 141334 / 09.08.2024.

Lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 141334" na adres:

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych

ul. Rakowiecka 2D

02-517 Warszawa

Zapraszamy również do kontaktu mailowego: rekrutacja@archiwa.gov.pl

Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.archiwa.gov.pl/

Dokumenty należy złożyć do: 23.08.2024

Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

Przetwarzanie danych osobowych:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Naczelny Dyrektor Archiwów Państwowych ul. Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa

Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@archiwa.gov.pl

Cel przetwarzania danych:

  • przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych:

członkowie komisji przeprowadzającej nabór oraz pracownicy komórki ds. kadr.

Okres przechowywania danych:

  • czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

    • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    • prawo do usunięcia danych osobowych;
  • - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,
  • podany powyżej;
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  • art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

  • podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej;
  • podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie;
  • jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie;

Inne informacje:

podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Benefity

Co oferujemy:

  • ruchomy czas pracy
  • indywidualny rozkład czasu pracy
  • częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • miejsce do odświeżenia się
  • dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym m.in. dofinansowanie wypoczynku,
  • dofinansowanie pakietu sportowego, oraz dofinansowanie do wyjść kulturalnych: biletów do kina, teatru, muzeum, itp.
  • możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego i na życie na korzystnych warunkach
  • możliwość pracy zdalnej
  • możliwość nauki języków obcych na platformie online eTutor
  • owocowe czwartki
  • kawa, herbata dla pracowników
  • psycholog dla pracowników
  • pokoje socjalne z pełnym wyposażeniem.

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Informacje dodatkowe

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • etap I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze;
  • etap II - rozmowa kwalifikacyjna, podczas której zostaną sprawdzone wiedza i kompetencje kandydata wymienione w ogłoszeniu.

W przypadku dużej liczby ofert dopuszcza się etap dodatkowy – test wiedzy, zadanie, case-study obejmujący zagadnienia wymienione w ogłoszeniu o pracę.

Wynagrodzenie zasadnicze: nie mniej niż 7097,06 zł brutto.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

starszy specjalista,141334
starszy specjalista,141334.pdf 0.07MB
oświadczenie w zwiazku z ubieganiem sie o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej
oświadczenie​_w​_związku​_z​_ubieganiem​_się​_o​_stanowisko​_niebedące​_wyższym​_stanowiskiem​_w​_służbie​_cywilnej.pdf 0.17MB
Wynik​_naboru​_141334
Wynik​_naboru​_141334.pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.08.2024 10:18 Katarzyna Masłowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Katarzyna Masłowska, gł. specjalista
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Starszy specjalista do spraw finansowo-księgowych w Wydziale Finansowo-Ksiegowym, Biuro Dyrektora Generalnego 5.0 06.09.2024 08:30 Katarzyna Masłowska
Starszy specjalista do spraw finansowo-księgowych w Wydziale Finansowo-Ksiegowym, Biuro Dyrektora Generalnego 4.0 06.09.2024 08:28 Katarzyna Masłowska
Starszy specjalista do spraw finansowo-księgowych w Wydziale Finansowo-Ksiegowym, Biuro Dyrektora Generalnego 3.0 09.08.2024 10:23 Katarzyna Masłowska
Starszy specjalista do spraw finansowo-księgowych w Wydziale Finansowo-Ksiegowym, Biuro Dyrektora Generalnego 2.0 09.08.2024 10:21 Katarzyna Masłowska
Starszy specjalista do spraw finansowo-księgowych w Wydziale Finansowo-Ksiegowym, Biuro Dyrektora Generalnego 1.0 09.08.2024 10:18 Katarzyna Masłowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}