Tytuł/stanowisko: Starszy specjalista do spraw finansowo-księgowych w Wydziale Finansowo-Księgowym, Biuro Dyrektora Generalnego
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych poszukuje kandydatów na stanowisko
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataPaweł Frelik Warszawa
Informacje o ofercie
Warunki pracy:
- praca biurowa w siedzibie urzędu,
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner),
- zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością,
- brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową,
- brak windy,
- stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku,
- pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami,
- stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
- prowadzi księgi rachunkowe NDAP w zakresie kosztów, wydatków i dochodów NDAP dysponenta II i III stopnia w celu zachowania zgodności księgowań z ustawą o finansach publicznych i ustawą o rachunkowości;
- analizuje salda kont księgowych z wykonania budżetu NDAP, planuje i angażuje, w celu prawidłowego ujęcia poszczególnych operacji w księgach rachunkowych oraz sprawozdaniach budżetowych i finansowych;
- rozlicza i akceptuje w zakresie rachunkowo - finansowym sprawozdania, podmiotów, które na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie otrzymały dotacje, w celu prawidłowej realizacji zadań z tego zakresu. W sytuacjach niestandardowych proponowane rozwiązania konsultuje ze współpracownikami oraz z przełożonym;
- analizuje realizację budżetu NDAP w celu prawidłowego ujęcia poszczególnych operacji w księgach rachunkowych oraz sprawozdaniach budżetowych i finansowych;
- przygotowuje i weryfikuje dane do sprawozdań finansowych, budżetowych i statystycznych dysponenta II i III stopnia, w celu prawidłowego i terminowego ich sporządzenia oraz przekazywania we właściwym dla danego sprawozdania formacie;
- obsługuje bankowość elektroniczną NBP w zakresie wprowadzania przelewów, oraz dyspozycji przekazywania środków pomiędzy rachunkami NDAP. Generuje i drukuje wyciągi bankowe z załącznikami z systemu bankowości elektronicznej oraz prowadzi bieżącą archiwizację;
- zastępuje pracownika dokonującego kontroli pod względem formalno-rachunkowym dokumentów dotyczących realizowanych operacji gospodarczych na podstawie opisu do dowodu zapłaty, zawartych umów oraz ich ewidencja w systemie księgowym;
- zastępuje pracownika wprowadzającego do systemów księgowych wniosków o zaangażowanie na podstawie umów i wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz wprowadzanie umów do systemów księgowych.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: mazowieckieWymagania
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w działach finansowo-księgowych
- znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych do ustawy
- znajomość przepisów o rachunkowości
- znajomość przepisów o służbie cywilnej
- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
- znajomość obsługi programów księgowych
- umiejętność analizowania informacji,
- umiejętność organizacji pracy własnej
- bardzo dobra znajomość aplikacji biurowych (Excel, World)
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub pokrewne
- doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w jednostkach sektora finansów publicznych w obszarze finansów, rachunkowości lub sprawozdawczości budżetowej
- przeszkolenie w zakresie finansów publicznych
- znajomość obsługi programu TREZOR
- przeszkolenie z zakresu wykonywania kontroli lub nadzoru
- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
- CV
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dokumentu potwierdzająca posiadanie przeszkolenia w zakresie finansów publicznych
- kopia dokumentu potwierdzająca posiadanie przeszkolenia wykonywania kontroli lub nadzoru
Aplikuj do: 18 października 2024
Aplikuj mailowo na adres: rekrutacja@archiwa.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 143422 / 04.10.2024.
Lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 143422" na adres:
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D
02-517 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu mailowego: rekrutacja@archiwa.gov.pl
Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.archiwa.gov.pl
Dokumenty należy złożyć do: 18.10.2024
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Naczelny Dyrektor Archiwów Państwowych ul. Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@archiwa.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
- przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: członkowie komisji przeprowadzającej nabór oraz pracownicy komórki ds. kadr.
Okres przechowywania danych:
- czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
-
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,
- podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Benefity
Co oferujemy:
- ruchomy czas pracy
- indywidualny rozkład czasu pracy
- możliwość pracy zdalnej
- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
- miejsce do odświeżenia się
- pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
- możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
- dodatkowe wynagrodzenie roczne
- możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym m.in. dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie pakietu sportowego, oraz dofinansowanie do wyjść kulturalnych: biletów do kina, teatru, muzeum, pożyczki na cele mieszkaniowe itp.
- możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego i na życie na korzystnych warunkach
- możliwość nauki języków obcych na platformie online eTutor
- owocowe czwartki
- kawa, herbata dla pracowników
- psycholog dla pracowników
- pokoje socjalne z pełnym wyposażeniem.
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%
Informacje dodatkowe
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- etap I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze;
- etap II - rozmowa kwalifikacyjna, podczas której zostaną sprawdzone wiedza i kompetencje kandydata wymienione w ogłoszeniu.
- W przypadku dużej liczby ofert dopuszcza się etap dodatkowy – test wiedzy, zadanie, case-study obejmujący zagadnienia wymienione w ogłoszeniu o pracę.
Wynagrodzenie zasadnicze: nie mniej niż 7097,06 zł brutto.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Naczelnik Wydziału Kadr i Rozwoju Zawodowego
- Telefon: 22 56 54 633
- e-mail: rekrutacja@archiwa.gov.pl
- Adres: ul. Rakowiecka 2d, Warszawa
Materiały
Ogłoszenie - starszy specjalista, 143422Ogłoszenie_-_starszy_specjalista,143422.pdf 0.07MB Oświadczenia w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej
Oświadczenia_w_związku_z_ubieganiem_się_o_stanowisko_niebędące_wyższym_stanowiskiem_w_słuzbie_cywilnej.pdf 0.17MB Wynik_naboru_-_143422
Wynik_naboru_-_143422.pdf 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 03.10.2024 12:40 Katarzyna Masłowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Katarzyna Masłowska, gł. specjalista
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Starszy specjalista do spraw finansowo-księgowych w Wydziale Finansowo-Księgowym, Biuro Dyrektora Generalnego | 5.0 | 29.10.2024 11:40 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK |
Starszy specjalista do spraw finansowo-księgowych w Wydziale Finansowo-Księgowym, Biuro Dyrektora Generalnego | 4.0 | 29.10.2024 11:39 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK |
Starszy specjalista do spraw finansowo-księgowych w Wydziale Finansowo-Księgowym, Biuro Dyrektora Generalnego | 3.0 | 04.10.2024 08:15 Katarzyna Masłowska |
Starszy specjalista do spraw finansowo-księgowych w Wydziale Finansowo-Księgowym, Biuro Dyrektora Generalnego | 2.0 | 04.10.2024 08:02 Katarzyna Masłowska |
Starszy specjalista do spraw finansowo-księgowych w Wydziale Finansowo-Księgowym, Biuro Dyrektora Generalnego | 1.0 | 03.10.2024 12:40 Katarzyna Masłowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP