Tytuł/stanowisko: Starszy Specjalista do spraw koordynacji wdrażania strategii sieci Archiwów Państwowych w Departamencie Organizacji Archiwów
Starszy Specjalista do spraw koordynacji wdrażania strategii sieci Archiwów Państwowych w Departamencie Organizacji Archiwów
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Brak ofert kandydatek/kandydatówWyniki naboru: nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata
Informacje o ofercie
Naczelna Dyrekcja Archiwów Panstwowych w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko starszego specjalisty do spraw koordynacji wdrażania strategii sieci Archiwów Państwowych w Departamencie Organizacji Archiwów
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
- Prowadzenie spraw i gromadzenie dokumentacji dot. wdrażania strategii archiwów państwowych.
- Prowadzenie portfela projektów strategicznych w tym organizowanie naborów projektów oraz gromadzenie i analiza danych dot. złożonych w naborach inicjatyw, przyjętych projektów m.in. w zakresie zaangażowania zasobów.
- Organizacja pracy w tym organizacja spotkań ciał kolegialnych powołanych w celu realizacji działań rozwojowych sieci Archiwów Państwowych.
- Proponowanie rozwiązań i działań usprawniających proces wdrażania strategii oraz szkoleń w tym zakresie.
- Przygotowywanie i przekazywanie informacji i komunikatów nt. wdrażania strategii dla różnych odbiorców, w dostępnych kanałach informacyjnych.
- Monitorowanie wdrażania i ewaluacja strategii, w tym kontrola realizacji projektów strategicznych przygotowanie informacji w tym zakresie dla komitetu sterującego oraz modyfikacja dokumentu.
- Monitorowanie zmian w otoczeniu sieci Archiwów Państwowych mogących mieć wpływ na wdrażanie strategii i realizację przyjętych w niej celów, w tym m.in. w zakresie krajowych dokumentów strategicznych i ministerialnych programów.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: mazowieckieWymagania
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe.
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze np. organizacji pracy, planowania i prowadzenia spotkań, badań, organizowania szkoleń.
- Znajomość ustaw, zagadnienia ogólne: - o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, - o służbie cywilnej.
- Bardzo dobra umiejętność organizacji pracy, komunikatywność i umiejętność współpracy.
- Biegła obsługa komputera, co najmniej w środowisku Windows i MS Office.
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz formułowania jasnych precyzyjnych wypowiedzi.
- Wysoka kultura osobista.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze koordynacji zarządzania projektami i wdrażania dokumentów strategicznych w instytucji.
- Znajomość ustaw: - o kontroli w administracji rządowej, - o finansach publicznych.
- Znajomość rekomendacji Prezesa Rady Ministrów dla centralnej administracji rządowej w zakresie organizacji biura portfela, zarządzania programami i projektami.
- Znajomość organizacji sieci Archiwów Państwowych.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1).
Wymagane dokumenty
Dokumenty niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o
- zatrudnienie w służbie cywilnej
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy oświadczenie lub zaświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie.
Benefity
- Ruchomy czas pracy
- Indywidualny rozkład czasu pracy
- Telepraca
- Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
- Miejsce do odświeżenia się
- Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
- Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
- „Ruchomy czas pracy” – możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godz. 7.00-9.00.
- Możliwość zakupu ubezpieczenia na życie dla pracowników i ich bliskich.
- Możliwość zakupu pakietu usług zdrowotnych.
- Możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenia w szkoleniach oraz całkowita lub częściowa refundacja kosztów nauki języka obcego, studiów i studiów podyplomowych.
- Możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej.
- „Owocowe czwartki” – świeże owoce dla pracowników w każdy czwartek.
- Możliwość skorzystania z rozmowy/spotkania z psychologiem.
Informacje dodatkowe
Aplikuj mailowo na adres: akrecho@archiwa.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 103765 / 09.08.2022.
Lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 103765" na adres: Naczelna Dyrekcja
Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D
02-517 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 22 56 54 624; 22 56 54 626
lub mailowego na adres: akrecho@archiwa.gov.pl
Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.archiwa.gov.pl/pl/
Dokumenty należy złożyć do: 28.08.2022
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Agnieszka Krecho
- Telefon: 22 56 54 624
- e-mail: akrecho@archiwa.gov.pl
- Adres: Warszawa 02-517, Rakowiecka 2D
Materiały
Ogłoszenie_103765_starszy_specjalista_ds_realizacji_Strategii_Ogłoszenie_103765_starszy_specjalista_ds_realizacji_Strategii_.pdf 0.09MB Wynik_naboru_starszy_specjalista_ds_Strategii_103765
Wynik_naboru_starszy_specjalista_ds_Strategii_103765.pdf 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 16.08.2022 15:02 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Iwona Kościelniak-Gawinek
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Starszy Specjalista ds. koordynacji wdrażania strategii sieci Archiwów Państwowych | 3.0 | 04.01.2024 12:11 Katarzyna Masłowska |
Starszy Specjalista ds. koordynacji wdrażania strategii sieci Archiwów Państwowych | 2.0 | 07.09.2022 10:50 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK |
Starszy Specjalista ds. koordynacji wdrażania strategii sieci Archiwów Państwowych | 1.0 | 16.08.2022 15:02 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP