Tytuł/stanowisko: Starszy Specjalista do spraw: realizacji inwestycji w Departamencie Rozwoju Archiwów
Starszy Specjalista do spraw: realizacji inwestycji w Departamencie Rozwoju Archiwów
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Brak ofert kandydatek/kandydatówWyniki naboru nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata.
Informacje o ofercie
Naczelna Dyrekcja Archiwów Panstwowych poszukuje osoby na stanowisko starszego specjalisty do spraw realizacji inwestycji w Departamencie Rozwoju Archiwów.
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
- Weryfikacja i opiniowanie dokumentacji technicznej na etapie koncepcji, projekt budowlany i projekt wykonawczy pod względem prawidłowości rozwiązań i standardów technicznych dla projektów inwestycyjnych realizowanych w departamencie.
- Pomoc przy przygotowaniu dokumentów do postępowań przetargowych na wykonawców prac projektowych oraz prac budowlanych.
- Udział w pracach komisji przetargowych powoływanych do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówień publicznych w zakresie zadań departamentu.
- Opracowywanie projektów we współpracy z innymi pracownikami zespołu. Nadzór nad dokumentacją.
- Analiza dokumentacji w zakresie projektów realizowanych w sieci archiwów państwowych.
- Przygotowanie dokumentacji w zakresie prowadzonych projektów do organów administracji.
- Przygotowywanie zestawień i analiz oraz opisów realizowanych projektów.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: mazowieckieWymagania
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy przy pracach projektowych lub weryfikacji dokumentacji projektowej.
- Uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń.
- Przeszkolenie z prawa budowlanego, warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, obecnie obowiązujących oraz PN w zakresie pozwalającym na samodzielną pracę.
- Znajomość oprogramowania AutoCAD; pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel.
- Wiedzę w zakresie pozwalającym na weryfikacje i opiniowanie dokumentacji projektowej.
- Umiejętność komunikowania się w mowie i piśmie.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: wyższe magisterskie, kierunek - architektura.
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata przy pracach projektowych na stanowisku co najmniej asystent projektanta.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym.
- Umiejętność koordynacji prac pomiędzy biurem projektowym a budową.
- Umiejętność systematycznego i rzetelnego prowadzenia prac.
- Umiejętność współpracy.
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa.
- Prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty
Dokumenty niezbędne:
- CV i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu.
- pracy dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności architektonicznej bez ograniczeń.
- Zaświadczenie (kopia) potwierdzające przeszkolenie z prawa budowlanego, warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, obecnie obowiązujących oraz PN w zakresie pozwalającym na samodzielną pracę.
- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie.
- W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
- Oświadczenie lub zaświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie (średniozaawansowany).
Benefity
- Ruchomy czas pracy
- Indywidualny rozkład czasu pracy
- Telepraca
- Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
- Miejsce do odświeżenia się
- Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
- Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
- „Ruchomy czas pracy” – możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godz. 7.00-9.00.
- Możliwość zakupu ubezpieczenia na życie dla pracowników i ich bliskich.
- Możliwość zakupu pakietu usług zdrowotnych.
- Możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenia w szkoleniach oraz całkowita lub częściowa refundacja kosztów nauki języka obcego, studiów i studiów podyplomowych.
- Możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej.
- „Owocowe czwartki” – świeże owoce dla pracowników w każdy czwartek.
- Możliwość skorzystania z rozmowy/spotkania z psychologiem.
Informacje dodatkowe
Aplikuj mailowo na adres: akrecho@archiwa.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 103764 / 09.08.2022.
Lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 103764" na adres: Naczelna Dyrekcja
Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D
02-517 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 22 56 54 624, 22 56 54 625 lub mailowego na adres: akrecho@archiwa.gov.pl
Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.archiwa.gov.pl/pl/
Dokumenty należy złożyć do: 26.08.2022
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Agnieszka Krecho
- Telefon: 22 56 54 624
- e-mail: akrecho@archiwa.gov.pl
- Adres: Warszawa 02-517, Rakowiecka 2D
Materiały
Ogłoszenie_103764_starszy_specjalista_ds_realizacji_inwestycji_w_DRAOgłoszenie_103764_starszy_specjalista_ds_realizacji_inwestycji_w_DRA.pdf 0.08MB Wynik_naboru_starszy_specjalista_w_DRA_103764
Wynik_naboru_starszy_specjalista_w_DRA_103764.pdf 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 16.08.2022 15:02 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Iwona Kościelniak-Gawinek
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Starszy Specjalista ds. realizacji inwestycji | 3.0 | 04.01.2024 12:11 Katarzyna Masłowska |
Starszy Specjalista ds. realizacji inwestycji | 2.0 | 02.09.2022 13:49 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK |
Starszy Specjalista ds. realizacji inwestycji | 1.0 | 16.08.2022 15:02 IWONA KOŚCIELNIAK-GAWINEK |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP