W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

ARiMR/DF/127/24

14.11.2024

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: Od Specjalisty do Głównego Specjalisty w Departamencie Finansowym Stanowisko pracy ds. obsługi płatności i rozliczania środków finansowych PROW

Miejsce pracy: Warszawa

nr ref.: ARiMR/DF/127/24

Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/1 etat - umowa o pracę

Oferujemy:
-przejrzyste zasady wynagradzania,
-możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
-pracę w największej agencji płatniczej w Europie.

Główne obowiązki:
- przygotowywanie i przekazywanie zapotrzebowań na środki finansowe do właściwych Ministerstw w ramach PROW 2014-2020 oraz PS WPR 2023
  2027 (EFRROW),
- przygotowywanie płatności w ramach ww. Programów w tym kontrola zestawień wystawionych poleceń przelewów na rzecz beneficjentów,
- obsługa zwrotów bankowych,
- wstrzymywanie realizacji płatności na wniosek jednostek autoryzujących oraz obsługa wstrzymanych dokumentów płatniczych i korygujących,
- obsługa wyciągów bankowych z rachunków bankowych ARiMR w ramach następujących Programów: PS WPR 2023-2027 (EFRROW), PROW 2014-
  2020, PROW 2007-2013, Funduszy Strukturalnych 2004-2006 oraz Programu SAPARD,
- realizacja przekazywanych przez DZN zbiorczych dyspozycji rozliczenia zwrotów środków finansowych odzyskanych lub zwróconych przez
  beneficjentów,
- opiniowanie projektów zmian regulacji prawnych dotyczących zakresu działalności Wydziału,
- współudział w przygotowaniu aktualizacji procedur prognozowania i dokonywania płatności w ramach PROW 2014-2020 oraz PS WPR 2023-2027
  (EFRROW) jak również w przygotowaniu modyfikacji funkcjonalności finansowo-księgowego systemu informatycznego wspierającego obsługę
  płatności ww Programów,
- przygotowywanie dokumentacji podczas kontroli przeprowadzanych w Agencji przez Departament Kontroli Wewnętrznej oraz przedstawicieli
  Najwyższej Izby Kontroli, Ministerstwa Finansów i Europejskiego Trybunału Obrachunkowego w zakresie działalności Wydziału, a także audytów
  przeprowadzanych przez Departament Audytu Wewnętrznego,
- przygotowywanie oraz przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentów z zakresu dokonywania płatności w ramach programów
  obsługiwanych przez Wydział.

 Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe;preferowany kierunek wykształcenia: finanse i bankowość, rachunkowość, ekonomia, administracja publiczna lub inne
  pokrewne;
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości;
- co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w obszarze finansów publicznych lub sektorze bankowym;
- co najmniej roczny staż pracy na umowę o pracy.

Wymagania pożądane:
- komunikatywność, samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia i logicznego formułowania myśli oraz umiejętność współdziałania.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1.    Kwestionariusz dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony do ogłoszenia
(Treść oświadczenia jest do pobrania na dole ogłoszenia)
2.    List motywacyjny
3.    Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy.

Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej
Dokumenty należy składać w terminie do: 29 listopada 2024 r. (liczy się data wpływu do ARiMR)
 
Listownie pod adresem:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
ul Poleczki 33, 02-822 Warszawa
z dopiskiem:  ARiMR/DF/127/24
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
osobiście:
Kancelaria Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa:
ul. Poleczki 33 (budynek A2 Poleczki Business Park), Warszawa
(kancelaria czynna w godz.: 7.30- 15.30)
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach
z dopiskiem:  ARiMR/DF/127/24

lub mailowo na adres: rekrutacja@arimr.gov.pl
z dopiskiem:  ARiMR/DF/127/24

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W związku z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 poz. 928) w Agencji Restrukturyzacji
i Modernizacji Rolnictwa obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych, z którą zapoznać się można pod adresem:

https://www.gov.pl/web/arimr/sygnalisci

Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne zgromadzone w związku z pozyskiwaniem kandydatów na wolne stanowisko pracy w ARiMR, podlegają zniszczeniu niezwłocznie po zakończeniu tego procesu.
ARiMR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny.
Dodatkowe informacje udzielane będą pod numerem tel. 022 318 40 34

Materiały

Załącznik 2 kwestionariusz i RODO
Załącznik​_2​_kwestionariusz​_i​_RODO.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.11.2024 07:41 Abramczyk Bożena DZZL
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
ARiMR/DF/127/24 1.0 14.11.2024 07:41 Abramczyk Bożena DZZL

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}