W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

ARiMR/DF/42/25

25.03.2025

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: Od Specjalisty do Głównego Specjalisty w Departamencie Finansowym Stanowisko pracy ds. weryfikacji dokumentów płatniczych PROW

Miejsce pracy: Warszawa
nr ref.: ARiMR/DF/42/25

Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/1 etat - umowa o pracę 

Oferujemy:
-przejrzyste zasady wynagradzania,
-możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
-pracę w największej agencji płatniczej w Europie.

Główne obowiązki:
- Przeprowadzanie kontroli formalnej dokumentów płatniczych i dokumentów korygujących dotyczących przekazywania środków pomocowych na rzecz beneficjentów w ramach PROW 2014-2020 oraz PS WPR 2023-2027 (EFRROW),
- Przyjmowanie do realizacji dokumentów płatniczych i dokumentów korygujących,
- Uzgadnianie Arkusza zleceń płatności,
- Wstrzymywanie realizacji płatności na wniosek jednostek autoryzujących oraz obsługa wstrzymanych dokumentów płatniczych i korygujących.
- Sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe na realizacje płatności na rzecz beneficjentów w ramach PS WPR 2023-2027 (EFRROW),
- Opiniowanie projektów zmian regulacji prawnych dotyczących zakresu działalności Wydziału,
- Współudział w przygotowaniu aktualizacji procedur prognozowania i dokonywania płatności w ramach PROW 2014-2020 oraz PS WPR 2023-2027 (EFRROW) jak również w przygotowaniu modyfikacji funkcjonalności finansowo-księgowego systemu informatycznego wspierającego obsługę płatności ww. Programów,
- Przygotowywanie dokumentacji podczas kontroli przeprowadzanych w Agencji przez Departament Audytu i Kontroli, oraz przedstawicieli Najwyższej Izby Kontroli, Ministerstwa Finansów i Europejskiego Trybunału Obrachunkowego w zakresie działalności Wydziału,
- Przygotowywanie oraz przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentów z zakresu dokonywania płatności w ramach programów 
  obsługiwanych przez Wydział.

 Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe; preferowany kierunek wykształcenia: finanse i bankowość, rachunkowość, ekonomia, administracja publiczna lub inne 
  pokrewne;
- udokumentowany co najmniej 1-letni staż pracy w sektorze finansów publicznych, rachunkowości lub w sektorze bankowym;
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości.

Wymagania pożądane:
- komunikatywność, 
- umiejętność analitycznego myślenia i logicznego formułowania myśli,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność, dokładność, terminowość i sprawna organizacja czasu pracy. 

Wymagane dokumenty i oświadczenia: 
1.    Kwestionariusz dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony do ogłoszenia
(Treść oświadczenia jest do pobrania na dole ogłoszenia)
2.    List motywacyjny
3.    Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy.

Dokumenty należy składać w terminie do: 08 kwietnia 2025 r. (liczy się data wpływu do ARiMR)
 
Listownie pod adresem:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
ul Poleczki 33, 02-822 Warszawa
z dopiskiem:  ARiMR/DF/42/25
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
osobiście:
Kancelaria Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa:
ul. Poleczki 33 (budynek A2 Poleczki Business Park), Warszawa
(kancelaria czynna w godz.: 730- 1530)
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach 
z dopiskiem:  ARiMR/DF/42/25

lub mailowo na adres: rekrutacja@arimr.gov.pl
z dopiskiem:  ARiMR/DF/42/25

Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
W związku z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 poz. 928) w Agencji Restrukturyzacji 
i Modernizacji Rolnictwa obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych, z którą zapoznać się można pod adresem:
https://www.gov.pl/web/arimr/sygnalisci

Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne zgromadzone w związku z pozyskiwaniem kandydatów na wolne stanowisko pracy w ARiMR, podlegają zniszczeniu niezwłocznie po zakończeniu tego procesu.
ARiMR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny.
Dodatkowe informacje udzielane będą pod numerem tel. 022 318 40 34


 

Materiały

Załącznik 2 kwestionariusz i RODO
Załącznik​_2​_kwestionariusz​_i​_RODO.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.03.2025 12:44 Kudiuk Agnieszka DZZL
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
ARiMR/DF/42/25 1.0 25.03.2025 12:44 Kudiuk Agnieszka DZZL

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP