Jak tym razem oceniona została ARiMR?
03.01.2025
Opinie pozytywne na temat jakości obsługi wyraziło średnio ponad 90 proc. osób załatwiających w 2024 roku sprawy w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa – wynika z aktualnego raportu „Polska Wieś i Rolnictwo”. Jest to ocena wyższa niż w minionych latach.
Działalność ARiMR została oceniona pozytywnie. Doceniono przede wszystkim kompetencje pracowników, godziny otwarcia placówek i możliwość złożenia wniosku przez internet. Spośród stron internetowych instytucji, które podlegają Ministerstwu Rolnictwa i Rozwoju Wsi, to witryna Agencji była wskazywana jako główne źródło informacji o dostępnych programach wsparcia dla rolników. Wysoko ocenione zostały także jakość działań informacyjnych na portalu Agencji i rady udzielane interesantom w jej placówkach.
„Polska Wieś i Rolnictwo” to cykliczne badanie ankietowe prowadzone od 2003 r. Coroczne raporty zawierają m.in. ocenę instytucji działających na rzecz sektora rolnictwa oraz opinie rolników dotyczące m.in. sytuacji ekonomicznej gospodarstw. Najnowszą analizę – na podstawie wywiadów z grupą ponad 2,5 tys. ankietowanych – na zlecenie MRiRW, ARiMR, KOWR i KRUS opracowało Centrum Badań Marketingowych INDICATOR.
Raporty – otwórz