OR04/BP069/1/25
30.01.2025
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: Inspektor w Lubuskim Oddziale Regionalnym Nowosolskie Biuro Powiatowe/Wydział ds. Płatności Bezpośrednich i Pomocy Krajowej stanowisko pracy ds. obsługi wniosków – 2 miejsce pracy: Kożuchów
Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/ w pełnym wymiarze czasu pracy/ umowa na okres próbny – 3 miesiące
Oferujemy:
przejrzyste zasady wynagradzania,
możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
pakiet socjalny,
pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań PROW, pomocy krajowej, Planu Strategicznego dla WPR.
Sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych.
Przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział.
Udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR.
Ustalanie kwoty nadmiernie/nienależnie pobranych płatności oraz przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie.
Przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa OR niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności.
Obsługa i weryfikacja wniosków w zakresie działań premiowych.
Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe,
znajomość zadań i celów realizowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w zakresie informacji dostępnych na stronie internetowej ARiMR,
znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
komunikatywność, kultura osobista,
Wymagania pożądane:
znajomość przepisów regulujących Wspólną Politykę Rolną,
biegła znajomość obsługi komputera (MS Office),
Prawo jazdy kat. B,
współpraca w zespole, otwartość na uczenie się i zdobywanie nowych kompetencji, dyspozycyjność, odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. Kwestionariusz dla kandydata wraz z oświadczeniem* dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony do ogłoszenia
2. List motywacyjny
3. Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy.
* Ww. oświadczenie musi być podpisane własnoręcznym podpisem kandydata.
Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.
Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.
Dokumenty należy składać w terminie do: 13 luty 2025 r. (decyduje data wpływu do ARiMR).
Listownie pod adresem:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Lubuski Oddział Regionalny
Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra
z dopiskiem:
Dokumenty dotyczące naboru nr ref ogłoszenia OR04/BP069/1/25
W wersji elektronicznej na adres:
RekrutacjaOR04@arimr.gov.pl
z dopiskiem:
Dokumenty dotyczące naboru: OR04/BP069/1/25
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W związku z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 poz. 928) w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa obowiązuje Procedura zgłoszeń naruszeń prawa, z którą zapoznać się można pod adresem: https://www.gov.pl/web/arimr/sygnalisci
Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne zgromadzone w związku z pozyskiwaniem kandydatów na wolne stanowisko pracy w ARiMR, podlegają zniszczeniu niezwłocznie po zakończeniu tego procesu. ARiMR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny. Osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje udzielane będą po numerem tel. 68 329 27 80.
Materiały
Załącznik 2 kwestionariusz i RODOZałącznik_2_kwestionariusz_i_RODO.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 30.01.2025 14:56 Denczew-Pawlik Milena DZZL
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
OR04/BP069/1/25 | 1.0 | 30.01.2025 14:56 Denczew-Pawlik Milena DZZL |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP