OR05/BP086/01/25
17.01.2025
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: Inspektor w Pabianickim Biurze Powiatowym Stanowisko pracy ds. obsługi wniosków -2 miejsce pracy: 95-200 Pabianice, ul. Partyzancka 15
Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba w pełnym wymiarze czasu pracy - umowa na czas określony (okres próbny 3 miesiące)
Oferujemy:
- szkolenia merytoryczne, językowe oraz podnoszące „kwalifikacje miękkie”,
- możliwość refundacji studiów podyplomowych,
- dodatek za wieloletnią pracę u innych pracodawców (minimum 5%, maksimum 20%), uzależniony od posiadanego stażu pracy,
- nagrody motywacyjne m.in. „trzynastą pensję”,
- świadczenia socjalne np. dofinansowanie do wypoczynku „wczasy pod gruszą”,
-przyjazne warunki pracy dbające o zachowanie work-life-balance pracowników,
- ruchomy czas pracy, godziny dla rodziny.
Główne obowiązki:
- obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, w których Kierownik BP
ARiMR występuje jako organ pierwszej instancji,
- weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego,
- przygotowanie raportów na potrzeby monitoringu i sprawozdawczości w zakresie realizowanych płatności,
- udzielanie informacji dot. uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe,
- znajomość zadań realizowanych przez ARiMR,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office).
Wymagania pożądane:
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- komunikatywność, kultura osobista, samodzielność,
- umiejętność pracy w zespole,
- otwartość na uczenie się,
- mile widziany staż pracy w instytucjach o profilu rolniczym.
Wymagane dokumenty i oświadczenia (podpisane przez kandydata):
1. Kwestionariusz dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony do ogłoszenia,
2. List motywacyjny,
3. Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie.
Ww. oświadczenie musi być podpisane własnoręcznym podpisem kandydata.
Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.
Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.
Dokumenty należy składać w terminie do: 04.02.2025r. (liczy się data wpływu do ARiMR).
Listownie:
pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny Al. Piłsudskiego 84, 92-202 Łódź
z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru nr ref: OR05/BP086/01/25
lub
e-mailowo: RekrutacjaOR05@arimr.gov.pl
z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru nr ref: OR05/BP086/01/25
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co naj mniej 6%.
Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne zgromadzone w związku z pozyskiwaniem kandydatów na wolne stanowisko pracy w ARiMR, podlegają zniszczeniu niezwłocznie po zakończeniu tego procesu.
ARiMR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny.
Dodatkowe informacje udzielane będą pod numerem tel. 42 675-67-17
W związku z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 poz. 928) w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa obowiązuje Procedura zgłoszeń naruszeń prawa, z którą zapoznać się można pod adresem: https://www.gov.pl/web/arimr/sygnalisci
Materiały
Załącznik 2 kwestionariusz i RODOZałącznik_2_kwestionariusz_i_RODO.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 17.01.2025 11:50 Denczew-Pawlik Milena DZZL
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
OR05/BP086/01/25 | 1.0 | 17.01.2025 11:50 Denczew-Pawlik Milena DZZL |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP