OR09/BP176/1/25
22.01.2025
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: Inspektor w Lubaczowskim Biurze Powiatowym Podkarpackiego Oddziału Regionalnego ARiMR Wydział ds. Płatności Bezpośrednich i Pomocy Krajowej Stanowisko pracy ds. obsługi wniosków -1 miejsce pracy: Lubaczów
Liczba poszukiwanych kandydatów /wymiar etatu: 1 osoba/ pełny etat na okres próbny 3 miesiące
Oferujemy:
- przejrzyste zasady wynagradzania,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne,
- możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- bogaty pakiet szkoleń,
- możliwość refundacji nauki języka i studiów podyplomowych,
- pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
- pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
-obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW oraz pomocy krajowej,
-sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych,
-przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności
w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,
-udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe
- bardzo dobra znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- bardzo dobra znajomość zadań realizowanych przez ARiMR,
- znajomość zagadnień ekonomiczno-rolniczych.
Wymagania pożądane:
- 6-12 m-cy stażu pracy w instytucjach związanych z rolnictwem oraz doświadczenie w pracy przy obsłudze wniosków związanych z funduszami europejskimi,
- umiejętność pracy w zespole,
- otwartość na uczenie się,
- znajomość przepisów regulujących WPR,
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- komunikatywność, kultura osobista.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. Kwestionariusz osobowy dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony do ogłoszenia.
2. List motywacyjny.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
Ww. oświadczenie musi być podpisane własnoręcznym podpisem kandydata.
Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.
Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.
Dokumenty należy składać w terminie do: 05.02.2025 r. (decyduje data wpływu do ARiMR).
Listownie pod adresem:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Podkarpacki Oddział Regionalny
al. Tadeusza Rejtana 36
35-310 Rzeszów
z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru nr ref ogłoszenia: OR09/BP176/1/25
Osobiście
adres: Kancelaria Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa:
al. Tadeusza Rejtana 36 ( V piętro)
35-310 Rzeszów
(kancelaria czynna w godz.: 800- 1500)
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
Dokumenty dotyczące naboru: OR09/BP176/1/25
W wersji elektronicznej
na adres: rekrutacjaOR09@ARiMR.gov.pl
z dopiskiem:
Dokumenty dotyczące naboru: OR09/BP176/1/25
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W związku z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 poz. 928) w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa obowiązuje Procedura naruszeń wewnętrznych, z którą zapoznać się można pod adresem: https://www.gov.pl/web/arimr/sygnalisci
Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne zgromadzone w związku z pozyskiwaniem kandydatów na wolne stanowisko pracy w ARiMR, podlegają zniszczeniu niezwłocznie po zakończeniu tego procesu.
ARiMR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny.
Dodatkowe informacje udzielane będą po numerem tel. (16) 633 02 11.
Materiały
Załącznik 2 kwestionariusz i RODOZałącznik_2_kwestionariusz_i_RODO.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 22.01.2025 07:15 Denczew-Pawlik Milena DZZL
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
OR09/BP176/1/25 | 1.0 | 22.01.2025 07:15 Denczew-Pawlik Milena DZZL |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP