W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

OR12/BDSPB/25/24

20.11.2024

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: Inspektor w Śląskim Oddziale Regionalnym /Biuro Działań Społecznych i Środowiskowych oraz Płatności Bezpośrednich/ Wydział ds. PROW i Płatności Bezpośrednich Stanowisko pracy ds. obsługi wniosków i nadzoru merytorycznego miejsce pracy: Częstochowa ul. Sobieskiego 7

Liczba poszukiwanych kandydatów / wymiar etatu: 1 osoba/ 1 etat – (umowa o pracę na czas określony obejmujący czas nieobecności w pracy zastępowanego pracownika)

Oferujemy:
przejrzyste zasady wynagradzania,
możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
bogaty pakiet szkoleń,
możliwość refundacji nauki języka i studiów podyplomowych,
pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
pracę w największej agencji płatniczej w Europie.

Główne obowiązki:

prowadzenie spraw/obsługa wniosków w trybie administracyjnym jako organ I instancji obsługa oraz kontrola administracyjna wniosków o przyznanie pomocy oraz wniosków o płatność zgodnie z obowiązującymi procedurami; ocena wniosków o przyznanie pomocy oraz wniosków o płatność zgodnie z obowiązującymi procedurami: dokonywanie oceny formalnej, administracyjnej, warunków ogólnych, zgodności merytorycznej i ekonomiczno-technicznej;
obsługa spraw w trybie Kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego, działań w ramach: PROW 2004-2006, PROW 2007-2013, PROW 2014-2020, spraw o spełnianie warunków wpisu do ewidencji producentów rolnych, działań w zakresie wsparcia krajowego oraz spraw w ramach działania Realizacja zadań w ramach nadzwyczajnej pomocy dla rolników w sektorach hodowlanych, działań nadzwyczajnych  w zakresie wsparcia dla rolników, mikroprzedsiębiorstw oraz małych i  średnich przedsiębiorstw szczególnie dotkniętych wpływem rosyjskiej inwazji na Ukrainę, Realizacja przez ARiMR zadań związanych      z ustanowieniem środka wsparcia w sytuacjach nadzwyczajnych dla sektorów zbóż i nasion oleistych,  Plan Strategiczny dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027, zgodnie z obowiązującymi procedurami;
prowadzenie spraw w zakresie rozpatrywania odwołań od decyzji administracyjnych, rozpatrywania skarg i zażaleń na przewlekłość i bezczynność, wniosków o przywrócenie terminu


Wymagania konieczne:
wykształcenie: wyższe,
znajomość ustawy z dnia 9 maja 2008r.  o  Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z późn. zm.
znajomość zagadnień związanych z działalnością ARiMR w zakresie informacji dostępnej na stronie internetowej ARiMR ,
znajomość programów pomocowych realizowanych przez ARiMR
znajomość zagadnień Wspólnej Polityki Rolnej.
znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
 
Wymagania pożądane:
Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
umiejętność analitycznego myślenia,
komunikatywność, sumienność,
wiedza z zakresu realizowanych działań.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1.    Kwestionariusz dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony do ogłoszenia

2.    List motywacyjny
3.    Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
4.    Ww. oświadczenie musi być podpisane własnoręcznym podpisem kandydata.

 

 

Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.

 Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.

W zakresie warunków organizacyjno- technicznych praca odbywać się będzie w siedzibie jednostki na III piętrze w budynku bez windy.


Dokumenty należy składać w terminie do : 04.12.2024 roku       ( liczy się data wpływu do ARiMR).

Listownie  pod adres:

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Śląski Oddział Regionalny
ul. Sobieskiego 7,  42-200 Częstochowa
z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru nr ref  OR12/BDSPB/25/24           

osobiście:

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Śląski  Oddział Regionalny
ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa
( kancelaria czynna w godz.: 730  - 15 30 )

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach
z dopiskiem:  Dokumenty dotyczące naboru nr ref. OR12/BDSPB/25/24

W wersji elektronicznej na adres:

rekrutacjaOR12@arimr.gov.pl
z dopiskiem: nr ref OR12/BDSPB/25/24

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych  w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W związku z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 poz. 928) w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych, z którą zapoznać się można pod adresem:
https://www.gov.pl/web/arimr/sygnalisci
Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne zgromadzone w związku  z pozyskiwaniem kandydatów na wolne stanowisko pracy w  ARiMR, podlegają zniszczeniu niezwłocznie  po zakończeniu tego procesu.
ARiMR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny.

Dodatkowe informacje udzielane będą pod nr tel. 34-3782803, 34-3782896.

 

Materiały

Załącznik 2 kwestionariusz i RODO
Załącznik​_2​_kwestionariusz​_i​_RODO.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.11.2024 14:15 Denczew-Pawlik Milena DZZL
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OR12/BDSPB/25/24 1.0 20.11.2024 14:15 Denczew-Pawlik Milena DZZL

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}