W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

OR14/BP251/19/24

03.07.2024

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: Inspektor w Warmińsko-Mazurskim Oddziale Regionalnym Elbląskie Biuro Powiatowe Wydział ds. Płatności Bezpośrednich i Pomocy Krajowej Stanowisko pracy ds. obsługi wniosków-1 miejsce pracy: Elbląg

Liczba poszukiwanych kandydatów /wymiar etatu: 1 osoba w pełnym wymiarze czasu pracy / 1 etat - umowa o pracę na okres próbny lub czas określony 

Oferujemy:
przejrzyste zasady wynagradzania
dodatkowe wynagrodzenie roczne
możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
bogaty pakiet szkoleń
możliwość refundacji nauki języka i studiów podyplomowych
pakiet socjalny
pracę w największej agencji płatniczej w Europie

Główne obowiązki: 
 obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań PROW oraz pomocy  
 krajowej,
 sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych,
 przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów  
 wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział, 
 udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługowych przez ARiMR,
 ustalanie kwoty nadmiernie/nienależnie pobranych płatności oraz przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie,
 przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa OR niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi  
 należności.
 
Wymagania konieczne:
wykształcenie średnie lub wyższe,
przy wykształceniu średnim na stanowisko Inspektora wymagany minimalny roczny staż pracy na podstawie umowy o pracę   
potwierdzony świadectwami pracy lub aktualnym zaświadczeniem o zatrudnieniu,
znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, 
znajomość problematyki Płatności Bezpośrednich oraz Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 i 2023-2027
w zakresie informacji dostępnej na stronie internetowej ARiMR,
znajomość działań realizowanych w Biurze Powiatowym ARiMR w zakresie informacji dostępnej na stronie internetowej ARiMR.

Wymagania pożądane:
mile widziane doświadczenie w pracy w ARiMR w charakterze pracownika sezonowego /stażysty lub w innych instytucjach związanych z rolnictwem oraz doświadczenie w pracy przy obsłudze wniosków związanych z funduszami unijnymi, 
biegła znajomość pakietu MS Office,
samodzielność w wykonywaniu zadań, dyspozycyjność,
staranność, rzetelność, efektywność w realizacji powierzonych zadań, 
odporność na stres, wysoka kultura osobista, etyka zawodowa,
dokładność, odpowiedzialność, 
dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty i oświadczenia: 

1.    Kwestionariusz dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony 
do ogłoszenia

2.    List motywacyjny
3.    Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy.
Ww. oświadczenie musi być podpisane własnoręcznym podpisem kandydata.
Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.

Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.

Dokumenty należy składać w terminie do: 18.07.2024 r. (decyduje data wpływu do ARiMR).

Listownie pod adresem:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny
ul. Św. Wojciecha 2, 10-038 Olsztyn

z dopiskiem: 
Dokumenty dotyczące naboru: OR14/BP251/19/24
Osobiście pod adresem:
w Kancelarii Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
ul. Św. Wojciecha 2, 10-038 Olsztyn
Kancelaria czynna w godzinach 7:30 do 15:30
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru OR14/BP251/19/24

W wersji elektronicznej na adres:
RekrutacjaOR14@arimr.gov.pl
z dopiskiem: 
Dokumenty dotyczące naboru: OR14/BP251/19/24 


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych 
w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne zgromadzone w związku z pozyskiwaniem kandydatów na wolne stanowisko pracy w ARiMR, podlegają zniszczeniu niezwłocznie po zakończeniu tego procesu.
ARiMR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny.

Dodatkowe informacje udzielane będą pod numerem tel. (089) 521 09 72, 523 00 35.
 

Materiały

Załącznik 2 kwestionariusz i RODO
Załącznik​_2​_kwestionariusz​_i​_RODO.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
03.07.2024 13:15 Denczew-Pawlik Milena DZZL
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OR14/BP251/19/24 3.0 04.07.2024 09:25 Denczew-Pawlik Milena DZZL
OR14/BP251/19/24 2.0 04.07.2024 09:24 Denczew-Pawlik Milena DZZL
OR14/BP251/19/24 1.0 03.07.2024 13:15 Denczew-Pawlik Milena DZZL

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}