OR14/BP251/19/24
03.07.2024
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: Inspektor w Warmińsko-Mazurskim Oddziale Regionalnym Elbląskie Biuro Powiatowe Wydział ds. Płatności Bezpośrednich i Pomocy Krajowej Stanowisko pracy ds. obsługi wniosków-1 miejsce pracy: Elbląg
Liczba poszukiwanych kandydatów /wymiar etatu: 1 osoba w pełnym wymiarze czasu pracy / 1 etat - umowa o pracę na okres próbny lub czas określony
Oferujemy:
przejrzyste zasady wynagradzania
dodatkowe wynagrodzenie roczne
możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
bogaty pakiet szkoleń
możliwość refundacji nauki języka i studiów podyplomowych
pakiet socjalny
pracę w największej agencji płatniczej w Europie
Główne obowiązki:
obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań PROW oraz pomocy
krajowej,
sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych,
przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów
wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,
udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługowych przez ARiMR,
ustalanie kwoty nadmiernie/nienależnie pobranych płatności oraz przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie,
przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa OR niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi
należności.
Wymagania konieczne:
wykształcenie średnie lub wyższe,
przy wykształceniu średnim na stanowisko Inspektora wymagany minimalny roczny staż pracy na podstawie umowy o pracę
potwierdzony świadectwami pracy lub aktualnym zaświadczeniem o zatrudnieniu,
znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
znajomość problematyki Płatności Bezpośrednich oraz Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 i 2023-2027
w zakresie informacji dostępnej na stronie internetowej ARiMR,
znajomość działań realizowanych w Biurze Powiatowym ARiMR w zakresie informacji dostępnej na stronie internetowej ARiMR.
Wymagania pożądane:
mile widziane doświadczenie w pracy w ARiMR w charakterze pracownika sezonowego /stażysty lub w innych instytucjach związanych z rolnictwem oraz doświadczenie w pracy przy obsłudze wniosków związanych z funduszami unijnymi,
biegła znajomość pakietu MS Office,
samodzielność w wykonywaniu zadań, dyspozycyjność,
staranność, rzetelność, efektywność w realizacji powierzonych zadań,
odporność na stres, wysoka kultura osobista, etyka zawodowa,
dokładność, odpowiedzialność,
dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. Kwestionariusz dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony
do ogłoszenia
2. List motywacyjny
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy.
Ww. oświadczenie musi być podpisane własnoręcznym podpisem kandydata.
Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.
Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.
Dokumenty należy składać w terminie do: 18.07.2024 r. (decyduje data wpływu do ARiMR).
Listownie pod adresem:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny
ul. Św. Wojciecha 2, 10-038 Olsztyn
z dopiskiem:
Dokumenty dotyczące naboru: OR14/BP251/19/24
Osobiście pod adresem:
w Kancelarii Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
ul. Św. Wojciecha 2, 10-038 Olsztyn
Kancelaria czynna w godzinach 7:30 do 15:30
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru OR14/BP251/19/24
W wersji elektronicznej na adres:
RekrutacjaOR14@arimr.gov.pl
z dopiskiem:
Dokumenty dotyczące naboru: OR14/BP251/19/24
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne zgromadzone w związku z pozyskiwaniem kandydatów na wolne stanowisko pracy w ARiMR, podlegają zniszczeniu niezwłocznie po zakończeniu tego procesu.
ARiMR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny.
Dodatkowe informacje udzielane będą pod numerem tel. (089) 521 09 72, 523 00 35.
Materiały
Załącznik 2 kwestionariusz i RODOZałącznik_2_kwestionariusz_i_RODO.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 03.07.2024 13:15 Denczew-Pawlik Milena DZZL
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
OR14/BP251/19/24 | 3.0 | 04.07.2024 09:25 Denczew-Pawlik Milena DZZL |
OR14/BP251/19/24 | 2.0 | 04.07.2024 09:24 Denczew-Pawlik Milena DZZL |
OR14/BP251/19/24 | 1.0 | 03.07.2024 13:15 Denczew-Pawlik Milena DZZL |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP