W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Pomoc klęskowa dla rodzin

25.11.2022

Przypominamy, że w dniu 30 listopada 2022 r. upływa termin składania wniosków w ramach programu Pomoc dla rodzin rolniczych.

W tym samym dniu upływa termin na składanie kopii faktur lub innych dokumentów potwierdzających sprzedaż produktów rolnych, stanowiących załączniki do wniosków o pomoc.

O dacie złożenia wniosku lub kopii faktur lub innych dokumentów potwierdzających sprzedaż decyduje data wpływu tych dokumentów do Biura Powiatowego ARiMR właściwego ze względu na miejsce zamieszkania Wnioskodawcy ubiegającego się o pomoc.

  • W przypadku składania dokumentów za pośrednictwem wyznaczonego operatora pocztowego (Poczta Polska) o dacie złożenia będzie decydowała data ich wpływu do właściwego Biura Powiatowego, a nie data nadania (stempla pocztowego).

Aby dokumenty wysyłane Pocztą Polską zostały dostarczone na czas do właściwego Biura Powiatowego ARiMR, należy odpowiednio wcześniej nadać przesyłkę oraz właściwie podać adres odbiorcy, tj. wpisać adres Biura Powiatowego ARiMR właściwego ze względu na miejsce zamieszkania Wnioskodawcy. Adresy Biur Powiatowych można znaleźć na https://www.gov.pl/web/arimr/oddzialy-regionalne-i-biura-powiatowe.

 

Składanie wniosków przez platformę ePUAP

Przy składaniu wniosku lub uzupełnień za pośrednictwem platformy ePUAP, aby dokument trafił do biura powiatowego Agencji właściwego ze względu na miejsce zamieszkania Wnioskodawcy, należy starannie wskazać dane tej jednostki.

Dane adresowe jednostek Agencji ze wskazaniem ich adresów na platformie ePUAP są dostępne na stronie: https://www.gov.pl/web/arimr/uslugi-arimr-na-e-puap.

 

Sprawdź czy rachunek jest aktualny

Przypominamy również, że pomoc wypłacana będzie na rachunek wskazany w systemie ewidencji producentów, ewidencji gospodarstw rolnych oraz ewidencji wniosków o przyznanie płatności.

Dlatego istotne jest, aby dane dotyczące rachunku w ww. systemie ewidencji producentów były aktualne.

Informacje dotyczące rachunku można sprawdzić po zalogowaniu się do Platformy Usług Elektronicznych ARiMR  https://epue.arimr.gov.pl/pl/strona-glowna i wybraniu z paska menu opcji „Mój profil”. Jeśli nr konta jest nieaktualny, należy niezwłocznie dokonać jego aktualizacji poprzez złożenie odpowiedniego wniosku w sposób opisany na https://www.gov.pl/web/arimr/ewidencja-producentow.

Więcej informacji o warunkach ubiegania się o pomoc  - otwórz

{"register":{"columns":[]}}