W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komunikat w sprawie naboru wniosków dotyczących imprez dla szkolnictwa artystycznego organizowanych w roku 2025

10.05.2024

Grafika na ciemnym grafitowym tle z logo CEA w lewym dolnym rogu, fragmentem zapisu nutowego w prawym dolnym rogu i tekstem "Komunikat nabór wniosków dotyczących imprez dla szkolnictwa artystycznego organizowanych w roku 2025"

Centrum Edukacji Artystycznej uprzejmie przypomina, że termin składania wniosków o dofinansowanie ogólnopolskich i międzynarodowych imprez szkolnictwa artystycznego, adresowanych do uczniów oraz nauczycieli szkół muzycznych, plastycznych i baletowych (tj. konkursy, kursy, warsztaty, plenery), których realizacja planowana jest na rok 2025 upływa 31 maja 2024 r.

Wniosek należy złożyć bezpośrednio do Centrum Edukacji Artystycznej w jednym z poniższych wariantów:

  • w formie elektronicznej (PDF) – zalecane
    • opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym
      (w przypadku, gdy wnioskodawca nie dysponuje podpisem kwalifikowanym, akceptowaną formą elektronicznego podpisania wniosku jest także podpis zaufany poprzez profil zaufany lub za pomocą e-dowodu)
    • za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP – /CEA/SkrytkaESP
      lub na adres e-Doręczeń (ADE): AE:PL-27078-18818-FTECI-20.
  • w formie papierowej (w 2 egzemplarzach)
    • opatrzony podpisem odręcznym
    • na adres korespondencyjny Centrum, ul. Mikołaja Kopernika 36/40, 00-924 Warszawa

Aktualny Formularz wniosku dostępny jest do pobrania na stronie internetowej Centrum www.gov.pl/cea w zakładce „Imprezy szkolnictwa artystycznego – Imprezy współorganizowane”.

W opisie imprezy (część A) prosimy o konkretne zdefiniowanie odbiorcy przedsięwzięcia (uczeń, nauczyciel), określenie sposobu i form realizacji, przedstawienie założeń programowych, podejmowanej tematyki, a także proponowanych wykładowców czy członków jury konkursu. W kosztorysie (część B) należy uwzględnić wszystkie koszty, niezbędne dla realizacji wydarzenia.

W przypadku konkursów, do wniosku należy dołączyć projekt regulaminu zawierający dane, o których mowa w § 11 ust. 1. rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia z dnia 21 listopada 2019 r. w sprawie organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów dla uczniów publicznych szkół i placówek artystycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2328 z późn .zm).

Planowany termin realizacji imprezy powinien być zgodny z Harmonogramem międzynarodowych i ogólnopolskich konkursów Centrum Edukacji Artystycznej. Wzory dokumentacji konkursowej są do pobrania ze strony internetowej Centrum – zakładka „imprezy współorganizowane” https://www.gov.pl/web/cea/imprezy-wspolorganizowane

Wnioski o przyjęcie patronatu należy kierować bezpośrednio do Ministerstwa Kultury Dziedzictwa Narodowego – regulamin oraz formularz wniosku zamieszczone są na stronnie internetowej resortu  https://www.gov.pl/web/kultura/patronaty-honorowe

Wykonawca imprezy, która została zatwierdzona przez Centrum Edukacji Artystycznej do realizacji zobowiązany jest do:

  • opublikowania i aktualizowania informacji o imprezie w serwisie internetowym MKiDN pn. Kalendarium Wydarzeń Szkolnictwa Artystycznego, w terminie do dnia 31 października 2024 r. Serwis dostępny jest pod adresem https://szkolnictwoartystyczne.mkidn.gov.pl/
  • zamieszczenia logotypu CEA oraz zapisu „Dofinansowano/sfinansowano ze środków Centrum Edukacji Artystycznej”, na wszelkich materiałach reklamowych i promocyjnych dotyczących danego wydarzenia,

Po zakończeniu imprezy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia Sprawozdania z realizacji imprezy wraz z rozliczeniem. Formularz Sprawozdania, druk rozliczenia (dot. szkół MKiDN) oraz wzory dokumentacji merytorycznej dostępne są do pobrania na stronie internetowej Centrum www.gov.pl/cea w zakładce „Imprezy szkolnictwa artystycznego – Imprezy współorganizowane”. Do sprawozdania załącza się potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów finansowych zrealizowanego dofinansowania wraz z potwierdzeniem zapłaty oraz materiały dokumentujące wykonanie imprezy takie jak np:

  • lista uczestników
  • w przypadku konkursów: 1) protokół jury konkursu 2) zbiorcza karta punktacyjna 3) lista laureatów
  • materiały promocyjne - program, informator, folder etc.

Sprawozdanie wraz załącznikami należy złożyć bezpośrednio do Centrum Edukacji Artystycznej w jednym z poniższych wariantów:

  • w formie elektronicznej (PDF) – zalecane
    • opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym
    • (w przypadku, gdy wnioskodawca nie dysponuje podpisem kwalifikowanym, akceptowaną formą elektronicznego podpisania wniosku jest także podpis zaufany poprzez profil zaufany lub za pomocą e-dowodu)
    • za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP – /CEA/SkrytkaESP
      lub na adres e-Doręczeń (ADE): AE:PL-27078-18818-FTECI-20.
  • w formie papierowej (w 2 egzemplarzach)
    • opatrzony podpisem odręcznym
    • na adres korespondencyjny Centrum, ul. Mikołaja Kopernika 36/40, 00-924 Warszawa
{"register":{"columns":[]}}