Komunikat w sprawie naboru wniosków dotyczących imprez dla szkolnictwa artystycznego organizowanych w roku 2025
10.05.2024
Centrum Edukacji Artystycznej uprzejmie przypomina, że termin składania wniosków o dofinansowanie ogólnopolskich i międzynarodowych imprez szkolnictwa artystycznego, adresowanych do uczniów oraz nauczycieli szkół muzycznych, plastycznych i baletowych (tj. konkursy, kursy, warsztaty, plenery), których realizacja planowana jest na rok 2025 upływa 31 maja 2024 r.
Wniosek należy złożyć bezpośrednio do Centrum Edukacji Artystycznej w jednym z poniższych wariantów:
- w formie elektronicznej (PDF) – zalecane
- opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym
(w przypadku, gdy wnioskodawca nie dysponuje podpisem kwalifikowanym, akceptowaną formą elektronicznego podpisania wniosku jest także podpis zaufany poprzez profil zaufany lub za pomocą e-dowodu) - za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP – /CEA/SkrytkaESP
lub na adres e-Doręczeń (ADE): AE:PL-27078-18818-FTECI-20.
- opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym
- w formie papierowej (w 2 egzemplarzach)
- opatrzony podpisem odręcznym
- na adres korespondencyjny Centrum, ul. Mikołaja Kopernika 36/40, 00-924 Warszawa
Aktualny Formularz wniosku dostępny jest do pobrania na stronie internetowej Centrum www.gov.pl/cea w zakładce „Imprezy szkolnictwa artystycznego – Imprezy współorganizowane”.
W opisie imprezy (część A) prosimy o konkretne zdefiniowanie odbiorcy przedsięwzięcia (uczeń, nauczyciel), określenie sposobu i form realizacji, przedstawienie założeń programowych, podejmowanej tematyki, a także proponowanych wykładowców czy członków jury konkursu. W kosztorysie (część B) należy uwzględnić wszystkie koszty, niezbędne dla realizacji wydarzenia.
W przypadku konkursów, do wniosku należy dołączyć projekt regulaminu zawierający dane, o których mowa w § 11 ust. 1. rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia z dnia 21 listopada 2019 r. w sprawie organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów dla uczniów publicznych szkół i placówek artystycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2328 z późn .zm).
Planowany termin realizacji imprezy powinien być zgodny z Harmonogramem międzynarodowych i ogólnopolskich konkursów Centrum Edukacji Artystycznej. Wzory dokumentacji konkursowej są do pobrania ze strony internetowej Centrum – zakładka „imprezy współorganizowane” https://www.gov.pl/web/cea/imprezy-wspolorganizowane
Wnioski o przyjęcie patronatu należy kierować bezpośrednio do Ministerstwa Kultury Dziedzictwa Narodowego – regulamin oraz formularz wniosku zamieszczone są na stronnie internetowej resortu https://www.gov.pl/web/kultura/patronaty-honorowe
Wykonawca imprezy, która została zatwierdzona przez Centrum Edukacji Artystycznej do realizacji zobowiązany jest do:
- opublikowania i aktualizowania informacji o imprezie w serwisie internetowym MKiDN pn. Kalendarium Wydarzeń Szkolnictwa Artystycznego, w terminie do dnia 31 października 2024 r. Serwis dostępny jest pod adresem https://szkolnictwoartystyczne.mkidn.gov.pl/
- zamieszczenia logotypu CEA oraz zapisu „Dofinansowano/sfinansowano ze środków Centrum Edukacji Artystycznej”, na wszelkich materiałach reklamowych i promocyjnych dotyczących danego wydarzenia,
Po zakończeniu imprezy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia Sprawozdania z realizacji imprezy wraz z rozliczeniem. Formularz Sprawozdania, druk rozliczenia (dot. szkół MKiDN) oraz wzory dokumentacji merytorycznej dostępne są do pobrania na stronie internetowej Centrum www.gov.pl/cea w zakładce „Imprezy szkolnictwa artystycznego – Imprezy współorganizowane”. Do sprawozdania załącza się potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów finansowych zrealizowanego dofinansowania wraz z potwierdzeniem zapłaty oraz materiały dokumentujące wykonanie imprezy takie jak np:
- lista uczestników
- w przypadku konkursów: 1) protokół jury konkursu 2) zbiorcza karta punktacyjna 3) lista laureatów
- materiały promocyjne - program, informator, folder etc.
Sprawozdanie wraz załącznikami należy złożyć bezpośrednio do Centrum Edukacji Artystycznej w jednym z poniższych wariantów:
- w formie elektronicznej (PDF) – zalecane
- opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym
- (w przypadku, gdy wnioskodawca nie dysponuje podpisem kwalifikowanym, akceptowaną formą elektronicznego podpisania wniosku jest także podpis zaufany poprzez profil zaufany lub za pomocą e-dowodu)
- za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP – /CEA/SkrytkaESP
lub na adres e-Doręczeń (ADE): AE:PL-27078-18818-FTECI-20.
- w formie papierowej (w 2 egzemplarzach)
- opatrzony podpisem odręcznym
- na adres korespondencyjny Centrum, ul. Mikołaja Kopernika 36/40, 00-924 Warszawa