Skargi i wnioski
Zasady przyjmowania i rozpatrywania podań skarg i wniosków
Centrum Edukacji Artystycznej informuje, że rozpatrywanie skarg i wniosków kierowanych do Centrum dokonywane jest na podstawie przepisów Działu VIII Kodeksu postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46).
- podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone: pisemnie lub ustnie do protokołu, a także za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą Centrum Edukacji Artystycznej
- podanie powinno zawierać co najmniej:
a) wskazanie osoby od której pochodzi
b) adres wnoszącego
c) określenie treści żądania
- podanie wniesione elektronicznie powinno (korespondencja mailowa):
a) być opatrzone:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub
- podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, lub
- uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej
b) zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.
Z uwagi na powyższe, korespondencja kierowana do Centrum, niespełniająca wskazanych powyżej wymogów, nie będzie rozpatrywana.
- Pierwsza publikacja:
- 23.07.2021 22:10 Radosław Czajkowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Centrum Edukacji Artystycznej
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Skargi i wnioski | 2.0 | 19.03.2024 13:17 Radosław Czajkowski |
Skargi i wnioski | 1.0 | 23.07.2021 22:10 Radosław Czajkowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP