W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Szkolenia centralne CEA wrzesień 2024 – styczeń 2025

16.09.2024

Niebieska grafika z logo CEA w prawym dolnym rogu, logo elektronicznego systemu rejestracji nauczycieli w prawym górnym rogu i tekstem "Oferta szkoleń centralnych CEA (wrzesień 2024 – styczeń 2025)"

Szanowni Państwo
Dyrektorzy i Nauczyciele Szkół Artystycznych 

Centrum Edukacji Artystycznej ogłasza ofertę szkoleń organizowanych centralnie dla dyrektorów i nauczycieli szkół i placówek artystycznych na okres wrzesień 2024 – styczeń 2025 r.

W nadchodzącym semestrze zapraszamy na szkolenia w formie zdalnej i stacjonarnej. Informacja dotycząca formy szkolenia zawarta jest w harmonogramie i opisie. Prosimy o zwrócenie uwagi na formę szkolenia przy zgłaszaniu uczestnika.

Rekrutacja prowadzona będzie w trzech etapach zgodnie z poniższym harmonogramem:

  • Rekrutacja na wrzesień i październik: od 17 września 2024 r.
  • Rekrutacja na listopad: 7 października 2024 r.
  • Rekrutacja na grudzień i styczeń: od 4 listopada 2024 r.

Zgłoszenia przyjmujemy od godziny 9.00 za pośrednictwem Elektronicznego Systemu Rejestracji – Doskonalenie Nauczycieli.  .  

Zgłoszenia udziału przesyłane za pośrednictwem wiadomości e-mail przez szkoły lub nauczycieli nie będą rozpatrywane. 

Pytania dotyczące oferty szkoleń oraz funkcjonowania Elektronicznego Systemu Rejestracji prosimy kierować na adres: rejestracja@cea-art.pl

Zapraszamy do korzystania z oferty:

Ikona videoHarmonogram szkoleń organizowanych centralnie przez CEA wrzesień 2024 - styczeń 2025

Ikona videoZasady korzystania ze szkoleń organizowanych centralnie przez CEA

Ikona video1. KIEROWNIK SEKCJI: Zadania kierownika sekcji w zakresie nadzoru pedagogicznego

Ikona video2. Multimedia w edukacji artystycznej: nowoczesne narzędzia i kreatywne inspiracje

Ikona video3. Motywacja i jej poszukiwanie, czyli pomiędzy realizmem a Utopią w edukacji

Ikona video4. Dawno i… nieprawda. Treści nauczania o muzyce dawnej wymagające aktualizacji

Ikona video5. Technika Alexandra - od świadomości myśli i ciała do swobody w ruchu i podczas gry

Ikona video6. Awans zawodowy nauczyciela w szkole artystycznej dotychczasowa ścieżka awansu zawodowego

Ikona video7. Obserwacje lekcji w ramach awansu zawodowego nauczycieli w szkołach plastycznych

Ikona video8. Obserwacje lekcji w ramach awansu zawodowego nauczycieli w szkołach muzycznych

Ikona video9. KIEROWNIK SEKCJI: Planowanie pracy sekcji

Ikona video10. Prawo autorskie w szkole artystycznej

Ikona video11. Szkolenie we współpracy z NIFC: Sztuka krytyki

Ikona video12. Awans zawodowy nauczyciela w szkole artystycznej nowa ścieżka awansu zawodowego

Ikona video13. Zmiany w prawie oświatowym

Ikona video14. Zasoby internetowe w pracy nauczyciela instrumentu

Ikona video15. Wdrażanie Polityki Ochrony Małoletnich w szkole/placówce artystyczne

Ikona video16. Uczeń z ADHD w szkole artystycznej

Ikona video17. Podstawy prawno-organizacyjne bezpieczeństwa informacji /cyberbezpieczeństwa

Ikona video18. Jak być dobrym mentorem w szkole artystycznej. Wprowadzenie do mentoringu. Standardy narzędzia praktyka

Ikona video19. KIEROWNIK SEKCJI: Kierownik sekcji jako lider

Ikona video20. Technika Alexandra - od świadomości myśli i ciała do swobody w ruchu i podczas gry, II edycja

Ikona video21. Relacje w szkole artystycznej – jak prowadzić trudne rozmowy i rozwiązywać sytuacje konfliktowe?

Ikona video22. Dyktando w szkole muzycznej I stopnia – metoda i praktyka

Ikona video23. Uczeń z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w szkole artystycznej

Ikona video24. Wypalenie zawodowe nauczyciela szkoły artystycznej - profilaktyka i interwencje

Ikona video25. Od muzyki do grafiki: podstawy designu dla nauczycieli szkół muzycznych

Ikona video26. Historia sztuki, czyli „upiór w plastyku”

Ikona video27. KIEROWNIK SEKCJI: Ocenianie, klasyfikowanie I promowanie uczniów

Ikona video28. Rekrutacja w szkole artystycznej

Ikona video29. Komunikacja w gronie pedagogicznym i na linii rodzic - nauczyciel

Ikona video30. Dyktando w szkole muzycznej II stopnia – metoda i praktyka

{"register":{"columns":[]}}