Szkolenie dla kandydatów na ekspertów wchodzących w skład komisji egzaminacyjnych i kwalifikacyjnych ds. awansu zawodowego nauczycieli szkół artystycznych
08.10.2024
Szkolenie dla kandydatów na EKSPERTÓW wchodzących w skład komisji egzaminacyjnych i kwalifikacyjnych ds. awansu zawodowego nauczycieli skierowane do nauczycieli szkół artystycznych i placówek artystycznych.
Adresaci: nauczyciele posiadających stopień nauczyciela dyplomowanego, zatrudnieni w szkołach artystycznych i placówkach artystycznych.
Organizator Szkolenia: Szkolenie organizowane jest przez Centrum Edukacji Artystycznej.
Świadectwo ukończenia: uczestnicy szkolenia po spełnieniu warunków określonych w Regulaminie Szkolenia otrzymają Zaświadczenie ukończenia szkolenia będące jednym z warunków wpisania na listę ekspertów ds. awansu zawodowego nauczycieli.
Organizacja szkolenia: podstawę prawną stanowi załącznik do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 marca 2013 r. w sprawie ramowego programu szkolenia kandydatów na ekspertów wchodzących w skład komisji egzaminacyjnych i kwalifikacyjnych (tekst jedn. Dz. U. z 2020 poz. 1453).
I etap - kształcenie na odległość (18,5 godz.) od 20 stycznia do 21 lutego 2025 r.
II etap - szkolenie stacjonarne w siedzibie CEA w Warszawie (41,5 godz.) od 24 – 28 marca 2025 r.
Termin zgłoszenia na szkolenie:
Zgłoszenia uczestnictwa w Szkoleniu kandydat dokonuje za pośrednictwem Elektronicznego Systemu Rejestracji – Doskonalenie Nauczycieli (w zakładce utwórz konto indywidualne) oraz osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej składa do sekretariatu CEA załączniki zgodne z Regulaminem Szkolenia z dopiskiem "Szkolenie EKSPERT" do dnia 18 listopada 2024 r.
Do dnia 16 grudnia 2024 r. na adresy mailowe zgłaszających wpłynie odpowiedź o zakwalifikowaniu lub niezakwalifikowaniu na Szkolenie.
Sprawy związanie ze Szkoleniem prowadzi st. wizytator Elżbieta Ostrowska:
tel. 22 42-10-642, Wydział Doskonalenia i Dokształcania CEA.
Materiały
Regulamin szkolenia dla kandydatów na ekspertówRegulamin_szkolenia_ekspertow.pdf 0.17MB