Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego administracja (1 konkurs)
Status: Rozstrzygnięty
W ramach Działania 2.3.1 dofinansowanie udzielane jest projektom, dzięki którym zostaną udostępnione do ponownego wykorzystania zasoby informacyjne będące w posiadaniu administracji publicznej.
Cel
Celem konkursu jest cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych.
Dla kogo
Podmioty uprawnione do ubiegania się o wsparcie:
- centralne jednostki administracji rządowej/organy administracji rządowej,
- jednostki podległe lub nadzorowane przez centralne jednostki administracji rządowej (z wyłączeniem jednostek administracji niezespolonej),
- jednostki naukowe w znaczeniu określonym przez ustawę z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki,
- uczelnie w znaczeniu określonym przez ustawę z dnia 27 lipca 2005 r. prawo o szkolnictwie wyższym,
- urzędy wojewódzkie, o ile występują w partnerstwie z podmiotami, wśród których są inne urzędy wojewódzkie.
Jako partnerzy ww. wnioskodawców mogą występować:
- podmioty wskazane powyżej jako wnioskodawcy,
- urzędy wojewódzkie,
- jednostki administracji niezespolonej, o ile wnioskodawcą jest pełniący zwierzchnictwo odpowiedni minister lub centralny organ administracji rządowej,
- przedsiębiorstwa,
- organizacje pozarządowe.
Niedopuszczalna jest sytuacja, w której w ramach partnerstwa z art. 33 z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 partner/partnerzy realizowaliby co do zasady zadania, które z równie dobrym skutkiem dla osiągnięcia celów projektu mógłby zrealizować wykonawca wyłoniony zgodnie z prawem zamówień publicznych.
Budżet i poziom dofinansowania
Kwota środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego przeznaczonych na dofinansowanie projektów w niniejszym konkursie wynosi 99 863 400,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt dziewięć milionów osiemset sześćdziesiąt trzy tysiące czterysta złotych i 00/100) oraz 18 136 600,00 zł (słownie: osiemnaście milionów sto trzydzieści sześć tysięcy sześćset złotych i 00/100) współfinansowania krajowego z budżetu państwa.
Maksymalna wartość wydatków kwalifikowalnych projektu złożonego do dofinansowania w ramach poddziałania 2.3.1 nie może przekroczyć 50 mln EUR. Aby dokonać konwersji walutowej PLN/EUR należy posłużyć się średnią arytmetyczną kursów średnioważonych walut obcych w złotych (miesięcznych) Narodowego Banku Polskiego, z ostatnich kolejno następujących po sobie sześciu miesięcy bezpośrednio poprzedzających miesiąc złożenia wniosku o dofinansowanie (kursy te publikowane są w mediach elektronicznych pod adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.html)
Minimalna wartość wydatków kwalifikowanych projektu złożonego do dofinansowania w ramach poddziałania 2.3.1 nie może być niższa niż 4 mln PLN.
Maksymalne dofinansowanie wynosi 100% kosztów kwalifikowanych Projektu, z czego 84,63% stanowią środki UE (EFRR) a 15,37% to współfinansowanie krajowe z budżetu państwa.
Harmonogram konkursu
- Ogłoszenie konkursu: 28.08.2015
- Rozpoczęcie naboru wniosków: 30.09.2015
- Zakończenie naboru wniosków: 30.12.2015
Sposób składania wniosków
Wnioski o dofinansowanie projektu można składać w formie elektronicznej lub papierowej, w trybach wskazanych poniżej:.
- Wnioski o dofinansowanie projektu przyjmowane będą w formie elektronicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej WWPE (adres skrzynki ePUAP: /2yki7sk30g/nab231popc). Formularz wniosku jest dostępny pod następującym adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/dofinansowanie-w-ramach-ii-osi-priorytetowej-popc-dzialania-23-poddzialania-231-cyfrowe
oraz z poziomu katalogu usług publicznych na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP). - Wnioski w formie papierowej, wraz z wersją zapisaną na nośniku elektronicznym, należy składać osobiście lub przesyłką rejestrowaną w siedzibie IP, w biurze podawczym pod adresem:
Centrum Projektów Polska Cyfrowa
Syreny 23
01-150 Warszawa
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.15 do 16.15
Wersja elektroniczna studium wykonalności dołączona do wniosku o dofinansowanie powinna zostać przedłożona (również) w formacie umożliwiającym swobodne przeszukiwanie treści np.: pdf lub doc/docx.
Zapoznaj się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych tutaj.