Materiały szkoleniowe
Szanowni Państwo,
Co zrobić, żeby zdobyć środki unijne? Przede wszystkim trzeba prawidłowo wypełnić i złożyć wniosek o dofinansowanie. Choć może to się wydawać formalnością, rzeczywistość jest nieco bardziej skomplikowana. Odpowiednie przygotowanie dokumentów wymaga nie tylko staranności, ale i rzetelnej wiedzy. Chcemy pomóc i ułatwić Państwu ten proces.
Zapraszamy na szkolenie, które organizujemy z myślą o wszystkich chcących złożyć wniosek o dofinansowanie w ramach Działania 3.2 „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej”. W trakcie spotkania krok po kroku wyjaśnimy, jak wypełnić i złożyć wniosek o dofinansowanie, jak sporządzić katalog wydatków kwalifikowanych oraz jak odnaleźć się w formalnych i merytorycznych kryteriach wyboru projektów.
Szkolenie dedykowane jest instytucjom, które będą ubiegać się o dofinansowania.
Należą do nich:
- Organizacje pozarządowe
- Partnerstwa organizacji pozarządowych z JST
- Instytucje prowadzące działalność w zakresie uniwersytetów trzeciego wieku
- Instytucje publiczne z obszaru nauki
- Instytucje publiczne z obszaru edukacji
- Instytucje publiczne z obszaru kultury
- Szkoły wyższe
- Partnerstwa pomiędzy powyższymi podmiotami
Materiały ze szkolenia dla potencjalnych beneficjentów do pobrania:
Materiały ze szkolenia dla potencjalnych beneficjentów
Szkolenie odbędzie się na ulicy Chłodnej 51 w budynku Golden Floor. Każdy zarejestrowany uczestnik w mailu otrzyma kod, który należy wydrukować, by dostać się do budynku na szkolenie. Spotkanie zaplanowaliśmy na 11 lipca (od godz. 9:30 do godz. 15:00). Liczba miejsc jest ograniczona – spotkamy się z 40 osobami - o udziale w szkoleniu decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Zgłoszenia można nadsyłać do 5 lipca do godz. 12:00, na adres: konkurs3.2-szkolenia@cppc.gov.pl. W mailu wystarczy podać: imię, nazwisko oraz nazwę instytucji. Prosimy o zgłaszanie jednej osoby z jednej instytucji. Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
Prosimy o zgłaszanie wszelkich, specjalnych potrzeb.