Powiedzieliście nam, co myślicie o stronie mObywatel.gov.pl
16.02.2023
„Przejrzysta, czytelna i intuicyjna” – taka według Was jest tworzona w COI strona mObywatel.gov.pl, na co wskazują wyniki naszego badania. Cieszymy się, że tworzymy serwis, który się Wam podoba. Jednak zwracacie też uwagę, że nie wszystko jest idealne…
Wasz głos jest dla nas najważniejszy. Dlatego też w Pionie Innowacji i Jakości w COI pracuje specjalny zespół prowadzący badania, dzięki którym chcemy dowiedzieć się, co możemy zrobić, żebyście byli jak najbardziej zadowoleni z korzystania z naszych produktów i usług.
Co zbadaliśmy
Dziś przedstawiamy Wam najnowszy efekt pracy naszych koleżanek i kolegów. Z przygotowanego przez nich raportu wynika, że korzystanie ze strony mObywatel.gov.pl zdecydowanie Was zadowala. Zdarzają się jednak opinie negatywne.
W badaniu mObywatel.gov.pl skupiliśmy się na sprawdzeniu użyteczności strony głównej, elementów nawigacji i wybranych elementów wizualnych. Chcieliśmy poznać wrażenia użytkowników oraz użytkowniczek i dowiedzieć się, jak korzystają z poszczególnych funkcjonalności takich jak e-Płatności, Katalog usług, Twoje sprawy i Dane techniczne pojazdu.
Wyniki badania
Strona mObywatel.gov.pl była przez Was pozytywnie odbierana. Osoby uczestniczące w badaniu miały poczucie, że dzięki niej będą mogły zaoszczędzić czas spędzany na załatwianiu spraw w urzędach.
Trzeba jednak zaznaczyć, że niektóre elementy portalu sprawiały użytkowniczkom i użytkownikom trudności w trakcie korzystania z serwisu. Jakie, a więc i nad czym musimy jeszcze popracować? Tego dowiecie się z naszego raportu:
Materiały
Pobierz RaportRaport_mObywatel_grudzien_2022.pdf 4.05MB