W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Powiedzieliście nam, co myślicie o stronie mObywatel.gov.pl

16.02.2023

„Przejrzysta, czytelna i intuicyjna” – taka według Was jest tworzona w COI strona mObywatel.gov.pl, na co wskazują wyniki naszego badania. Cieszymy się, że tworzymy serwis, który się Wam podoba. Jednak zwracacie też uwagę, że nie wszystko jest idealne…

Grafika kolorowa. W lewej części znajduje się napis: "Badamy stronę mObywatel.gov.pl". Po prawej stronie obrazka widać kreskówkową postać mężczyzny trzymającego smartfon. Schematyczne prostokąty z gwiazdkami po jego lewej stronie sugerują, że właśnie dokonuje oceny czegoś w internecie.

Wasz głos jest dla nas najważniejszy. Dlatego też w Pionie Innowacji i Jakości w COI pracuje specjalny zespół prowadzący badania, dzięki którym chcemy dowiedzieć się, co możemy zrobić, żebyście byli jak najbardziej zadowoleni z korzystania z naszych produktów i usług.

Co zbadaliśmy

Dziś przedstawiamy Wam najnowszy efekt pracy naszych koleżanek i kolegów. Z przygotowanego przez nich raportu wynika, że korzystanie ze strony mObywatel.gov.pl zdecydowanie Was zadowala. Zdarzają się jednak opinie negatywne.

W badaniu mObywatel.gov.pl skupiliśmy się na sprawdzeniu użyteczności strony głównej, elementów nawigacji i wybranych elementów wizualnych. Chcieliśmy poznać wrażenia użytkowników oraz użytkowniczek i dowiedzieć się, jak korzystają z poszczególnych funkcjonalności takich jak e-Płatności, Katalog usług, Twoje sprawy i Dane techniczne pojazdu.

Wyniki badania

Strona mObywatel.gov.pl była przez Was pozytywnie odbierana. Osoby uczestniczące w badaniu miały poczucie, że dzięki niej będą mogły zaoszczędzić czas spędzany na załatwianiu spraw w urzędach.

Trzeba jednak zaznaczyć, że niektóre elementy portalu sprawiały użytkowniczkom i użytkownikom trudności w trakcie korzystania z serwisu. Jakie, a więc i nad czym musimy jeszcze popracować? Tego dowiecie się z naszego raportu:

Materiały

Pobierz Raport
Raport​_mObywatel​_grudzien​_2022.pdf 4.05MB
{"register":{"columns":[]}}