W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dostawa sprzętu komputerowego: 25 sztuk komputerów przenośnych - postępowanie nr DE-WZP.262.24.2020.AC

02.11.2020

Postępowanie na Dostawa sprzętu komputerowego: 25 sztuk komputerów przenośnych” postępowanie nr DE-WZP.262.24.2020.AC prowadzone jest za pośrednictwem Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą”, pod adresem:
https://zamowienia-men.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

Przed upływem terminu składania ofert dokumentacja dostępna jest pod linkiem:

https://zamowienia-men.ezamawiajacy.pl/app/login

Po upływie terminu składania ofert Wykonawca może zapoznać się z dokumentacją postępowania na Platformie w zakładce „Archiwalne”. Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista ogłoszeń o postępowaniach”, następnie zakładkę „Archiwalne”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania.

Zamawiający informuje, że Wykonawcy mogą zapoznać się dokumentacją postępowania oraz zadawać pytania do Zapytania ofertowego  bez konieczności zakładania konta Wykonawcy i logowania się na Platformie.

Wykonawca może przystąpić do postępowania za pomocą funkcjonalności „Przystąp do postępowania”. Opcja ta wymaga zalogowania się Wykonawcy do Platformy poprzez wprowadzenie danych użytkownika: e-mail oraz hasło, po uprzednim założeniu konta.

Proces zakładania konta Wykonawcy i logowania się do Platformy zawiera opracowanie „OnePlace - INSTRUKCJA WYKONAWCY [Konto BASIC - Zakres stosowania: rejestracja, logowanie]” dostępne pod adresem: https://zamowienia-men.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego. Założenie konta BASIC wystarczającego do złożenia oferty oraz korzystania z Platformy jest bezpłatne.

UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze.

Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:

 

Linki do instrukcji:
https://zamowienia-men.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=zamowienia-men&USER_MENU_HOVER=publicFilesList

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.12.2023 12:57 administrator gov.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
administrator gov.pl
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}