Kreatywna analiza treści „Strategii komunikacja dla Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki” pod kątem możliwości jej implementacji, w tym wypracowanie claimu programu (hasło, slogan) oraz określeniu i wskazaniu najważniejszych kanałów komunikacji w kontekście wskazanych w „Strategii komunikacji FENG” grup docelowych, oraz realizacji związanego z tym warsztatu kreatywnego dla pracowników DIR
11.05.2022
Departament Programów Wsparcia Innowacji i Rozwoju w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej planuje realizację usługi polegającej na kreatywnej analizie treści „Strategii komunikacja dla Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki” (będącej załącznikiem do „Strategii Komunikacji Funduszy Europejskich 2021 – 2027”) pod kątem możliwości jej implementacji, w tym wypracowanie claimu programu (hasło, slogan) oraz określeniu i wskazaniu najważniejszych kanałów komunikacji w kontekście wskazanych w „Strategii komunikacji FENG” grup docelowych, oraz realizacji związanego z tym warsztatu kreatywnego dla pracowników DIR.
Przedmiot zamówienia został wyspecyfikowany w załączonym dokumencie Opis Przedmiotu Zamówienia.
Szacunkowe wartości zamówienia należy składać na załączonym Formularzu do dnia 18 maja 2022 r. na adres aleksandra.ratajczak@mfipr.gov.pl
Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks Cywilny, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ogłoszenie ma na celu wyłącznie oszacowanie wartości zamówienia w związku z planowaną realizacją zamówienia publicznego.
Materiały
Zapytanie_o_szacunkową_wartość_zamówieniaZapytanie_o_szacunkową_wartość_zamówienia.pdf 0.42MB Formularz_oferty_cenowej_w_procedurze_szacowania_wartości_kreatywnej_analizy_strategii_komunikacji
Formularz_oferty_cenowej_w_procedurze_szacowania_wartości_kreatywnej_analizy_strategii_komunikacji.doc 0.11MB
- Pierwsza publikacja:
- 11.05.2022 12:26 Norbert Guliński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Norbert Guliński/Aleksandra Ratajczak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Kreatywna analiza treści „Strategii komunikacja dla Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki” pod kątem możliwości jej implementacji, w tym wypracowanie claimu programu (hasło, slogan) oraz określeniu i wskazaniu najważniejszych kanałów komunikacji w kontekście wskazanych w „Strategii komunikacji FENG” grup docelowych, oraz realizacji związanego z tym warsztatu kreatywnego dla pracowników DIR | 1.0 | 11.05.2022 12:26 Norbert Guliński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP