Organizacja dwóch konferencji konsultacyjnych w formie on-line – szacowanie ceny
05.02.2021
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, w celu zbadania oferty rynkowej oraz oszacowania wartości planowanego zamówienia, zwraca się z uprzejmą prośbą o przedstawienie szacunkowych kosztów realizacji zadania polegającego na „Organizacji i obsłudze dwóch konferencji w formie online, których celem jest przeprowadzenie konsultacji społecznych projektu Programu dotyczącego czystej energii, ochrony środowiska naturalnego, sieci transportowych, mobilności mieszkańców oraz ochrony zdrowia i dziedzictwa kulturowego na lata 2021-2027 oraz Prognozy oddziaływania na środowisko dla projektu ww. programu”.
Informacje o planowanym zamówieniu
Informację zwrotną prosimy kierować drogą e-mailową na adres e-mail: slawomir.peksa@mfipr.gov.pl w terminie do 10 lutego 2021 r. zgodnie z załączonym Formularzem. W przypadku pytań proszę przede wszystkim o kontakt mailowy na ww. skrzynkę pocztową lub kontakt telefoniczny: Pan Sławomir Pęksa, tel. (22) 272 76 93.
Niniejsza informacja nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacja ta ma na celu wyłącznie rozpoznanie rynku oraz uzyskanie wiedzy nt. kosztów zrealizowania opisanego przedsięwzięcia; nie stanowi również zobowiązania Ministerstwa do przyjęcia którejkolwiek z potencjalnych ofert.
Wstępne założenia realizacji zamówienia znajdą Państwo w załączniku.
Materiały
Formularz_do_szacowaniaFormularz_do_szacowania.xls 0.03MB OPZ_konferencje_konsultacyjne
OPZ_konferencje_konsultacyjne.doc 0.14MB Klauzula_informacyjna0502
Klauzula_informacyjna0502.pdf 0.10MB
- Pierwsza publikacja:
- 05.02.2021 08:22 Norbert Guliński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Norbert Gulinski/Sławomir Pęksa
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Organizacja dwóch konferencji konsultacyjnych w formie on-line – szacowanie ceny | 1.0 | 05.02.2021 08:22 Norbert Guliński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP