W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sukcesywne wykonywanie dekoracji kwiatowych (wiązanek, bukietów, ikeban, wieńców, kwiatów doniczkowych, itp.) oraz dostarczenie choinek, środków ochrony roślin i ziemi do roślin"

12.10.2021

W ramach procedury rozeznania rynku Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zaprasza do składania ofert na: Sukcesywne wykonywanie dekoracji kwiatowych (wiązanek, bukietów, ikeban, wieńców, kwiatów doniczkowych, itp.) oraz dostarczenie choinek, środków ochrony roślin i ziemi do roślin

  1. Oferty należy składać poprzez wypełnienie Formularza ofertowego i załączonego Formularza asortymentowo-cenowego do 19-10-2021 r. włącznie, drogą elektroniczną na adres: Hubert.Kapusta@mfipr.gov.pl
  2. Pod uwagę będą brane wyłącznie oferty kompletne złożone na Formularzu ofertowym, podpisane i zawierające wycenę wszystkich pozycji.
  3. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
  5. Zamawiający nie ma możliwości zaliczkowania.
  6. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów stosowanych w Ministerstwie.
  7. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
  8. Po wyborze Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji szczegółowych warunków zamówienia.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą.
  10. Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.
  11. Oferty przysłane po terminie nie będą rozpatrywane.
  12. Przy wyborze oferty Zamawiający kieruje się ceną oraz realizacją przez Wykonawcę dodatkowych aspektów środowiskowych i społecznych poprzez zatrudnienie do realizacji zamówienia:
  13. osób bezrobotnych,
  14. osób młodocianych zatrudniane w celu przygotowania zawodowego,
  15. osób niepełnosprawnych
  16. oraz w myśl art. 96 ust. 2 pkt 2 lit. f Prawa zamówień publicznych innych osób znajdujących się w niekorzystnej sytuacji, wskazanych w przepisach o zatrudnieniu socjalnym. 
  1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

Lp.

Nazwa kryterium

Znaczenie kryterium (w %)

1

Cena

70

2

Aspekty społeczne

do 20

3

Aspekty środowiskowe

10

 

  1. Zamawiający dokona oceny ofert pod kątem ceny przyznając punkty zgodnie z  zasadą, że 1% - 1 punkt.

Cena oferty najtańszej

-------------------------------   x 70  = liczba punktów

Cena oferty badanej

  1. Zamawiający przyzna punkty za realizację zamówienia w przypadku zgłoszenia  osób z każdej grupy i tak:

- Zgłoszenie osób/osoby  bezrobotnych - 5 pkt;

- Zgłoszenie osób/osoby  młodocianych zatrudnianych w celu przygotowania zawodowego - 5 pkt;

- Zgłoszenie osób/osoby  niepełnosprawnych - 5  pkt;

- Zgłoszenie osób/osoby  znajdujących się w niekorzystnej sytuacji, wskazanych w przepisach o zatrudnieniu socjalnym zgodnie z art. 96 ust. 2 pkt 2 lit. f Prawa zamówień publicznych - 5 pkt. 

  1. Zamawiający w ramach aspektów środowiskowych przyzna 10 pkt. Wykonawcom, którzy będą realizować zlecanie z odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego (00-926 Warszawa, ul Wspólna 2/4), w celu ograniczenia ruchu samochodowego  i emisji spalin.
  2. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zsumowany i ewentualnie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku
  3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.
     
  4. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy z możliwością wydłużenia o 10 miesięcy
  5. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia kwotę  40 000 zł brutto.
  6. W celu uzyskania dodatkowych informacji proszę kontaktować się z:

Hubert Kapusta, tel. 22 273 88 80, e-mail: Hubert.Kapusta@mfipr.gov.pl

Materiały

Formularz​_ofertowy​_1210
Formularz​_ofertowy​_1210.doc 0.04MB
Formularz​_asortymentowo​_-​_cenowy
Formularz​_asortymentowo​_-​_cenowy.xlsx 0.01MB
Projekt​_umowy​_1210
Projekt​_umowy​_1210.pdf 0.43MB
Opis​_przedmiotu​_zamówienia​_12.10
Opis​_przedmiotu​_zamówienia​_12.10.pdf 0.18MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.10.2021 14:00 Norbert Guliński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Norbert Guliński/Hubert Kapusta
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sukcesywne wykonywanie dekoracji kwiatowych (wiązanek, bukietów, ikeban, wieńców, kwiatów doniczkowych, itp.) oraz dostarczenie choinek, środków ochrony roślin i ziemi do roślin" 2.0 13.10.2021 10:15 Norbert Guliński
Sukcesywne wykonywanie dekoracji kwiatowych (wiązanek, bukietów, ikeban, wieńców, kwiatów doniczkowych, itp.) oraz dostarczenie choinek, środków ochrony roślin i ziemi do roślin" 1.0 12.10.2021 14:00 Norbert Guliński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}