Sukcesywne wykonywanie dekoracji kwiatowych (wiązanek, bukietów, ikeban, wieńców, kwiatów doniczkowych, itp.) oraz dostarczenie choinek, środków ochrony roślin i ziemi do roślin"
12.10.2021
W ramach procedury rozeznania rynku Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zaprasza do składania ofert na: Sukcesywne wykonywanie dekoracji kwiatowych (wiązanek, bukietów, ikeban, wieńców, kwiatów doniczkowych, itp.) oraz dostarczenie choinek, środków ochrony roślin i ziemi do roślin
- Oferty należy składać poprzez wypełnienie Formularza ofertowego i załączonego Formularza asortymentowo-cenowego do 19-10-2021 r. włącznie, drogą elektroniczną na adres: Hubert.Kapusta@mfipr.gov.pl
- Pod uwagę będą brane wyłącznie oferty kompletne złożone na Formularzu ofertowym, podpisane i zawierające wycenę wszystkich pozycji.
- Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
- Zamawiający nie ma możliwości zaliczkowania.
- Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów stosowanych w Ministerstwie.
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
- Po wyborze Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji szczegółowych warunków zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą.
- Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.
- Oferty przysłane po terminie nie będą rozpatrywane.
- Przy wyborze oferty Zamawiający kieruje się ceną oraz realizacją przez Wykonawcę dodatkowych aspektów środowiskowych i społecznych poprzez zatrudnienie do realizacji zamówienia:
- osób bezrobotnych,
- osób młodocianych zatrudniane w celu przygotowania zawodowego,
- osób niepełnosprawnych
- oraz w myśl art. 96 ust. 2 pkt 2 lit. f Prawa zamówień publicznych innych osób znajdujących się w niekorzystnej sytuacji, wskazanych w przepisach o zatrudnieniu socjalnym.
- Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Znaczenie kryterium (w %) |
1 |
Cena |
70 |
2 |
Aspekty społeczne |
do 20 |
3 |
Aspekty środowiskowe |
10 |
- Zamawiający dokona oceny ofert pod kątem ceny przyznając punkty zgodnie z zasadą, że 1% - 1 punkt.
Cena oferty najtańszej
------------------------------- x 70 = liczba punktów
Cena oferty badanej
- Zamawiający przyzna punkty za realizację zamówienia w przypadku zgłoszenia osób z każdej grupy i tak:
- Zgłoszenie osób/osoby bezrobotnych - 5 pkt;
- Zgłoszenie osób/osoby młodocianych zatrudnianych w celu przygotowania zawodowego - 5 pkt;
- Zgłoszenie osób/osoby niepełnosprawnych - 5 pkt;
- Zgłoszenie osób/osoby znajdujących się w niekorzystnej sytuacji, wskazanych w przepisach o zatrudnieniu socjalnym zgodnie z art. 96 ust. 2 pkt 2 lit. f Prawa zamówień publicznych - 5 pkt.
- Zamawiający w ramach aspektów środowiskowych przyzna 10 pkt. Wykonawcom, którzy będą realizować zlecanie z odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego (00-926 Warszawa, ul Wspólna 2/4), w celu ograniczenia ruchu samochodowego i emisji spalin.
- Końcowy wynik powyższego działania zostanie zsumowany i ewentualnie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.
- Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy z możliwością wydłużenia o 10 miesięcy
- Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia kwotę 40 000 zł brutto.
- W celu uzyskania dodatkowych informacji proszę kontaktować się z:
Hubert Kapusta, tel. 22 273 88 80, e-mail: Hubert.Kapusta@mfipr.gov.pl
Materiały
Formularz_ofertowy_1210Formularz_ofertowy_1210.doc 0.04MB Formularz_asortymentowo_-_cenowy
Formularz_asortymentowo_-_cenowy.xlsx 0.01MB Projekt_umowy_1210
Projekt_umowy_1210.pdf 0.43MB Opis_przedmiotu_zamówienia_12.10
Opis_przedmiotu_zamówienia_12.10.pdf 0.18MB
- Pierwsza publikacja:
- 12.10.2021 14:00 Norbert Guliński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Norbert Guliński/Hubert Kapusta
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sukcesywne wykonywanie dekoracji kwiatowych (wiązanek, bukietów, ikeban, wieńców, kwiatów doniczkowych, itp.) oraz dostarczenie choinek, środków ochrony roślin i ziemi do roślin" | 2.0 | 13.10.2021 10:15 Norbert Guliński |
Sukcesywne wykonywanie dekoracji kwiatowych (wiązanek, bukietów, ikeban, wieńców, kwiatów doniczkowych, itp.) oraz dostarczenie choinek, środków ochrony roślin i ziemi do roślin" | 1.0 | 12.10.2021 14:00 Norbert Guliński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP