Remont dachu w budynku administracyjno- socjalnym przy ul. Młyńskiej 5 w Nakle nad Notecią
19.05.2022
Zamówienie unieważnione
OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy Rejon
w Nakle nad Notecią, ul. Młyńska 5, 89-100 Nakło nad Notecią.
Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie):
„Remont dachu w budynku administracyjno- socjalnym przy ul. Młyńskiej 5 w Nakle nad Notecią”.
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
GDDKiA Oddział w Bydgoszczy Rejon w Nakle nad Notecią, ul. Młyńska 5, 89-100
Nakło nad Notecią, sekretariat- pok. nr 20 ul. Młyńska 5, 89-100 Nakło nad Notecią
lub e-mail rdk_naklo@gddkia.gov.pl do dnia 27.05.2022 r. do godz. 10:00.
Osoba prowadząca sprawę: Grzegorz Kowalski, tel. 660699878
Termin realizacji zamówienia1): 60 dni od dnia podpisania umowy.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane:
1) Kryteria oceny – cena 100%.
2) Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 1 wraz z Uproszczonym kosztorysem- załącznik nr 2. Cena brutto oferty stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
3) W cenie oferty należy uwzględnić całkowity koszt utylizacji materiałów oraz wykonania przeglądu i badania rezystancji instalacji odgromowej.
4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu – przed przystąpieniem do prac – Instrukcję Bezpiecznego Wykonywania Robót Budowlanych zgodnie z § 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót udowlanych.
5) Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia- musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
6) Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
7) Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
8) Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania
Zamawiającego. W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia Wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
12) Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca wykaże, że w ostatnich trzech latach zrealizował co najmniej dwa zadania w zakresie robót remontowych i konserwacyjnych budynków o porównywalnej specyfice robót.
13) Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert.
14) Po wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego.
15) Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 7 do ogłoszenia.
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.
Materiały
Unieważnienie postępowaniaUNIEWAŻNIENIE_POSTĘPOWANIA_(1).pdf 0.07MB Formularz ofertowy
Zał_nr_1_-_Formularz_ofertowy_pdf.pdf 0.44MB Uproszczony kosztorys
Zał_nr_2_-_Uproszczony_kosztorys.pdf 0.15MB Projekt umowy
Zał_nr_3_-_PROJEKT_UMOWY.pdf 0.78MB OPZ
zał_nr_4-_Opis_Przedmiotu_Zamówienia.pdf 0.09MB Obmiar robót
Zał_nr_5-_Obmiar_robót.pdf 0.30MB Wniosek materiałowy
Zał_nr_6-_Wniosek_materiałowy.pdf 0.09MB Klauzula informacyjna RODO
Zał_nr_7-_Klauzula_informacyjna_RODO.pdf 0.32MB Specyfikacja techniczna
Zał_nr_8_-Specyfikacja_techniczna.pdf 0.36MB Oświadczenie
Zał_nr_9-_Oświadczenie.pdf 0.16MB
- Pierwsza publikacja:
- 19.05.2022 14:17 Łukasz Marchwant
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Remont dachu w budynku administracyjno- socjalnym przy ul. Młyńskiej 5 w Nakle nad Notecią | 5.0 | 22.07.2022 10:19 Łukasz Marchwant |
Remont dachu w budynku administracyjno- socjalnym przy ul. Młyńskiej 5 w Nakle nad Notecią | 4.0 | 11.07.2022 07:31 Łukasz Marchwant |
Remont dachu w budynku administracyjno- socjalnym przy ul. Młyńskiej 5 w Nakle nad Notecią | 3.0 | 06.07.2022 09:31 Hetmaniak Sławomir |
Remont dachu w budynku administracyjno- socjalnym przy ul. Młyńskiej 5 w Nakle nad Notecią | 2.0 | 06.07.2022 09:30 Hetmaniak Sławomir |
Remont dachu w budynku administracyjno- socjalnym przy ul. Młyńskiej 5 w Nakle nad Notecią | 1.0 | 19.05.2022 14:17 Łukasz Marchwant |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP