Zakup, dostawa i montaż mebli w siedzibach GDDKiA Oddziału w Szczecinie
22.04.2022
Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie
ul. Bohaterów Warszawy 33, 70 -340 Szczecin
Przedmiot zamówienia:
Zakup, dostawa i montaż mebli w siedzibach GDDKiA Oddziału w Szczecinie
Ofertę należy złożyć do dnia 29.04.2022 r. do godz. 12:00 w formie pisemnej pod rygorem
nieważności w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie z nazwą zamówienia: „Zakup, dostawa i montaż mebli w siedzibach GDDKiA Oddziału w Szczecinie” zaadresowaną
na Zamawiającego w kancelarii Oddziału Szczecin przy al. Bohaterów Warszawy 33 osobiście lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu).
Osoba prowadząca sprawę:
Agata Suproń, tel. 914325353
Jacek Kaliś, tel. 914325322
Termin realizacji zamówienia: do 10 tyg. od podpisania umowy
Materiały
OgłoszenieOgłoszenie.pdf 0.16MB Opis_przedmiotu_zamówienia_-_zał_nr_1a
Opis_przedmiotu_zamówienia_-_zał_nr_1a.pdf 0.50MB Opis_techniczny_mebli_-_zał_nr_1b
Opis_techniczny_mebli_-_zał_nr_1b.pdf 0.81MB Formularz_cenowy_-_zał_nr_3
Formularz_cenowy_-_zał_nr_3.xlsx 0.02MB Formularz_ofertowy_-_zał_nr_2
Formularz_ofertowy_-_zał_nr_2.docx 0.02MB Klauzula_informacyjna_RODO
Klauzula_informacyjna_RODO.pdf 0.32MB wzór_umowy_-_zał_nr_4
wzór_umowy_-_zał_nr_4.pdf 0.15MB Informacja_o_wyborze_oferty_243128
Informacja_o_wyborze_oferty_243128.pdf 0.09MB
- Pierwsza publikacja:
- 22.04.2022 12:12 Ewa Adamczewska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Ewa Adamczewska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zakup, dostawa i montaż mebli w siedzibach GDDKiA Oddziału w Szczecinie | 2.0 | 25.07.2022 13:29 Gajewska Sylwia |
Zakup, dostawa i montaż mebli w siedzibach GDDKiA Oddziału w Szczecinie | 1.0 | 22.04.2022 12:12 Ewa Adamczewska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP