W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłaszamy nabór na stanowisko Starszego inspektora w Biurze Inspekcji Rybołówstwa nr 145701 z 4 grudnia 2024 r.

Główny Inspektorat Rybołówstwa Morskiego ogłasza nabór na stanowisko:

Starszy Inspektor w Biurze Inspekcji Rybołówstwa

Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Miejsce pracy:
 ul. Jana Pawła II 1 
Ważne do: 15 grudnia 2024 r.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • przyjmowanie i weryfikację wniosków o nadanie i wykreślenie oznaki rybackiej
  • przygotowywanie zaświadczeń o nadaniu i wykreśleniu oznaki rybackiej, kontrolę wnoszonych opłat w tym zakresie
  • prowadzenie akt poszczególnych statków rybackich
  • prowadzenie rejestru nadanych i wykreślonych oznak rybackich
  • przyjmowanie, weryfikację i obsługę wniosków o wydanie licencji połowowych
  • przyjmowanie, weryfikację i obsługę wniosków o wydanie specjalnych zezwoleń połowowych
  • przyjmowanie wniosków i przygotowanie pozwoleń dla organizatorów zawodów sportowych, kontrolę wnoszonych opłat w tym zakresie
  • przyjmowanie i weryfikację raportów z połowów rekreacyjnych oraz wprowadzanie raportów do bazy danych
  • obsługę systemu zgłoszeń z prowadzenia połowów rekreacyjnych
  • prowadzenie rejestru wydanych pozwoleń na połowy rekreacyjne
  • archiwizację i digitalizację dokumentacji pokontrolnej i wydawanych zaświadczeń

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy biurowej lub w administracji państwowej
  • znajomość ustawy o rybołówstwie morskim oraz przepisów wykonawczych
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • umiejętność redagowania pism
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie Windows, a w szczególności pakietu biurowego MS Office
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
  • odporność na stres
  • skuteczna komunikacja

 

Co oferujemy

  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Dostępność
​​​​​​Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Warunki pracy

Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, jednozmianowa wykonywana w porze dziennej przy oświetleniu naturlanym i sztucznym. Praca wykonywana na 7 piętrze w budynku piętrowym wyposażonym w windy. Bieżący kontakt z klientem zewnętrznym.  
 

Dodatkowe informacje
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
 

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Aplikuj do 15 grudnia 2024 r.

W formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 145701" na adres:
Główny Inspektorat Rybołówstwa Morskiego
ul. Jana Pawła II 1, 76-200 Słupsk, pokój 735
Oferty wysłane na adres e-mail nie będą rozpatrywane.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 598424457 w.23 lub mailowego na adres: sekretariat@girm.gov.pl

  • Dokumenty należy złożyć do: 15.12.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

 Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Główny Inspektorat Rybołówstwa Morskiego ul. Jana Pawła II 1/734 76-200 Słupsk e-mail: sekretariat@girm.gov.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektorem Ochrony Danych (IOD) jest Piotr Szumko, z którym można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@girm.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcą Państwa danych będą podmioty uprawnione do świadczenia usługi utrzymania systemów informatycznych.
    • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Materiały

Oświadczenie w związku z ubieganiem sie o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej
oswiadczenie.pdf 0.18MB
{"register":{"columns":[]}}