W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Główne dane kontaktowe GIS

Adresy

Główna siedziba Głównego Inspektoratu Sanitarnego znajduje się przy ul. Targowej 65 w Warszawie. Pracują tu komórki organizacyjne:

  • Departament Budżetu i Finansów,
  • Departament Bezpieczeństwa Zdrowotnego Człowieka w Środowisku,
  • Departament Jakości i Nadzoru,
  • Departament Prawny,
  • Departament Usług Cyfrowych,
  • Departament Promocji Zdrowia i Komunikacji Społecznej,
  • Biuro Głównego Inspektora,
  • Biuro Dyrektora Generalnego.

Druga siedziba mieści się przy ul. Jagiellońskiej 76 w Warszawie (mapa dojazdu)

W tej lokalizacji pracują komórki organizacyjne:

  • Departament Zapobiegania i Kontroli Chorób Zakaźnych,
  • Departament Bezpieczeństwa Żywności i Żywienia,
  • Departament Nadzoru nad Chemikaliami.

Adres e-mail i telefon

e-mail: inspektorat@sanepid.gov.pl;

nr tel.: +48 22 34 53 300

Godziny pracy urzędu

poniedziałek - piątek
od 8.15 do 16.15

ePUAP

GIS/skrytka
GIS/SkrytkaESP


Główny Inspektorat Sanitarny nie prowadzi kontroli obiektów

Sprawy takie jak np.:

  • niewłaściwy stan sanitarno-higieniczny obiektu: sklepu, hotelu, mieszkania, instytucji, szkoły, przychodni, szpitala, miejsca pracy, etc.
  • niewłaściwe przechowywanie żywności: w sklepie, restauracji, etc.
  • zatrucie pokarmowe po spożyciu zakupionych produktów spożywczych
  • zastrzeżenia do warunków sanitarno-higienicznych wykonywania usług

- należy zgłosić do właściwej miejscowo powiatowej stacji sanitarno-epidemiologicznej, na terenie której działa obiekt.


Informacja dla osób z trudnościami w komunikowaniu się

Możesz skontaktować się z urzędem w następujący sposób:

  • drogą mejlową: inspektorat@sanepid.gov.pl;
  • telefonicznie: + 48 22 34 53 300;
  • listownie lub osobiście, adres: ul. Targowa 65, 03-729 Warszawa.

Jeśli masz trudności w komunikowaniu się:

  1. Masz prawo do skorzystania z pomocy osoby przybranej, która ułatwi porozumienie z pracownikami urzędu.
  2. Możesz skorzystać z usług, które pozwalają na komunikowanie się, np.:
  • ze środków komunikacji elektronicznej oraz papierowej;
  • ze strony internetowej Głównego Inspektoratu Sanitarnego;
  • z pętli indukcyjnej.
  1. Możesz skorzystać z pomocy tłumacza:
    • polskiego języka migowego (PJM);
    • systemu językowo-migowego (SJM);
    • sposobów komunikowania się osób głuchoniewidomych (SKOGN).

Jeśli potrzebujesz tłumacza, poinformuj nas co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą w Głównym Inspektoracie Sanitarnym (z wyjątkiem sytuacji nagłych).  Wypełnij załączony wniosek i prześlij go pocztą elektroniczną lub złóż osobiście w kancelarii GIS, ul. Targowa 65, 03–729 Warszawa.

Osoby uprawnione korzystają z usług tłumacza bezpłatnie [1].

Ankieta satysfakcji klienta

Przejdź do formularza.

Materiały

Wniosek​_o​_zapewnienie​_tłumacza​_język​_migowego
GIS-ZSZ-OK-04-02​_Wniosek​_o​_zapewnienie​_tłumacza.doc 0.04MB
{"register":{"columns":[]}}