Transformacja cyfrowa
Wykorzystując nowoczesną technologię transformacja cyfrowa Państwowej Inspekcji Sanitarnej nabiera rozpędu.
Pięć strategicznych kierunków:
- Cyfryzacja wewnętrznych procesów Państwowej Inspekcji Sanitarnej poprzez zmniejszenie ilości dokumentacji papierowej oraz automatyzację wybranych procesów.
- Cyfryzacja obsługi klientów zewnętrznych poprzez zdalną obsługę indywidualnych spraw obywateli oraz przedsiębiorstw za pomocą takich narzędzi jak formularze www, Infolinia, dedykowana aplikacja.
- Optymalizacja pracy Państwowej Inspekcji Sanitarnej poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań takich jak Voicebot oraz Zaawansowana Analityka dużych zbiorów danych (wykorzystanie sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego, inżynieria danych).
- Wyposażenie pracowników w nowoczesny sprzęt do pracy (laptopy, telefony typu VoIP, telefony komórkowe), szybkie i bezpieczne łącze internetowe, a także wspólne środowisko pracy w cyfrowej chmurze.
- Podnoszenie cyfrowych kompetencji pracowników Inspekcji poprzez szkolenia z ekspertami w zakresie wdrażanych zmian.